Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hellu

:kline:

Det går greit, men sliter med muskelhodepine, så nå går jeg på 9 dagen med vondt i hodet og kan ta minimalt med hodepine tab. Skal prøve akupuntur i dag :-? Håper det hjelper .

Du da suzy, orden på magen igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... ikke helt orden på magen enda nei... men sånt henger i lenge med meg. Syns jeg blir mer og mer sart ettersom åra går. Irriterende igrunnen.

Har lurt på om det at det henger i så lenge kan være en bieffekt av at jeg går på rensekur... ?

Hodepine er noe dritt! Akupunktur hjelper mot det utroligste så det høres lurt ut. Venninna mi gikk for sure oppstøt og svangerskapskvalme og det hjalp faktisk! Helt utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hodet sitter forsatt på plass. Har forsatt hodepine men ikke den intense migrene lignede smerten. Hadde en veldig posetiv opplevelse med akupunktur i går . Flink dame :-) .

Håper du får en bedre helg en den forrige Suzy- uten unødvendige do besøk :wink:

Vi skal it i kveld og feire kjæresten til en venninne av meg o imorgen kveld skal jeg jobbe ( frivillig arbeid med ungdom :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig!

Jeg satser på at det går bra med meg. Jeg føler meg veldig mye bedre og er i godt humør til og med :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Du er jaggu meg utrolig Madden.

Mit oppi din egen situasjon- tar du deg tid til andre.

Styrken din vet jeg ikke hvor du får fra- du er en utrolig kvinne :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Anonymous

Kan vel ikke forsette å vente på den blåmannen :-( , han kommer jo ikke tilbake :cry: .

Ja, ja- Alle andre har forsåvidt vært flinkere enn meg til og skrive her . Dagbok er liksom ikke helt meg.

Det skjer vel ikke det helt store o dage foruten at magen vokser samtididig som str på bakdelen er :o . Føler at alt bare er stort. Jeg hadde DD til E str før jeg ble gravid så dere kan jo tenke dere hvordan de fordelene ser ut nå.

Ellers så har tankene om det å bli tobarns mor kommet mer og mer- Ikke det at jeg ikke tror at jeg ikke skal klare det men jeg mener og tror at noen har det på en måte "i" seg andre har ikke det- jeg tror ikke jeg har det, høres sikkert dumt ut , det er en følese som er vanskelig og forklare. Den kommer natrurligvis sterkest hvis det oppstår konflikter mellom meg og sambo og jeg ser at det påvirker minien. Nei man skal ikke krangle foran barn, men noen ganger er det lettere sagt enn gjort :-(

Eller har jeg hatt en fin helg med masse vinter vær.

Går og lager litt te, noen andre som vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp - vil ha te - og skjønner godt tankene om to barn. jeg er ikke typen som er "født til å være mor" og hadde vært livredd ved tanken... Rart det der... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jupp - vil ha te - og skjønner godt tankene om to barn. jeg er ikke typen som er "født til å være mor" og hadde vært livredd ved tanken... Rart det der... :klem:

Jøss - du skjønte hva jeg mente- det er akkurat den følesen jeg mener. Når jeg nevner det for andre fnyser de bare av meg og sier at " se så flott datteren din er "- ja hun er flott hun og jeg har vært flink med henne , men at jeg skal klare og bli like glad i en til og at ikke datteren min skal føle seg utenfor er meg et mysterium, og alle disse tankene har jeg selv om jeg faktisk har valgt og bli gravid denen gangen :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner veldig godt hva du mener faktisk! Jeg har faktisk alltid hatt det sånn - flaks gjorde vel at jeg ble gravid så tidlig at det bare ble sånn og jeg fikk denne ungen som jeg har tatt godt vare på så langt - men jeg har også tenkt tanken "hvordan skal jeg strekke til for to" når jeg har vurdert flere barn...

Apropos irrasjonelle tanker om barn - jeg husker at jeg var redd jeg skulle få en gutt, for jeg ante ikke hvordan en gutt skulel behandles... :oops:

Hvordan lærer man en gutt å være mann når man er dame selv?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg skjønner veldig godt hva du mener faktisk! Jeg har faktisk alltid hatt det sånn - flaks gjorde vel at jeg ble gravid så tidlig at det bare ble sånn og jeg fikk denne ungen som jeg har tatt godt vare på så langt - men jeg har også tenkt tanken "hvordan skal jeg strekke til for to" når jeg har vurdert flere barn...

Apropos irrasjonelle tanker om barn - jeg husker at jeg var redd jeg skulle få en gutt, for jeg ante ikke hvordan en gutt skulel behandles...  :oops:  

Hvordan lærer man en gutt å være mann når man er dame selv?

:ler:

Dægern vi tenker likt. Med minien så ble det bare sånn, jeg var ung og hun var ikke planlagt, men verdens beste ups og jeg skal ærlig inndrømme jeg trakk et lite lettet sukk når jeg fikk vite det var jente, selv om jeg denne gangen ikke gjør det alene :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dægern vi tenker likt. Med minien så ble det bare sånn, jeg var ung og hun var ikke planlagt, men verdens beste ups og jeg skal ærlig inndrømme jeg trakk et lite lettet sukk når jeg fikk vite det var jente, selv om jeg denne gangen ikke gjør det alene :oops:

Må nesten le av oss... De skrekkslagne mødres forening :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

.. god morgen (her også)...

Melder meg også inn i SMF.. - (er også medlem i HMF - hønemorforeningen) .. :ler:

Jeg var av dem som egentlig ikke ønsket meg barn i det hele tatt i utgangspunktet - så ikke for meg meg selv i den rollen .. men har kost meg glugg i hjel etter at jeg fikk dem.

Trodde heller ikke at det gikk an å bli like glad i nr. to som jeg var i nr. en.. men utrolig nok.. Hadde noen bedt meg velge i dag.. ville jeg ikke kunne si hvem jeg er mest glad i.. De er så herlig forskjellige , og det er så fasinerende - og så er de lik meg på forskjellige måter.

Syntes det var skremmende med gutt første gangen.. men etterpå var jeg veldig glad for det .. og da jeg fikk gutt nr. to .. syntes jeg det var topp.. gutta er så mye greiere å ha med å gjøre :sjarmor: .. (og så blir det noe spesielt med mamma da vet dere . :rosaengel: . - sier jeg som har vært pappajente hele mitt liv).

Ha en riktig god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...