Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Anonymous

God morgen :klem:

*setter frem nytraktet kaffe, laettkakao og pepsimax*

Utrolig deilig og ikke gjøre noe som helst i går- det enseste jeg brukte litt tid på var middagen- det har blitt så mye kjappe middager i det siste så i går var det kylling, brokkoli, ris , det var kjempe godt.

Er jeg litt unormal som ikke har gravididets bok mon tro :klø:. Burde jeg notere alt som skjer, føler kanskje at jeg ikke er engasjert nok :-? ,

Hmm- litt surrete tanker på en torsdag morgen - og i morgen har jeg fri :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!! og takk for Pepsi'n..

(da har jeg jammen oppdradd deg også... alle rundt meg IR har også etterhvert innført LilleBilles brus.. :ler: - som ingen får drikke opp)

Koselig å kunne bruke litt tid på middag .. og ikke minst kunne spise litt i fred og ro. Her hos oss er hverdagen - og ikke minst helgene så hektiske .. og vi har bare en eller to dager i uken hvor vi alle kan roe ned og spise sammen .. (ellers er det treninger .. og kjøring til sådanne) .. så vi har gjerne søndagsmiddag onsdag eller torsdag. :sjarmor:

Har også fri i morgen .. og tror jeg skal ta en tur på trening/spa .. har nemlig gavekort .. og føler for en dag som er litt "plei meg selv".. :)

.. og ang. graviditetsdagbok.. hvorfor i all verden skal du ha det .. hvis du ikke føler spesielt for det.. - og at du ikke tar av helt .. kan jo ha noe å si med at du har "prøvd" det en gang før. :wink: - selv om alle graviditeter er forskjellige ..

Synes det er bedre at du er her jeg... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer (igjen!)

Syns det er noe tull at man skal være hysterisk opptatt av den voksende magen sin jeg. Har ei venninne som har termin i mai og hun er nesten litt bekymra fordi hun ikke er helt i fistel over graviditeten og bare kikker på navlen sin - alle forventer jo det.

Jeg tro man skal gjøre det man føler for og slappe av jeg - det er det beste for ungen på lang sikt.

Hm.. vi spiser middag sammen hele familien hver dag vi faktisk. Lager middag hver bidige dag - mandag var det ovnsbakt laks, tirsdag var det nachoform, onsdag (i går) dro jeg til med fiskegrateng m rotgrønnsaker til... og i dag har jeg ikek peiling - wraps kanskje?

Er litt opptatt av middag, sikkert fordi vi alltid hadde det hjemme og det var på en måte holdepunktet i dagen.

Skal julehandle i morra jeg - også fri... Er det noen som jobber i dette landet i morra? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber i morra!!! julehandel er ikke snakk om å ta så nært opptil helg!! altfor mye mas da!!

en sen mandags-ettermiddag passer bedre, så til mandag eller noe sånt, DA skal jeg begynne å julegavehandle!!

*takker for lettkakaoen GA*

god morgen forresten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg lager også middag hver dag, men den uka her har det nesten vært sånn at vi har måttet spise den løpende-

det er fryktelig stressende :-?

God morgen til deg også Aline :-)

det blir spenndede og høre på mandag hvordan julebordet deres var og hvordan det gikk med talen din Suzy og daten til aline.

Dere har helt rett jenter - det beste må jo være og være seg selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... daten til aline....

det er ikke noen date i den forstand, det kommer ikke til å skje noe "spennende" eller romantisk. På dette tidspunktet så er det som å gå ut å spise med en god venn som du pleier vennskapet til! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte hente Pepsi max selv..

Ikke noe servering noen steder.. :( .. tror kanskje vi må finne oss andre dagbøker å frekventere... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
(Tør vel nesten ikke si at jeg også har fri - hvertfall fra jobben - i dag... og skal "pleie" meg selv på spa etterpå)

:sjarmor:

:roll: fader, er det bare meg som er på jobb og sliter idag eller??? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...