Gå til innhold

Sille's babydrøm


Sille4

Anbefalte innlegg

Hurra for 12 uker og UL! Kan bare forestille meg hvor uvirkelig og fantastisk det må være å se en livlig liten krabat i magen  :lillesky: Hvordan er formen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for over 12 uker, livlig baby og deling av nyheten! April/mai er jo en perfekt tid å få barn på, man slipper å gå høygravid midtvinters og kan kose seg med trilleturer og sånt på sommeren.

Angående kontroller så fikk jeg bare til jordmor etter den første kontrollen der man tar alle blodprøvene. Til hver kontroll tok jeg med urinprøve, men så tok jeg bare en blodprøve i fingeren for å måle HB i uke 28 eller 32 (herregud, jeg husker absolutt ingenting av det der...). Men du velger jo om du vil gå til legen eller jordmor da. Og ang vekt så syntes jordmor det var like greit at jeg veide meg hjemme og bare skrev det opp selv.

Ja, er veldig glad for at det klaffet med vår baby :)

 

Legen kommenterte at jeg gjerne kunne gå til jordmor også, men har hørt så mye negativt om jordmødrene i kommunen her, så det frister ikke :laugh:  Har hørt flere si de veier seg hjemme, og jeg vurderer det. :blomst:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 12 uker og UL! Kan bare forestille meg hvor uvirkelig og fantastisk det må være å se en livlig liten krabat i magen  :lillesky: Hvordan er formen? :)

Ja, det var veldig koselig å se! :rodmer:  Formen begynte å bli bra igjen, men så kom kvalmen litt tilbake igjen for en ukes tid siden, men tror det roer seg litt igjen nå. Men etterlyser fortsatt energi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan går det med deg? :)

Alt går bra, Sjela :) 17 uker til onsdag og formen begynner endelig å bli som normal, i hvertfall for i dag :fnise: Hvordan går det med deg? :hjerte:

Skal på OUL 30 november, og det er jo faktisk ikke så lenge til :ohmy: Hadde svangerskapskontroll når jeg var 15 uker og vi hørte da flott hjertelyd, men tenker allikevel på om alt er bra med den lille i magen. Spesielt siden man ikke ser eller kjenner noe, så er det fortsatt litt uvirkelig. Vi gleder oss uansett veldig til OUL for å få se nurket igjen, og se om alt er bra og få en endelig termindato! Og det blir jo selvsagt spennende hvis vi får sett kjønnet også. Jeg tipper jente, og samboer gutt. :babyjente: :babygutt:
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må du ha tippeliste! Jeg tipper GUTT!! :hjerte: 

Da lager jeg tippeliste :idesmil:

Er du så langt på vei allerede? :hakeslepp: Din graviditet går så fort :ler: 

Hmm jeg tipper :babyjente: 

Og jeg syns tiden går kjempe sakteee, og alle andres graviditeter går fort :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste frem til OUL 30 november

:babygutt:
Samboer
Lillemy
Blomst12

:babyjente:
Meg selv
Kaffemor
Millimani
Sjela

Endret av Sille4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper jente :) Men jeg pleier som regel alltid å ta feil, så du skal se du får en gutt ;)

Jeg tror du får jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper det samme som deg :) Jeg synes det har gått fort med alle her inne som jeg har fulgt siden de begynte prøvingen :P Håper jeg snart følger etter dere hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper jente :) Men jeg pleier som regel alltid å ta feil, så du skal se du får en gutt ;)

Jeg tror du får jente!

Da legger jeg deg til på jente, så kanskje du har rett denne gangen :smilbla: Men jeg pleier også egentlig alltid å tippe feil, så blir nok en gutt :fnise:

Jeg tipper det samme som deg :) Jeg synes det har gått fort med alle her inne som jeg har fulgt siden de begynte prøvingen :P Håper jeg snart følger etter dere hehe ;)

Da legger jeg deg til på jente, så blir det spennende å se om vi får rett :laugh: jeg syns også det går fort med alle! Ja, det håper jeg også, Sjela :hjerte: håper du får fin julegave i år! :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg 18 uker og mandagen for OUL nærmer seg med stormskritt! :biggrin: Drømte her om dagen at vi får en gutt, og drømmen var så virkelig, så nå har jeg en liten følelse på gutt :babygutt: 

Nå merker jeg at jeg sikler etter rødvinspølse, veldig også! :cry3:
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg bestilt barnevogn på nett, og var noen kroner å spare siden det er "black friday" :bolledeig: Tenk at vognen vi har ønsket oss var på tilbud! Så nå gleder vi oss til den kommer i hus :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...