Gjest HarryDotter Skrevet 13. juni 2015 #41 Skrevet 13. juni 2015 Takk alle sammen!! Og gratulerer til deg over jeg synes det er noe å være stolt av når jeg gjorde det med en jeg er glad i, edru, og det var vel gjennomtenkt:)) TsAnonymous poster hash: 069f4...63f Koselig å høre at ikke alle har en skrekkopplevelse første gangen. Husker godt en tråd for mange måneder siden hvor svarene haglet om grusomme og smertefulle opplevelser fra ende til annen. Svært mange av dem mistet jomfrudommen fordi de følte at nå var det på tide, eller i fylla. Ikke helt de rette forutsetningene for å sex første gangen kanskje? Veldig bra at du fikk denne opplevelsen med en bra mann du stoler på
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #42 Skrevet 13. juni 2015 Ok? Du høres ut som en som mistet jomfrudommen i en alder av 12 med en tilfeldig voksen mann på fylla, om du husker riktig.Anonymous poster hash: 069f4...63f
Fame Skrevet 13. juni 2015 #43 Skrevet 13. juni 2015 Du høres ut som en som mistet jomfrudommen i en alder av 12 med en tilfeldig voksen mann på fylla, om du husker riktig.Anonymous poster hash: 069f4...63f Fordi jeg skrev "ok"? Nei, jeg mistet min da jeg var 17 til kjæresten min.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #44 Skrevet 14. juni 2015 Koselig å høre at ikke alle har en skrekkopplevelse første gangen. Husker godt en tråd for mange måneder siden hvor svarene haglet om grusomme og smertefulle opplevelser fra ende til annen. Svært mange av dem mistet jomfrudommen fordi de følte at nå var det på tide, eller i fylla. Ikke helt de rette forutsetningene for å sex første gangen kanskje? Veldig bra at du fikk denne opplevelsen med en bra mann du stoler på Jeg var en av de, 18 år og helt desperat etter å ikke være jomfru mer. Orker liksom ikke angre sånn på det, men det var ikke en god opplevelse. Gratulerer TS! Flott at det ble en trygg og fin opplevelse. Anonymous poster hash: 3e79a...f71
Gjest HarryDotter Skrevet 14. juni 2015 #45 Skrevet 14. juni 2015 Jeg var en av de, 18 år og helt desperat etter å ikke være jomfru mer. Orker liksom ikke angre sånn på det, men det var ikke en god opplevelse. Gratulerer TS! Flott at det ble en trygg og fin opplevelse. Anonymous poster hash: 3e79a...f71 Ja godt å få lagt det bak seg. Gjør ingen nytte i å angre det resten av livet. Bare håper det ikke blir en negativ greie man går å bærer på da, og at det går negativt ut over sexlivet ens senere. Kan liksom se for meg at noen sarte sjeler utvikler "penis angst eller blir mannevonde" av en så dårlig start på det å ha sex
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå