Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Joda julegaver er gøy det, men det er så mange og kjøpe til :-? . nei det er bare og få begynt og tømme kontoen. :-)

har du foressten hver inne på julekalenderen her på KG suzy- det er dikt konk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tatt en araber flikk-flakk ned trappa i dag Bille? Kom du deg ned uten blåmerker??

Julegaver er gøy om man har god tid og nok penger. Jeg skal lage konfektgaver i helga sammen med datter'n (hun skal gi hjemmelaget konfekt til venninnene sine). Det blir kos!

Litt elegant akrobatikk sparte meg for blåmerker.. :ler:

Det å lage julegodterier er kjempekos....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du foressten hver inne på julekalenderen her på KG suzy- det er dikt konk :-)

Mhm.. så det, men jeg liker ikke sånne sikt... Så da holder jeg meg litt furtent unna

Bra akrobatisert Bille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ser for meg Lillebille med armene veivende og bena som i avtaren :ler:

Jeg vil også læreog lage julekonfekt :-) , er skikkelifg dårlig på alt sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hellu Lilleulv :klem:

Leste innlegget ditt, hadde dessverre ingen gode råd og komme med for jeg synes det virket som en utrolig vanskelig situasjon selv :-( , men håper du finner ut av det og en stor :klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

hellu

Puh- for en morgen.

har akkurat kommet meg på jobbb, etter en mildt sagt dårlig start på dagen. Ny bil i går- død bil i dag :evil: + kaster datteren over til naboen så hun får sitte på til skolen og tar beina fatt til jordmor- som har de glede av og fortelle meg at jeg er over gjenomsnittet stor :o + dette etter at kona til sjefen i går for andre gang henviste til meg som " feita" :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff!

Er det mulig å være så frekk da - kalle andre for feita... Da skal du være ganske trygg på at folk syns det er greit altså :o

Stakkars Alex - du er jo den lekreste gravide kvinen som har satt dine bein på denne jord, ikke hør på dem. Basta! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Uff!

Er det mulig å være så frekk da - kalle andre for feita... Da skal du være ganske trygg på at folk syns det er greit altså :o

Stakkars Alex - du er jo den lekreste gravide kvinen som har satt dine bein på denne jord, ikke hør på dem. Basta! :wink:

:ler: Lekker er jeg nok ikke, men feit er jeg pokkern meg heller ikke.

Takk for trøstede ord Suzy.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare mangle.. husker den perioden der som den aller verste.. ikke så stor at man er tydelig gravid, men helle rikke flat mage lenger... Ser bare småfeit ut uansett :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. en ting er vel at de fleste gravide .. før magen blir helt tydelig ... ser mest ut som om de har noen kilo for mye... men derfra til at sjefens kone kan kalle en ansatt for "feita" :o .. Det går da bare ikke an..

man sier bare ikke sånn til folk...

(om hun vet at du er gravid eller ikke er helt uvesentlig i denne sammenhengen.. man gjør bare ikke sånn)

Alle gravide er flotte .. å ikke hør på henne :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Takk Lillebille- Hun vet jeg er gravid ja. Man kan ikke un¨å og se at jeg er gravid heller, som sagt + bekreftet av jordmor i dag er magen større en gjennomsnittet :o , hun mener at det mest sannsynlig betyr at jeg har en stor bby inni der :o

Nok om magen til GA :ler: og nye biler som ikke starter :evil: .

jeg om datteren skal ha jente kveld i kveld ( sambo skal på julebord) og hun gleder seg stort :-) - betyr egentilig ikke at vi gjør noe spes, men hun synes det er stort at det bare er vi jenter.

Har dere noen gode ideer til noe koselig til middag feks, hun liker ikke pizza eller hamburgere.

og andre morsome "jente" ting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å kose seg med "plukke-mat" ... som fondue - raclette el er kjempekoselig (gutta mine synes det er helt topp).

Lei en koselig film .. og litt popcorn.. - og opp i sofaen med pledd...

(Jeg vil også ha jentekveld... :cry: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakke negler er en høydare for små jenter - film og pledd er en kjempeide, og hva med taco eller pai (det elsker jenta mi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Ja det er gode ideer. Lakke negler pleier vi og gjør og det er stor sukksess.

Du kan bli med på vår jente kveld LilleBillie :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Jentekvelden tok på skjønner jeg ... :sjarmor: - ikke noe liv her ennå :ler: ... så da var det nok hyggelig hvertfall...

Hvilken film ble det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...