Gå til innhold

Mistet jomfrudommen I DAG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil bare si at jeg mistet jomfrudommen i dag og jeg er glad og på en måte stolt, hehee

Gjorde litt vondt i det han stakk den inn men gikk fort over.

Ææ er så glad haha

Anonymous poster hash: 069f4...63f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!



Anonymous poster hash: 161c7...3dd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at jeg mistet jomfrudommen i dag og jeg er glad og på en måte stolt, hehee

Gjorde litt vondt i det han stakk den inn men gikk fort over.

Ææ er så glad haha

Anonymous poster hash: 069f4...63f

Kan du gi litt tips? Var det vondt/vanskelig? Er redd jeg er for trang:(

Anonymous poster hash: d688f...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :-D

Han sa jeg var veldig trang ja.. Det er jo de fleste jomfruer. Men anbefaler å øve deg først for å vie deg ut litt selv, så blir smerten mindre.

Vet ikke om du bruker tamponger og har prøvd å stikke inn en finger eller to. Dette er vondt i starten men anbefaler allikevel å gjøre det for å gå gjennom noe av smerten på egenhånd så det blir mindre under samleie

Anonymous poster hash: 069f4...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vanskelig var det ikke da han tok styringen. Vi slet litt med å få den inn men i det den gikk inn var det vondt et par sekunder så gikk det over når vi kom i gabg.

Ts

Anonymous poster hash: 069f4...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor gammel er du?



Anonymous poster hash: 666ac...8de
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer ts. Jomfrudommen din er overvurdert uansett, så bare godt at du har blitt kvitt den. kjør på og kos deg du, med mindre du er for ung. :)



Anonymous poster hash: 413d6...46b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje noko å vera stolt over i alle fall. 



Anonymous poster hash: abd97...319
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 17, takk!!

Og til deg over så ser jeg ingen grunn til å ikke være stolt av det. Je syns det er kult å tenke på hvertfall :D

Anonymous poster hash: 069f4...63f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det et mål???????

Anonymous poster hash: dc056...13b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

''no one's dick is important enough to change any part of my identity'' 



Anonymous poster hash: 7912b...ceb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet. Har da ikke sagt det var noe mål!! Sier bare at nå som det har skjedd er jeg glad for det og føler meg stolt. Stolt over at det gikk fint og at jeg gjorde det i edru tilstand og med en jeg er glad i. Derfor er jeg også glad for at der skjedde, i steden for å angre eller føle at det var feil.

Og angående den quoten vil jeg ikke si at det forandrer identiteten min å miste jomfrudommen.

Ts

Anonymous poster hash: 069f4...63f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det et mål???????

Anonymous poster hash: dc056...13b

 

Fordi sex er godt? :klo:

Anonymous poster hash: 161c7...3dd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet. Har da ikke sagt det var noe mål!! Sier bare at nå som det har skjedd er jeg glad for det og føler meg stolt. Stolt over at det gikk fint og at jeg gjorde det i edru tilstand og med en jeg er glad i. Derfor er jeg også glad for at der skjedde, i steden for å angre eller føle at det var feil.

Og angående den quoten vil jeg ikke si at det forandrer identiteten min å miste jomfrudommen.

Ts

Anonymous poster hash: 069f4...63f

 

Så bra at du fikk en god førstegangsopplevelse med sex, det er ikke alle som kan skryte av det. De negative kommentarene du har fått, er kun av bitre damer som ikke engang husker hvordan det er å ha sex.  :icon_lol:

Anonymous poster hash: 753a3...945

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikkje noko å vera stolt over i alle fall. 

Anonymous poster hash: abd97...319

 

 

Hvorfor i all verden er det ikke det?

 

Her har TS hatt en positiv opplevelse sammen med en som hun er glad i og trygg på. Bedre kan det faktisk ikke bli.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest EpleDrue

Gratulerer! Så flott at første gang var en bra opplevelse. Ikke bry deg om de negative kommentarene, tydeligvis noen som ikke unner andre glede i livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle dere over. Helt enig i at bedre kan det jo ikke bli? En gang må jo være deb første og jeg synes min første gang er noe jeg kan være stolt over og slipper å angre på. :) (dere negative er nok bare sjalue..;))

Anonymous poster hash: 069f4...63f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fint at du ventet til du fant en du var trygg på og er glad i, jeg. Det er all grunn til å feire det. Jeg gjorde det samme selv - jeg var faktisk 18 - og følte meg som et utskudd på slutten der fordi jeg var så sein. Har ikke angret i det hele tatt på at jeg ikke bare fikk det overstått, slik jeg lenge var fristet til å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...