Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Har lagt merke til at vi er utrolig upopulære om dagen

Neida, bare hos enkelte yrkessutrere og dermed også hos litt for mange av moderatorene. Det er i ferd med å bli et litt klamt sosionomklima her inne, dessverre - og da mener jeg ikke din dagbok!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt guffent klima her inne om dagen ja...

Jeg merker at når Myumi støtter opp om Jens blir jeg litt svett (nå var det faktisk ikke oss de var arge på denne gangen, men likevel... )

Vi kan snikke-snakke her vi :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg la også merke til at de var enige :hår:

Føler meg litt som jeg venter på om læreren kommer å smekker meg over fingerene hvis jeg ikke oppfører meg :roll: - kanskje det er på tide med en lite pause snart :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir meg ikke nei... Bare det at jeg ikke er så populær fordi jeg er som jeg er er bra nok - da blir jeg *sta*

*går for å finne Trøffelens tråd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:roll: - kanskje det er på tide med en lite pause snart :o

...et kvarter til lunch... - eller en smule avreagering i ondskapstråden på snikk-snakk (enda mer reklame)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært der jeg og :ler: - begynner og føle meg litt som en outcast :ler:

Det er da litt fint å leke ond og eksklusiv, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sant det, men er det virkelig blitt sånn her at ingen respektabel kg bruker er her inne med bryllupsdagbok, gravidiets dagbok elle rvanlig dagbok :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det' date=' men er det virkelig blitt sånn her at ingen respektabel kg bruker er her inne med bryllupsdagbok, gravidiets dagbok elle rvanlig dagbok :klø:[/quote']

Hm?

Hva mente du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva jeg mente- vel egentlig ikke noe annet en at jeg er litt lei og irriterer meg litt over at det er litt snevert synt her inne om dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Hva jeg mente- vel egentlig ikke noe annet en at jeg er litt lei og irriterer meg litt over at det er litt snevert synt her inne om dagen

Min erfaring er at det ikke bare er om dagen det er snevert, det blir slettet mye rart i løpet av natten også.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Trøffel :tunge1:

God morgen alle sammen og en stor :klem: til alle sammen ( det var da voldsomt da) :o

Så forestten bebisen på fredag, ble sendt i hu og hast på UL, fordi legen trodde det ikek var noe fart :-? , men det var det og da fikk jeg sett "det"- vet da pokkern hva jeg skal kalle det jeg :ler: synes den lignet litt på pappen ( 8 uker) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
...samme intelligente uttrykket i øynene, eller bare en liten antydning til penis..?

:wink:

Begge deler tror jeg :ler:

Er faktisk litt stolt over at dagboken min nå er på s 7, selv jeg slev kun kanskje har bidratt til 2 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: melder meg som sidefyll jeg også .. selv om jeg ikke er så aktiv her for tiden.. Alt for mye å gjøre på jobb.. (kan bare titte innom når jeg har pause .. eller sitter på "vent" i telefonen) :cry:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...