Gå til innhold

Sille's babydrøm


Sille4

Anbefalte innlegg

Jeg merket ikke noe annerledes da jeg var gravid forrige gang altså, så at det kjennes likt ut trenger ikke ha noe å si. Grunnen til at jeg tenkte at det kanskje hadde klaffet var at jeg ble oppblåst hver ettermiddag fra en uke etter eggløsning og ikke spottet før IKM, alt annet (inkludert ømme brystvorter) var som det pleide.

Det var godt å høre! Da er det fortsatt håp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går på jobb hadde jeg svake stikkinger på begge sider, varte til og fra i ca. en time. Kjentes ikke ut som vanlige menssmerter, så kan jo ha vært hva som helst. Er evt 7-8 dpo i dag, har ingen symptomer, og føler meg heller ikke gravid. Men blir spennende å se hva som skjer neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det var festesmerter? :hoppe: spennende!

Har ett lite håp om det , men kjenner jeg har litt små murringer i skrivende stund også. Regner med mensen kommer onsdag - fredag neste uke, og pleier å ha litt svake smerter en god stund før mensen. Men jeg håper! :rolleyes:

 

Har den siste uken hatt mange merkelige drømmer hver natt, og jeg som drømmer sjeldent som jeg husker, men natt til i dag drømte jeg at jeg tok en test som viste: Gravid. 2-3 uker. Så måtte selvsagt ta en test på morgenen i dag  og  testen var blenda hvit.

Tenker å ta en test torsdag neste uke, hvis ikke mensen har kommet alt. For da bør resultatet stemme. :)

 

Endret av Sille4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge appen jeg har på tlf skulle egentlig TR ha meldt sin ankomst i dag, men etter pilleslutt er ikke syklusen intakt, og det er ingen tegn til TR i dag. Mine egne beregninger tilsier at TR skal komme mellom onsdag - fredag, men den må gjerne holde seg unna i ni måneder. Jeg har fortsatt ingen spesifikke symptomer som varer som skal tilsi at jeg er gravid, har kun de vanlige symptomene jeg pleier å få etter EL. Men får allikevel noen symptomer innimellom jeg lurer litt på. I går kveld/natt hadde jeg litt smerter og stikkinger i hele magen som gikk til og fra. Jeg har både i går og i dag plutselig blitt små kvalm, men det varer kun ett par minutter. I dag fikk jeg plutselig smerter/stikkinger ved korsryggen, iler også noen ganger ned ved høyre lyske/lår. Smertene går til og fra. Men dette startet etter jobb i dag, og jeg har også vondt i skuldrene etter en hektisk vakt, så er sannsynligvis en sammenheng med det. Flere av symptomene jeg har går fort over igjen og er nok egentlig bare en "ønsketenkning"/innbilning. :fnise:

 

Før i helgen møtte jeg noen i familien jeg ikke har sett på en stund som lurte på om det ikke kom noen barn snart, har også flere arbeidskolleger som spør, og flere venninner som er klare for å bli tanter. Selv om jeg bare er i PP 2 føles det som en evighet pga lange sykluser, men jeg ser jo andre her inne som prøver i flere år, så jeg skal ikke klage. Ikke enda i hvertfall. Men håper selvsagt at det kan klaffe om ikke så lenge, så vi endelig kan svare JA :laugh: 

Nå skal jeg ta ett varmt og deilig bad så håper jeg ryggen løsner litt :)

Endret av Sille4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende :popcorn: Håper TR ikke dukker opp og at du får positiv test :klem: Når planlegger du å teste?

Endret av Sapphira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :popcorn: Håper TR ikke dukker opp og at du får positiv test :klem: Når planlegger du å teste?

