Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #261 Del Skrevet 27. september 2004 For en gangs skyld skal jeg bruke den dagboken til noe litt fornuftig – lufte noen følelser som er litt pyton- Når jeg gikk inn på KG i dag var den første tråden jeg så "jeg hater og være gravid” Jeg hater ikke å være gravid men jeg hater den personen jeg er. det går utrolig mye utover sambo og minien som ikke føler seg ikke helt trygg på meg om dagen I går hadde jeg et helt lite sammenbrudd og ville ikke være sammen med sambo lenger og det verste er at jeg mente det der og da, alt dette sa jeg foran datteren min som bare gråt og gråt. Jeg hater å være sånn personen jeg er nå. Ja jeg kan skylle på hormoner, men jeg synes ikke det rettferdig gjør oppførsel min, også er det klart jeg bare kan ta meg sammen, men det går ikke. Det er som om noe stopper opp i hodet mitt, jeg vet jeg sårer de men jeg klarer ikke stoppe. I dag sitter jeg med vondt klump i magen og tårer i øynene for hvordan jeg oppførte meg men det er for sent minien var redd for at jeg og sambo skulle gå fra hverandre og han var såret og det er ikke det minste rart for noen av de tingen jeg sa var dirkete onde. Akkurat nå hater jeg den personen jeg er :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2004 #262 Del Skrevet 28. september 2004 :cry: :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #263 Del Skrevet 28. september 2004 Takk veslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2004 #264 Del Skrevet 28. september 2004 Det årner sæ, skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 30. september 2004 #265 Del Skrevet 30. september 2004 *RamlerinnforåhilsepåAlexogklemmerhennenestenflat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #266 Del Skrevet 30. september 2004 Å en hilsen- så koselg iat noen stakk innom helt æhhh uoppfordret :oops: *kosemoserlompeheltflatsomenlompeogsiertusentakkforhilsenogkosendetgjordegodt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. september 2004 #267 Del Skrevet 30. september 2004 Legger aller ydmykest igjen en hilsen til Alex - my girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #268 Del Skrevet 30. september 2004 Jøss - du også suzy :o - det var da overaskende med så mye besøk Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. september 2004 #269 Del Skrevet 30. september 2004 Jøss - du også suzy :o - det var da overaskende med så mye besøk Suzy Din hykler - men din sjarmerende hykler!! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #270 Del Skrevet 30. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #271 Del Skrevet 30. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #272 Del Skrevet 30. september 2004 På tide at du viser deg her Trøffel :fy: Se hva som har skjedd etter at du laget dagbok til meg - jeg har begynt å bli alvorlig og greier, lufter problemene mine inne på en nettside fult av småblå domenn og knehøner og ikke minst hormonelle bærter :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. september 2004 #273 Del Skrevet 30. september 2004 en nettside fult av småblå domenn og knehøner og ikke minst hormonelle bærter :o .. og for en gangs skyld... var det ikke en eneste beskrivelse som kunne passe på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #274 Del Skrevet 30. september 2004 knehøner på bærtur:o ...hjelper med å finne en betegnelse på den hodeløse løperjenten. PS. Kulere tittel nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. september 2004 #275 Del Skrevet 30. september 2004 ...kunne muligens være at jeg var bittelitt hormonell, men ellers er jeg grei altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #276 Del Skrevet 30. september 2004 TRØFFEL :evil: Gjør om tittelen min NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du er ikke riktig god. Forøvrig hadde tissetreng kanskje passet til Lillebilles avatar Suzy - du kan dessverre ikke bli døpt en hormonell bærte før du er gravid og er så idiot at du ytrer at alt ikke er en rosasky tilværelse men en knehøne er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. september 2004 #277 Del Skrevet 30. september 2004 Suzy - du kan dessverre ikke bli døpt en hormonell bærte før du er gravid og er så idiot at du ytrer at alt ikke er en rosasky tilværelse men en knehøne er du Høyst høne - ikke knehøne og jeg har en helsikes mens akkurat nå så temmelig hormonell er jeg faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #278 Del Skrevet 30. september 2004 Da går du under kategorien hormonell berte denne uken Trøffel * trommermedfingerneogventerpåattrøffelskalgimegenfintitteligjenogventerforsattpåPMomforslagtilxing * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #279 Del Skrevet 30. september 2004 Nei!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. september 2004 #280 Del Skrevet 30. september 2004 Her skiftes jo tittel fortere enn en stakkar rekker å pelle bær jo... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg