LilleBille Skrevet 3. desember 2004 #381 Skrevet 3. desember 2004 Alex har kanskje ikke fått start på ny-bilen i dag heller....? .. og da var det vel sånn at det ikke hjalp å banne heller...
Suzy Skrevet 3. desember 2004 #382 Skrevet 3. desember 2004 .. og da var det vel sånn at det ikke hjalp å banne heller... Å man vet aldri.. det føles da godt selv om ikek bilen starter av det...
LilleBille Skrevet 3. desember 2004 #383 Skrevet 3. desember 2004 - men hun påsto selv i går at hun hadde lært at det ikke virket... - men det kjennes hvertfall mye bedre.... (Jeg er så fornøyd med at jeg har lært å linke direkte til riktig innlegg)
Suzy Skrevet 3. desember 2004 #384 Skrevet 3. desember 2004 (Jeg er så fornøyd med at jeg har lært å linke direkte til riktig innlegg) Det har jeg skjønt gitt.. du har lenket ivrig i det siste
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #385 Skrevet 3. desember 2004 Hei jenter. Jeg har fri på fredager og har nå allrede vært på handletur i oslo og er tilbake igjen. Koselig med jentekveld :-) , ingen film , men olsenbanden negllakk og fletting av hår. Ganske riktig - bilen startet ikke i dag heller- i dag var det sambos tur til og banne og det hjalp jaggu ikke dag heller :o Er det bra med dere?
LilleBille Skrevet 3. desember 2004 #386 Skrevet 3. desember 2004 Alt bra .. og glad for at det er fredag... Har vært både på jobb .. og hos frisøren .. så nå er jeg blond igjen Men denne her lurer jeg på fargen på: olsenbanden negllakk
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #387 Skrevet 3. desember 2004 Men denne her lurer jeg på fargen på: Litt sånn sølvgrå :oops: , glemte et lite komma der gitt God helg alle sammen
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #388 Skrevet 6. desember 2004 Koser meg med kaffen jeg fikk hos Suzy :-) Er ganske sliten etter en helg med balletttforsestillinger, svigers på middag og 4 timers biltur til nissefest i går, men alt har vært veldig koselig. Enda en hektisk uke for dør , men ser litt lysere på den for i dag startet bilen :-) God morgen og :kysse: til alle som vil ha
LilleBille Skrevet 6. desember 2004 #389 Skrevet 6. desember 2004 God morgen! Skjønner min helg har vært rolig i forhold.. har egentlig ikke gjort noe som helst når jeg tenker meg om.. (utenom litt normal klesvask.. litt julekort, fotokalender til mor min og en lang skravlelunsj med en venninne) .. men helgen gikk veldig fort likevel.. Deilig med bil som starter .. selv uten banning.. men fy så glatt det var i dag.. jeg hadde omtrent skøytebane .. og er veldig glad for at jeg kjører med piggdekk.. for i bakken utenfor kontoret mitt .. har det stått biler på tvers .. busser har rygget osv..
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #390 Skrevet 7. desember 2004 ------ dette er meg i dag. Våkenet kl 430 og fikk ikke sove igjen. tenkte mye rare tanker som har ligget gjemt i bakhodet i sånn ca 6 år. Kjedelige greier, men må vel igjennom det Ellers skal minien ha forestilling igjen i kveld, det er mye jobb for en 6 åring. Fikk endelig bestilt julekort i går ( bedre sent enn aldri ) *stikker for å levere tilbake kaffekanna jeg lånte av suzy*
Suzy Skrevet 7. desember 2004 #391 Skrevet 7. desember 2004 Kan ta med kanna tilbake jeg! Aldri særlig gøy med sånne gamle tanker (ble nesten litt redd jeg nå - det var jo akkurat dette jeg skrev et dikt om i går, ikke sant :o ), men det er noer man må jobbe gjennom med jevne mellomrom - slik er det i allefall for meg. Ting må opp for å luftes, ses på i nytt lys og pakkes ned igjen på riktig måte. til deg...
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #392 Skrevet 7. desember 2004 Ting må opp for å luftes, ses på i nytt lys og pakkes ned igjen på riktig måte. Det var akkurat det du skrev om i går :-) - jeg så jo det traff :-) Beskrivelsen over er vel akkurat sånn de ter ja :-)
Suzy Skrevet 7. desember 2004 #393 Skrevet 7. desember 2004 Det var akkurat det du skrev om i går :-) - jeg så jo det traff :-) Beskrivelsen over er vel akkurat sånn de ter ja :-) Jeg er helproff på å pakke opp og pakke ned... Det er mye som skal håndteres i et liv
LilleBille Skrevet 7. desember 2004 #394 Skrevet 7. desember 2004 .. god morgen.. .. og apropos ta opp gamle tanker .. og pakke dem ned .. Jeg pleier å skrive det av meg jeg .. tar det ut på cd ... med skrivebeskyttelse .. og så legger jeg det vekk.. Har vel etterhvert fått en passe stabel .. men kommer aldri til å lese det igjen .. men når ting går ut av fingrene .. blir det liksom litt mer borte. Misunner deg nesten juleforestilling med mini.. de er bare så skjønne på sånne opptrender .. kjempespente .. nervøse og veldig viktige..
Suzy Skrevet 7. desember 2004 #395 Skrevet 7. desember 2004 .. og jeg skriver dagbok. Har skrevet i mange år, men mye mindre aktivt nå i de senere årene. Når jeg kjenner det trykker litt på så leser jeg ofte om igjen det jeg har skrevet og tenker litt over hvordan ting var da og hvordan de er nå - det hjelper alltid!
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #396 Skrevet 7. desember 2004 .. Misunner deg nesten juleforestilling med mini.. de er bare så skjønne på sånne opptrender .. kjempespente .. nervøse og veldig viktige.. en meget god beskrivelse :-) Jeg har ofte tenkt på det og skrive det ned, men jeg er dessverre ikke så flink til å utrykke meg skriftllig, så jeg føler at jeg ikke får "sagt" det jeg vil skriftlig. har dessverre ikke funnet den "perfekte" lufteventil for meg og derfor har det vært mye mer pakket ned en oppakket for å si det sånn :-?
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #397 Skrevet 8. desember 2004 Litt mindre i dag. Så var årets siste forestilling over og godt er det for nå er både mor og mini slitene, men morro er det :-) . Nå er det to herlige dager uten noe på tapeten og det kjennes fantastisk selv om julegave innkjøp ligger og murrer i bakgrunnen. Her har jeg laget både kaffe, te og lettkako hvis aline skulle stikke innom, så det er bare og ta for seg. :-)
Suzy Skrevet 8. desember 2004 #398 Skrevet 8. desember 2004 Har egen kaffekopp, ellers takk *slår seg ned* Morn på deg :kysse:
Suzy Skrevet 8. desember 2004 #400 Skrevet 8. desember 2004 Mmmmm.. jatakk! *med munnen full* Kjempegod!
Fremhevede innlegg