Tusen takk, håper jeg også.  :hjerter_rundt: Tenkte å ta en test i morgen, og evt en på torsdag.(Ære være billigtester) Er begge negative slår jeg meg til ro med svaret og venter på TR. I følge antatt EL bør testen slå ut på torsdag hvis det skulle ha skjedd noe. Men korsryggen bedret seg etter badet i går, og ingen spennende symptomer i dag, så TR kommer nok som vanlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test på morgenen i dag, som ikke uventet var negativ, neste test blir torsdag.
Har ingen symptomer på TR, så mulig det blir en veldig lang syklus igjen allikevel. 
Har funnet ut at jeg kanskje skal prøve grapefruktjuice og slimløsende hostesaft neste PP.   :fnise:  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom TR i dag, så da kan PP 3 snart begynne. Krysser fingrene for at alle gode ting er tre.
I følge app er neste EL 08.08 og IKM 23.08. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er endelig mensen ferdig for denne gang, så i dag starter PP nr 3, så det blir vel en fornøyd mann  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da blir han nok fornøyd  :fnise: Håper det klaffer for dere denne perioden  :blomst:

Tusen takk kjære deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går hadde jeg besøk av min bestevenninne, og hun vet at vi prøver og er like spent som oss. Så praten gikk for det meste om prøving, graviditet og fødsel. Noe som er noen av mine favoritt samtaleemner om dagen  :fnise: Satt også å tenkte på hvor rart det egentlig er hvor mye man faktisk ønsker seg barn, til tross for diverse plager man kan få i svangerskapet, vond fødsel, og all tiden fremover med lite søvn, redsel, og glede etc. Men jeg kjenner jeg gleder meg til alt med ett svangerskap og årene fremover, på både godt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Føler jeg har utrolig mye å gi. Lover liksom universet at jeg aldri skal klage på noen ting om jeg endelig blir gravid. Det er rart hvordan alt svirrer rundt EL, IKM og DPO. Jeg har ikke helt klart å glede meg like mye over sommerferien i år fordi jeg går rundt og venter. Venter på å bli gravid, og venter på å komme oss inn i nytt hus til høsten. Utålmodige meg takler dårlig ventetiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Føler jeg har utrolig mye å gi. Lover liksom universet at jeg aldri skal klage på noen ting om jeg endelig blir gravid. Det er rart hvordan alt svirrer rundt EL, IKM og DPO. Jeg har ikke helt klart å glede meg like mye over sommerferien i år fordi jeg går rundt og venter. Venter på å bli gravid, og venter på å komme oss inn i nytt hus til høsten. Utålmodige meg takler dårlig ventetiden :P

Ja, er nesten til å bli gal av alle tanker som svirrer rundt i denne prøvetiden, og jeg er også ganske så utålmodig :fnise:  Så spennende med nytt hus til høsten, da går kanskje tankene over til litt annet snart og ventetiden blir kanskje litt kortere til det skjer noe :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Krysser alt jeg har for at det klaffer for dere denne prøveperioden!  :laugh:

Haha, ja, det gikk plutselig opp for meg hvor snart det er til vi kan flytte inn. Vi snakker 3 måneder ish. Utrolig spennende! Tenk det å skulle få ha en ordentlig uteplass, veranda og helt eget hjem :hjertesmil: Og ikke minst oppvaskmaskin :fnise: Det hele hadde selvsagt vært perfekt om vi kunne ha flytte inn med en bolle i ovnen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt jeg har for at det klaffer for dere denne prøveperioden!  :laugh:

Haha, ja, det gikk plutselig opp for meg hvor snart det er til vi kan flytte inn. Vi snakker 3 måneder ish. Utrolig spennende! Tenk det å skulle få ha en ordentlig uteplass, veranda og helt eget hjem :hjertesmil: Og ikke minst oppvaskmaskin :fnise: Det hele hadde selvsagt vært perfekt om vi kunne ha flytte inn med en bolle i ovnen :P

Tusen takk, håper virkelig det klaffer for dere også! Ja, det måtte jo virkelig vært drømmen å flytte inn i nytt hus med en lite spire i magen og oppvaskmaskin. (Tror ikke jeg hadde klart meg uten min)  :fnise: Jeg har tru'a fos oss begge! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne syklusen tenkte jeg at jeg skulle prøve å drikke grapefruktjuice for å se om det har noen effekt på EL-slim, da jeg aldri merker noe til dette. Men, fy fasan for en smak. Mens jeg gulpa i meg dette tenkte jeg på hva er det man ikke prøver på for å få barn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt dette, men har foreløpig slått det fra meg. Jeg har en ganske traumatisk opplevelse som omhandler en meeeget tørst meg (dagen derpå) og et møte med en mugge på en frokostbuffee som så veldig fristende ut. Kan enda kjenne smellet i brystet :P

Vil forøvrig tro at å blande det inn i en smoothie eller lignende vil ha samme effekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...