Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

All good things comes to an end :wink:

Jeg er hjemme i dag , med et barn med noen merkelige blemmer, kviser, nuppe aktige ting på kroppen ca 12 stk. Ikke klør de, ikke har hun feber- lurer på om det er brannkopper :klø:

Jeg undrer over en ting- jeg opplever mange ganger at jeg er så usikker på hva det er når minien er syk, mens det virker som alle andre foreldere vet akkurat hva som er galt med barna sine :( - Hvordan i huleste vet de altid hva det er . og hvorfor gjlør ikke jeg det :oops:

Uansett- Jøss dette var jo nesten et ordentlig innlegg i den nye dagboka mi :oops: - god morgen alle sammen og husk dette er alles bok så skriv, klag, elsk :wink: i vei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
jeg opplever mange ganger at jeg er så usikker på hva det er når minien er syk, mens det virker som alle andre foreldere vet akkurat hva som er galt med barna sine :( - Hvordan i huleste vet de altid hva det er . og hvorfor gjlør ikke jeg det :oops:  

*signerer på denne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at ikke alle vet hva som feiler småttisene - jeg visste f.eks stort sett aldri det, men sjekka gjerne litt rundtog fikk en ide om hva som gikk - ergo mest sannsynlige sykdom.

Kjedelig med syke barn. Jeg får hjem datter'n fra leirskole i dag jeg. Hun ringte i går og var i kjempehumør - hadde spist 40 snegler til middag dagen(det var så godt) og spydd dem opp igjen to timer senere, hadde gått turer på flere mil og ikke blitt sjøsjuk... :ler:

Sikkert mye å fortelle i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg er helt sikker på at ikke alle vet hva som feiler småttisene - jeg visste f.eks stort sett aldri det, men sjekka gjerne litt rundtog fikk en ide om hva som gikk - ergo mest sannsynlige sykdom.

!

Det har jeg også gjort , og har foreløpig 10 forskjellige diagnoser :roll::ler:

Høres ut som datteren din har hatt det helt topp :ler:

apropos noe helt annent- det virker som om vi er ganske upopulære her om dagen, at det blir for mye avsporinger. Så lenge vi holder oss til våre egne tråder må vi vel få lov til og snikk- snakke.

Nei nå er det lege time med minien- skal komme tilbake med diagnose etterpå- dere får vente i spenning :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

apropos noe helt annent- det virker som om vi er ganske upopulære her om dagen, at det blir for mye avsporinger. Så lenge vi holder oss til våre egne tråder må vi vel få lov til og snikk- snakke.

Ja vi er visst det, men skal jeg være helt ærlig er jeg temmelig drittlei av å få skylda for alt som er her inne!

Jeg kan da ærlig si at jeg ikke har herpet mer enn en tråd med vitende og vilje (oppdatering på Glamour), ellers har jeg stort sett holdt meg i tråder som er ment som snikk-snakk i utgangspunktet.

Det er åpenbart greit å være supersnobbete spydigbitch, men ikke leken morrotiger :-? :tunge1:

Jeg hever meg over det så godt jeg bare kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere gjør en kjempejobb begge to jeg :sjarmor::hoho: , lei selvhøytidlige folk, som skal være super seriøse hele tiden :wink:

*heiser humor-banneren høyt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere gjør en kjempejobb begge to jeg :sjarmor::hoho: , lei selvhøytidlige folk, som skal være super seriøse hele tiden :wink:

*heiser humor-banneren høyt*

Takk og lov!

Ifølge dattern smakte sneglene kjempegodt, men det ble litt mye (forrige leirrekord var på 37 stk så hun måtte liksom slå den)

Kan jeg tolke dette som at du ikke er særlig glad i snegler...? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skal man tro PM(S)-flommen er man nok ikke spesielt upopulær, annet enn hos noen utagerende sutrere som vil snikk-snakke på sitt eget vis.

Spesielt er det søtt når noen først slenger en haug med crap, så får et muligens litt sarkastisk svar på tiltale og deretter enten oppretter sutretråd eller pm'er en fire-fem moderatorer.

Men who am I to blame? Jeg er jo mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spesielt er det søtt når noen først slenger en haug med crap' date=' så får et muligens litt sarkastisk svar på tiltale og deretter enten oppretter sutretråd eller pm'er en fire-fem moderatorer.[/quote']

Exactly!

Og jeg blir irritert når jeg inndirekte blir beskyldt for å ødelegge all verdens tråder med snikk-sn.

Er da ikke inne på halvparten av de trådene det virkelig hadde vært moro å sabotere (vi har jo et helt bryllupsforum som står urørt!)

Bare tenk hva vi kunne fått ut av en tråd om brudeslør... :sjarmor:

Muggete snobbekvinnfolk... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror heller jeg spiser et brudeslør' date=' takk :hoho::hoho:[/quote']

Med eller uten blonde - hvitt, antikk, krem eller champagefarget...?

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...