Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

JEg har blitt utfordret av nevnte bruker til å starte en haug med interessante tråder.

Utfordringen e selvsagt forlengst effektuert, og her er en utfordring i retur.

Gamle Alex; dette er din dagbok. Fyll den med noe interessant, og la den vokse seg stor og sterk. La den aldri falle ned på side 2, og send pm til moderatorene dersom noen fucker opp eller kaller deg idiot.

Jeg erklærer herved Gamle Alex sin dagbok for ÅPNET.

*ping*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho: Dette var orginalt :hoho:

Grattis til Trøffelhelten og gamle Alex :ler:

(lurer på og Trøffel skal starte dagbok for samtlige her inne :sjarmor::hoho: ..........)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ordet dust er fremkommet :o ..............på tide og rope på moderator :sjarmor:

Pass på språkbruken, dette er vel en dannet dagbok, eller............ :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Pokkern, pokkern - nå føler jeg meg nesten tvunget til å skrive :-? , men jeg har jo ikke noe innterrsant å skirve om

Jo er gravid, men det er ikke helt meg å lage dagbok om det for jeg kan ikke skjønne at noen skulle synes det er spennende og følge det dag etter dag :ler:

Nei har en bedre ide- utfordringen min til alle brukere her er :

Send meg masse hilsner, skriv gjerne det dere føler for, om dere selv, hunden, gubben eller om meg :sjarmor: , la oss bruke dette som en slags felles dagbok :ler: og naturligvis her er det lov med personangrep, det er lov og fucke up tråden og det er lov og kalle hverandre idiot :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg tar oppfordringen. Fysioterapeuten min er kjempesnill. Han lar meg komme til han selv om rekvisisjonen min er gått ut på dato, men jeg er redd for hva trygdekontoret skal si til det. Som sagt så er rekvisisjonene min gått ut på dato, men det er jo ikke min feil at jeg ikke har kunnet bruke den. Det ligger fortsatt søknad om refusjon hos trygdekontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke dagen min i dag.

:frustrert:

Alt jeg har gjort har gått gatl... noe er min egen sklyd - men det blir jo ikke noe bedre av det...

- så egentlig trenger jeg denne boken til masse trøsteklemmer :( - så om jeg kan låne tråden din til det - ville det vært hyggelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...