LilleBille Skrevet 8. desember 2004 #401 Del Skrevet 8. desember 2004 God morgen.. Tar med meg egen kopp med Pepsi Max.. er nemlig ikke så glad i varmt jeg.. men tar gjerne en pepperkake. Om det er noen trøst .. har jeg overtatt trettheten din .. her blåste det nemlig så vannvittig at jeg var sikker på at huset skulle lette i natt. (Sånn er det å bo på toppen... det stormer der innimellom ) - og det verste er at når det blåser så oser parafinfyren .. så det blir ekkel og kvalmende lukt av parafin overalt.. og det er ikke lett å sove i... .. men men .. det er ikke verre enn at ting blir bedre etter et par runder her inne på KG.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #402 Del Skrevet 8. desember 2004 Æsj- parafinlukt er ikke noe godt Skal notere og sette frem Pepsi Max heretter også :-) Her er det så fint nå- flott rød/rosa himmel :-) Vi har litt problemer med å finne et jentenavn som vi begge liker, eller vi har egentlig mange som vi synes er fine men ikke DET navnet - hvis dere skjønner hva jeg mener. Brukte liksom opp det jeg synes er penest på nr 1 , har dere noen ideer? Vi er begge litt for de helt "vanlige" navnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. desember 2004 #403 Del Skrevet 8. desember 2004 skål!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. desember 2004 #404 Del Skrevet 8. desember 2004 Hm.. jeg har flere navn jeg liker jeg da men... Anna er det fineste jentenavnet jeg vet faktisk, men jeg liker også Ragnhild, Rønnaug, Jenny og Susanne... Mye fint... Naboen kalte den nye babyen sin for Mia - det er også flott syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. desember 2004 #405 Del Skrevet 8. desember 2004 Hva er "vanlige" navn.. De 100 mest brukte kvinnenavn Nr Navn Antall 1 Anne 65938 2 Inger 35644 3 Kari 29584 4 Marit 28949 5 Liv 26358 6 Ingrid 24909 7 Solveig 21612 8 Astrid 21185 9 Eva 20766 10 Bjørg 20618 Av disse 10 synes jeg Astrid er finest.. .. og ellers finner dere masse på SSB I og meg at jeg bare har gutter fikk jeg aldri brukt det jentenavnet som jeg synes er flottest Ineke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #406 Del Skrevet 8. desember 2004 masse flotte navn og har vel egentlig vært innom alle - me nså er det det med assosiasjoner da- eller nære fam som allerede har de navnene. :-? Ingrid synes jeg er flott , men setter jeg det sammen med minien har jeg plutselig et prinnsese navn og det er litt teit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. desember 2004 #407 Del Skrevet 8. desember 2004 masse flotte navn og har vel egentlig vært innom alle - me nså er det det med assosiasjoner da- eller nære fam som allerede har de navnene. :-? Alle de jeg foreslo også? :o Da vet jeg forresten hva minien din heter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #408 Del Skrevet 8. desember 2004 Da vet jeg forresten hva minien din heter Avslørte meg nok litt der ja - var kanskje ikke så vanskelig å gjette :-) Ja, har vurdert alle der navnene utentatt Rønnaug :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. desember 2004 #409 Del Skrevet 8. desember 2004 Avslørte meg nok litt der ja - var kanskje ikke så vanskelig å gjette :-) Ja, har vurdert alle der navnene utentatt Rønnaug :-) Det var fanken meg ikke verst! Bestemora mi het Rønnaug forrsten - derfor jeg liker det. Ingeborg da? Det er også fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #410 Del Skrevet 8. desember 2004 Bestemoren min heter det, forbinner det med gammel dame - jeg sa det vanskelig . Som sagt - mange flotte navn med dårlige assosiasjoner :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. desember 2004 #411 Del Skrevet 8. desember 2004 Bestemoren min heter det, forbinner det med gammel dame - jeg sa det vanskelig . Som sagt - mange flotte navn med dårlige assosiasjoner :-? Jeg forbinder det også med gammelt, men på en hyggelig måte... Det er vanskelig. Oldenmoren min het Ingeborg Anna - nydelig syns jeg... Tenkt på Magna, Margot, Oleane - for gammelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #412 Del Skrevet 8. desember 2004 [syns jeg... Tenkt på Magna, Margot, Oleane - for gammelt? For spes takk for flotte innspill Suzy- flink du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. desember 2004 #413 Del Skrevet 8. desember 2004 Ebba .. eller Marie ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #414 Del Skrevet 8. desember 2004 Marie ? Ligger på topp tre listen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. desember 2004 #415 Del Skrevet 8. desember 2004 For spes takk for flotte innspill Suzy- flink du No problem - tenkte meg at de var litt for gammeldagse... Noen 70-talls slagere da? Beate, Gry, Cathrine, Caroline.. de to siste liker jeg vel egentlig ikke... PS: Maja er fint og Emma - men de er kanskje litt for vanlige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #416 Del Skrevet 8. desember 2004 [PS: Maja er fint og Emma - men de er kanskje litt for vanlige? De hadde jeg ikke tenkt på- må smake litt på de :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. desember 2004 #417 Del Skrevet 8. desember 2004 Live, Gunhild, Eline, Sol, Nina... ? Maiken, Mina, Marita, Gine, Maren... ? Nå bobler det i hodet på Suzy (som er et fint navn også forresten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #418 Del Skrevet 8. desember 2004 Live, Nope Gunhild, Nope Eline Nope, Sol,Nope Nina..Tja. ? Maiken,Nope Mina nope , Marita,nope Gine,nope Maren nope ... ? Nå bobler det i hodet på Suzy (som er et fint navn også forresten) Suzy er faktsik veldig fint , men er litt engelsk og kaskje en forkortelse for et annent navn jeg liker godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. desember 2004 #419 Del Skrevet 8. desember 2004 Suzy er faktsik veldig fint , men er litt engelsk og kaskje en forkortelse for et annent navn jeg liker godt Japp - uten å røpe for mye så ligner det fælt på datter'n sitt navn... Helen/Helene, Lovise/Louise, Linda, Marthe, Margrethe...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. desember 2004 #420 Del Skrevet 8. desember 2004 Susanne, Sofie, Anine, Solfrid, Stine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg