Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går jo oftest bra - jeg får mye ros for at jeg er en god mamma jeg (både fra hun det gjelder og andre), men jeg hadde nok ikke gjettet at det skulle bli slik da jeg satt der med den store magen min og bare var 19 år... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror vi er mange jeg.. - men det går bra med de fleste av oss (mer eller mindre...)

Ja , men det er altid godt og høre, for hvis jeg har snakket med dette med andre , virker de litt brydd, det er nesten ikke sånn man skal si høyt - virker det som om på meg.

Det er jo ikke ensbetydene med at jeg ikke er glad i datteren min.

Men jeg har det sånn med gravidideten også jeg :oops: , jeg løper ikke rundt på en rosa sky og synes alt er fantastisk og er det ikke flott hvrodan kroppen forandres- :o sorry men jeg skjønner at det er en nødvendighet for det en sånn vi er laget men at jeg nyter det er vel og ta litt i

. Har heller ikke begyngt å handle rosa kjler med tyll og blonder. mange synes dette gjør meg kynisk og blir nesten litt forskrekket når jeg sier det fordi det er så forventet at vi skal synes det er verdens mest fantastiske ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns alt i alt dette tyder på at du er kjempenormal jeg Alex.. adskillig mer normal enn "åååååå nååå blir alt såååååååå nyyyyydelig"- erne

men det er nå meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Syns alt i alt dette tyder på at du er kjempenormal jeg Alex.. adskillig mer normal enn "åååååå nååå blir alt såååååååå nyyyyydelig"- erne

men det er nå meg :ler:

Gå inn på gravidet her :roll:

men takk Suzy- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns alt i alt dette tyder på at du er kjempenormal jeg Alex.. adskillig mer normal enn "åååååå nååå blir alt såååååååå nyyyyydelig"- erne

men det er nå meg :ler:

.. jog meg ... (men så har jeg aldri vært så veldig dillete i utgangspunktet)... :ler:

.. men bortsett fra det .. synes jeg det å være gravid var helt topp... (så lenge ikke fremmede kom bort å klappet magen min :evil: )...

Har aldri vært så frisk og sprek i hele mitt liv..

- var ikke kvalm.. eller hadde andre plager i det hele tatt(annet enn at barna mine hadde det så bra at de ikke hadde noen hast med å bli født.. og etter nesten tre uker over tiden var jeg klar til å "drepe" ...) .. så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Graviditeten var helt super for meg og - ikke kvalm, bare litt trøtt og sur i starten - men sprek som en fole og ikek vondt noe sted. På slutten savnet jeg derimot utsikten til føttene mine ganske inderlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graviditeten var helt super for meg og - ikke kvalm' date=' bare litt trøtt og sur i starten - men sprek som en fole og ikek vondt noe sted. På slutten savnet jeg derimot utsikten til føttene mine ganske inderlig...[/quote']

.. eller det å sove på magen.. (vi gnir det litt inn nå gjør vi ikke :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har ikke mange plagene jeg heller , litt vondt her og der ( foruten spenningshodepine som har vært helt jævlig, men begynner og bli litt bedre) lite kvalm og føler meg helt ok- men jeg føler meg ikke vel i kroppen min, føler meg ikke flott :-? som jeg vet mange gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om å bli uvel av å ligge på ryggen og bruke 10 minutter fra høyre til venstre side når man skulle snu seg i senga.... :roll: (skjønner ikke hva du mener Bille... :oops: )

Åh! Lunsj!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

* de skyldfølesen tviler jeg på er ekte suzy *

Skjønner ikke hva du mener :o *blunker veeeeldig lyseblått*

:sjarmor:

ok da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva du mener :o *blunker veeeeldig lyseblått*

:sjarmor:

ok da....

Med den avataren vil du ikke kunne se uskyldig ut i måneskinn engang... :tunge1::sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

God morgen her også :-)

Har nytraktet kaffe, te og kakko- så her er det bare å velge- Prøver og konkurrere med Suzy's kaffe :sjarmor:

I dag er det tåkete ogt trist, men gleder meg til i kveld da skal jeg spise tapas med en venninne , det blir digg, bare litt synd at jeg må sløyfe vinene :-?

Begynner og bli litt stresset for jeg har ennå ikke begynt å kjøpe noen julegaver :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nytraktet kaffe' date=' te og kakko- så her er det bare å velge- Prøver og konkurrere med Suzy's kaffe :sjarmor: [/quote']

Høh.. kan drikke kaffe her og jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg for kakao jeg .. etter krumspringene mine på trappen kan det være greit med noe å roe ned med.

.. og når det gjelder julegaver .. går det alltid mye lettere bare du kommer igang og går på med krum hals.. :ler: (liker å handle julegaver jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt en araber flikk-flakk ned trappa i dag Bille? Kom du deg ned uten blåmerker??

Julegaver er gøy om man har god tid og nok penger. Jeg skal lage konfektgaver i helga sammen med datter'n (hun skal gi hjemmelaget konfekt til venninnene sine). Det blir kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...