Gjest Tekola Skrevet 6. april 2016 #741 Del Skrevet 6. april 2016 Åh, hopping er en kul kode å knegge! Absolutt en bump der, ja! Så fin kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. april 2016 #742 Del Skrevet 6. april 2016 Fine magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 6. april 2016 #743 Del Skrevet 6. april 2016 Wow, se på den magen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 6. april 2016 #744 Del Skrevet 6. april 2016 Så fin mage allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja87 Skrevet 6. april 2016 #745 Del Skrevet 6. april 2016 Så fin mage ☺☺ Den er tydligere enn min (hvertfall sammenlignet med min morgenmage), og jeg er 20+4... Har litt ekstra sammenlignet med deg, men allikevel 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 6. april 2016 #746 Del Skrevet 6. april 2016 Fin liten bump! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 7. april 2016 Forfatter #747 Del Skrevet 7. april 2016 11 timer siden, Tekola skrev: Åh, hopping er en kul kode å knegge! Absolutt en bump der, ja! Så fin kjole! 11 timer siden, Småkjekset skrev: Fine magen 11 timer siden, juliane skrev: Wow, se på den magen da! 10 timer siden, Strikkesokken skrev: Så fin mage allerede! 10 timer siden, maja87 skrev: Så fin mage ☺☺ Den er tydligere enn min (hvertfall sammenlignet med min morgenmage), og jeg er 20+4... Har litt ekstra sammenlignet med deg, men allikevel 😉 10 timer siden, Grastusta skrev: Fin liten bump! Takk for mageskryt. Den er (heldigvis) litt mindre på dagtid, men har definitivt begynt å poppe ut. Klarer ikke trekke den inn lenger. Gleder meg til den blir skikkelig mage og ikke sånn føle seg feit-mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 7. april 2016 #748 Del Skrevet 7. april 2016 Det der er jo absolutt ingen feit-mage, men definitivt en preggomage! Kjempefin er du! Og så fin kjole!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 7. april 2016 #749 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Finfin mage Og klarte du å si ifra på toget? Endret 7. april 2016 av Marimba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 7. april 2016 #750 Del Skrevet 7. april 2016 Så fin mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 8. april 2016 Forfatter #751 Del Skrevet 8. april 2016 12 timer siden, Marimba skrev: Finfin mage Og klarte du å si ifra på toget? Har begynt å gå på litt lenger bak, så har faktisk fått sitteplass de to siste dagene Fredager er sjeldent et problem da, virker som om 1/3 av alle som skal inn til Oslo tar fri hver fredag... 11 timer siden, Porcelain skrev: Så fin mage! Takk Nå er jeg lei av at jr våkner på natta sånn at jeg må legge meg der. Første gangen han våkna i natt gikk mannen inn til han, og da sovnet han av seg selv etter hvert. Men jeg føler ikke at jeg har overskudd til det, jeg vil bare sove videre så fort som mulig, så jeg tar med en madrass og legger meg hos han. Og i tillegg begynte katta å hyle rett utafor soveromsdøra til jr så da måtte jeg slippe ut han og da våkna jo selvfølgelig jr Var ikke helt happy camper da jeg stod opp i dag for å si det sånn.... i helga skal vi ha felles toårsdag i barselgruppa, og så skal vi en tur til søstra mi før jeg skal ta en kaffe med ei venninne søndag ettermiddag. Har ikke møtt henne siden dagen jeg fant ut at jeg var gravid, så begynner å bli veldig lenge siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 8. april 2016 Forfatter #752 Del Skrevet 8. april 2016 Dette er visst sutredagen: Jeg er SLITEN! Ble nesten 1,5 time overtid, og har gått masse fram og tilbake pga en printer som fikk papirstopp hvert annet minutt (seriøst, i dag burde jeg hatt skritteller). Neste uke blir det er 12(+)-timersarbeidsdager pluss en på 10-11 timer. Heldigvis innebærer det stort sett at jeg sitter og hører på andre pluss spiser middag, men blir jo litt likevel da. Kan faktisk hende jobben spanderer hotell på meg en natt eller to selv om jeg egentlig ikke bor så veldig langt ut. Hadde vært ganske digg egentlig Men nå er jeg hvertfall på vei hjem, og mannen og jr skal hente meg på stasjonen så slipper å gå siste veien hjem. Kvelden skal tilbringes horisontalt i sofaen bare avbrutt av spising Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 11. april 2016 #753 Del Skrevet 11. april 2016 Ikke så rart du er sliten, og det hørtes rimelig slitsomt ut med så lange dager denne uken! Ble det til at jobben spanderte hotell? Håper i alle fall du fikk tatt deg litt inn i helgen! Og hurra for 9 fullgåtte uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 11. april 2016 #754 Del Skrevet 11. april 