Gå til innhold

Sille's babydrøm


Sille4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer :strix: Så gøy!!

Takk kaffemor :strix:

 

Strek er strek :biggrin: Noen symptomer?

Kjenner puppene er litt strammere enn vanlig, men ikke større som mange sier de får. Og brystvortene er fortsatt litt såre, men ikke like mye som de var. Ellers kjenner jeg litt stikkinger/strekkinger nederst i magen innimellom og magen har blitt oppblåst og stram. Og litt kvalm innimellom, men ikke voldsomt :laugh: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld hadde vi sex og ca. 20 - 30 min etter fikk jeg sterke magesmerter nederst i magen som varte ca. 20 min, det var så vondt at jeg nesten ikke kan skjønne at en fødsel kan være vondere, selv om jeg skjønner at den er det. I dag tok jeg en test igjen, og den var litt svakere enn i går, men ikke veldig. Jeg har ikke blødd noe, men har fortsatt litt smerter til og fra, men ikke like sterke som i går. Redd for at det var starten på noe :(  Tenker jeg ser an litt til i morgen og tar enda en ny test, så får jeg evt ringe legen for å høre om å ta en blodprøve..

 

 

Edit: Klarte ikke å vente til i morgen, så ringte legen nå og skal ned for blodprøve senere i dag. 
 

Endret av Sille4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh nei, håper det går bra ♥ Så flott at du fikk komme til legen med en gang. Tenker på deg og krysser fingre og tær for at dette skal gå bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for omtanken dere :hug: Hva skulle man gjort uten alle dere flotte KG brukere!
 

Fikk tatt blodprøve i dag, og skal tilbake torsdag og mandag for å ta nye. Legen mente det egentlig ikke var nødvendig, men han skjønte at det ville berolige meg, så det var heldigvis ikke noe problem å få tatt prøven. Så nå krysser jeg fingrene for at det er stigninger :) Jeg har tenkt før jeg ble gravid at jeg vet hvor vanlig det er med SA og har følt meg forberedt på at det kan skje, og tenkt at skulle jeg oppleve det ville jeg takle det greit, men må vel si at jeg bør revurdere meg selv der. Var ikke langt unna å begynne å grine i tlf til helsesekretæren på morgenen i dag når jeg sa testen hadde blitt svakere :fnise:

 

Tok også en urinstix, og har visst fått en liten urinveisinfeksjon, så legen mente at denne sannsynligvis ga meg de sterke smertene. UVI var aldri i tankene mine en gang siden jeg ikke har smerter når jeg tisser, men har startet på kur og smertene har avtatt litt. Så nå håper jeg at infeksjonen var skyld i smertene!

Endret av Sille4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper også det :) UVI kan jo opptre ulikt. Jeg har hatt både med svie ved vannlating og med kun smerter i nedre mage og rygg. Skal du ta en ny test i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, UVI kan være skikkelig vondt! Bra at dere fant ut hva som førte til smerterne men håper det bedrer seg snart :klem: Husk at billigtester ikke alltid er pålitelige - det skal ganske lite til for at den ser svakere ut (tidspunkt, væskeinntak dagen før, kvalitet, etc). Håper og tror du får fin stigning på blodprøvene :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper også det :) UVI kan jo opptre ulikt. Jeg har hatt både med svie ved vannlating og med kun smerter i nedre mage og rygg. Skal du ta en ny test i morgen?

Smertene roet seg i går etter at jeg startet på tabletter, så da regner jeg med at UVI var årsaken til smertene. Skulle egentlig holde meg fra testingen, men klarte selvsagt ikke siden jeg plutselig ikke hadde like ømme bryster mer, men det var heldigvis en strek der enda og har lest at symptomene kan komme og gå :fnise:  :fnise:

 

Off, UVI kan være skikkelig vondt! Bra at dere fant ut hva som førte til smerterne men håper det bedrer seg snart :klem: Husk at billigtester ikke alltid er pålitelige - det skal ganske lite til for at den ser svakere ut (tidspunkt, væskeinntak dagen før, kvalitet, etc). Håper og tror du får fin stigning på blodprøvene :blomst:

Godt med litt beroligende ord ang disse testene Sapphira :hug:  Så har nå lovet samboer at jeg ikke skal teste mer siden jeg gjør meg selv helt tullerusk :fnise: Tusen takk, håper jeg også :rodmer:

 

 

I dag har jeg og samboer prøvekjørt ny bil, for ny bil må vi jo ha hvis vi får ett lite nurk i mai. Reiste også innom ett vennepar for å se at det var stor nok plass til barnevogn og litt bagasje, og det var det heldigvis! Så vi ble fort enige om at neste år går vi til innkjøp av samme type bil vi prøvekjørte i dag. Gleder meg allerede som en liten unge til splitter ny bil for første gang :rolleyes:  :rolleyes:

Endret av Sille4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Og gratulerer! :laugh:  Jeg har sett deg litt rundt om her i prøverdagbøkene, og endelig har jeg lest meg opp i din. Håper du blir beroliget av legen, og klarer å roe ned testingen. Selv om jeg skjønner det ikke er lett altså. De testene er så alt for tilgjengelige når man først har kjøpt de :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så godt at smertene har avtatt! :) Jeg kunne virkelig tenkt meg en nyere bil jeg også, men har selvsagt ikke spart opp noe særlig bonus og da blir jo forsikringa så dyr  :grine:

 

Hvilken bil har dere sett på? Trenger inspirasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Og gratulerer! :laugh:  Jeg har sett deg litt rundt om her i prøverdagbøkene, og endelig har jeg lest meg opp i din. Håper du blir beroliget av legen, og klarer å roe ned testingen. Selv om jeg skjønner det ikke er lett altså. De testene er så alt for tilgjengelige når man først har kjøpt de :fnise:

Tusen takk, Bjørka! Og hyggelig du tok turen innom  :blomst: Ja, disse testene er ikke bra å ha altfor tilgjengelig merker jeg, så godt det snart er tomt :fnise:

 

 

Gratulerer!  :blomst:  Så kos med mai-bebis :)

 

Tusen takk, Lillemy :blomst:

 

 

Åh, så godt at smertene har avtatt! :) Jeg kunne virkelig tenkt meg en nyere bil jeg også, men har selvsagt ikke spart opp noe særlig bonus og da blir jo forsikringa så dyr  :grine:

 

Hvilken bil har dere sett på? Trenger inspirasjon :)

 

Ja, det var veldig deilig å slippe de smertene :) Vi har heldigvis litt bonus, ellers hadde det blitt altfor dyrt med forsikring for oss også! Vi har sett på 3 forskjellige: Peugeot 308 SW, Kia Sportage og Suzuki Vitara. Jeg sikler egentlig mest på Peugeot, men blir nok en Suzuki siden vi får gode rabatter på merket pga samboers jobb. Og ser nesten ut til at vi får ny bil om noen uker :fnise: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad! Så utrolig godt at smertene avtok. Det blir jo en ekstra forsikring uansett å få tatt blodprøvene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad! Så utrolig godt at smertene avtok. Det blir jo en ekstra forsikring uansett å få tatt blodprøvene :)

Takk Atziri :hjerte:  Ja, er veldig spent på om stigningen kommer til å være bra nok, for føler det er noe som ikke stemmer allikevel. Men jeg er ekstremt pessimist og tinger pleier som regel å gå bra, så får håpe det gjelder denne gangen også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...