2016 Oi Ble sliten bare av å lese innlegget ditt jeg! Håper du har hatt en super helg med masse avslapping og lading av batterier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 11. april 2016 Forfatter #755 Del Skrevet 11. april 2016 5 timer siden, lille_frosk skrev: Ikke så rart du er sliten, og det hørtes rimelig slitsomt ut med så lange dager denne uken! Ble det til at jobben spanderte hotell? Håper i alle fall du fikk tatt deg litt inn i helgen! Og hurra for 9 fullgåtte uker! Det blir hotell fra i morgen til torsdag egentlig har jeg rommet fra i dag, så drar innom i morgen tidlig og leverer bagasjen og spiser frokost før vi skal møtes Nå er jeg stappmett på pizza etter første middag, og mannen skal hente meg på toget siden han har besøk av en kamerat som kan passe på jr imens. Så foreløpig er uka super! 5 timer siden, Sjela skrev: Oi Ble sliten bare av å lese innlegget ditt jeg! Håper du har hatt en super helg med masse avslapping og lading av batterier Jeg var rimelig skutt da jeg kom hjem. Men etter en time på sofaen (selvfølgelig etter at jeg hadde vært med og studert gravemaskinen rett ved sammen med jr) og mat gikk det veldig fint. Og jr har stort sett vært en drøm hele helgen med unntak av at han våkna ti på seks den dagen jeg skulle stå opp med han og stod og så hylte i nærmere 20 minutter fordi han ikke fikk se mer på TV ( ). Fikk til og med tatt en kaffe med ei venninne på søndag, og så gikk vi tur ut til Bygdøy og der så vi både hvitveis og blåveis. Og da jeg kom hjem var mannen og jr ute, og verdens blidere gutt kom løpende for å gi mammaen sin en klem. Da får man ladet batteriene litt ekstra altså (og for å toppe det hele sa han at jeg var fin da jeg kledde på meg i dag morges. At han sa det da jeg bare stod i truse og bh og med strømpebuksa halvveis på tenker vi ikke på. Han sa det da jeg var ferdig også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 14. april 2016 Forfatter #756 Del Skrevet 14. april 2016 Ferdig med de lange dagene mine, jeg er litt sliten. Men det har vært kjempevellykka og mannen hadde en kjempedårlig natt med jr i natt så jeg skal ikke klage (når jeg kommer hjem...). Har spist alt for mye god mat da, noe som resulterer i at det er null vits i å holde inn magen. Spesielt på ettermiddagene, og dumme meg raskt med meg den første kjolen jeg fant på mandag så jeg går i en kjole jeg har sett gravid ut i siden sommeren Foreldrekaffe i barnehagen i dag, spørs om ikke noen ser det da.... Om ca et kvarter ser jeg jr igjen da, for første gang siden mandag morgen. Tror han kommer til å være limt fast i meg resten av dagen Har savnet han masse når jeg har hatt tid, men stort sett har jeg vært så opptatt at jeg ikke har rukket det. Blir godt å se han da. Bare litt under to uker til neste gang jeg blir borte tre netter (og så kommer det antakelig ikke til å skje på noen år så det er innafor). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 14. april 2016 #757 Del Skrevet 14. april 2016 Så bra du er ferdig, og at det har vært vellykket!! Og ikke minst - at du sov, forhåpentligvis godt, mens mannen hadde en dårlig natt med J Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 15. april 2016 Forfatter #758 Del Skrevet 15. april 2016 11 timer siden, lille_frosk skrev: Så bra du er ferdig, og at det har vært vellykket!! Og ikke minst - at du sov, forhåpentligvis godt, mens mannen hadde en dårlig natt med J Joda, fra fire til åtte sov jeg godt. Før det måtte jeg opp hver halvtime fra halv tre pga noe på jobb (for komplisert til å skrive om her). Men med god hotellfrokost var det verdt det I dag bestemte jr seg for at det var morgen femmer over seks, da var jeg glad jeg la meg halv ti i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 15. april 2016 #759 Del Skrevet 15. april 2016 Så godt å være ferdig med sånt! tipper det var godt å se J igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 15. april 2016 Forfatter #760 Del Skrevet 15. april 2016 2 timer siden, Strikkesokken skrev: Så godt å være ferdig med sånt! tipper det var godt å se J igjen Haha, det glemte jeg å skrive; da han så meg pekte han bare bort på kakebordet og sa kake Så det var den velkomsten.... Da mannen kom for å hente oss i barnehagen ble han superglad da (lille sviker). Og han var dødstrøtt etter å ha sovet dårlig natt til i går og så bli vekket på dagen (mannen som ba de i barnehagen gjøre det) så han var ikke akkurat en solstråle i går. Mannen måtte ta over legginga, han skjønte nok at jeg kom til å klikke snart pga all hylinga. Satser på en bedre helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå