A4-livet Skrevet 20. mai 2016 Forfatter #861 Skrevet 20. mai 2016 58 minutter siden, Pyntestøv skrev: Oioi, så spennende! Har du en følelse på hva som lurer seg i magen? Jeg tenkte først jente, nå heller jeg mer mot gutt. Men egentlig har jeg ingen følelse i det hele tatt, jeg bare gjetter vilt Må kanskje lage en tippeliste
Gjest Tekola Skrevet 20. mai 2016 #862 Skrevet 20. mai 2016 Typisk at sånt kræsjer! Hva er oddsen, liksom Jaa, tippeliste
Sjela Skrevet 20. mai 2016 #863 Skrevet 20. mai 2016 Godt du har fått rotfylt og at det ikke ble så altfor gæli Det kjipeste med tannlegen (så lenge det ikke gjør vondt) er jo prisen Men så er det viktig å ta vare på tennene også. Skal tross alt ha dem i noen år. Litt av et babyboom-strøk dere bor i! Men tenk så koselig med alle småttisene som kommer i nabolaget. Der blir det nok mange fine lekekammer for lille etterhvert Håper dere koste dere på restaurant og fikk mange nye spennende matopplevelser
Marimba Skrevet 20. mai 2016 #864 Skrevet 20. mai 2016 Tippeliste her inne i dagboka liksom? Det er jeg veldig med på!
A4-livet Skrevet 21. mai 2016 Forfatter #865 Skrevet 21. mai 2016 (endret) Tippeliste: A4-livet missdior Weebs Småkjekset Sjela Sille4 Pyntestøv Tekola Nautika Marimba Strikkesokken Sunhands Fjotteri Endret 24. mai 2016 av A4-livet
A4-livet Skrevet 21. mai 2016 Forfatter #866 Skrevet 21. mai 2016 22 timer siden, Tekola skrev: Typisk at sånt kræsjer! Hva er oddsen, liksom Jaa, tippeliste Viste seg at det kræsja med noe på jobb for mannen også. 14. juni er dagen alt skal skje 19 timer siden, Sjela skrev: Godt du har fått rotfylt og at det ikke ble så altfor gæli Det kjipeste med tannlegen (så lenge det ikke gjør vondt) er jo prisen Men så er det viktig å ta vare på tennene også. Skal tross alt ha dem i noen år. Litt av et babyboom-strøk dere bor i! Men tenk så koselig med alle småttisene som kommer i nabolaget. Der blir det nok mange fine lekekammer for lille etterhvert Håper dere koste dere på restaurant og fikk mange nye spennende matopplevelser Herregud, her blir det livlig framover ja. Er jo 5-6 stykker på alder med jr her også, pluss fire født i fjor og noen få som er 1-2 år eldre. Pluss noen få som er skolebarn eller ungdom. Men om 20 år, DA blir det stille og rolig da Har lært at neste gang jeg mistenker at noe kanskje er galt med en tann skal jeg dra til tannlegen i stedet for å vente til det gjør vondt. Kan fort spare 5-6000 kr på det 12 timer siden, Marimba skrev: Tippeliste her inne i dagboka liksom? Det er jeg veldig med på! Tippeliste er lagd
A4-livet Skrevet 21. mai 2016 Forfatter #871 Skrevet 21. mai 2016 I dag har vi besøkt en 8 dager gammel baby. Bare litt søt da Kjenner jeg gleder meg til å amme igjen, det er så herlig. Kjente det knøyt seg i ene puppen da han lå i armene mine og grynta, tydelig at kroppen er klar for å gjøre det en gang til
Gjest Grastusta Skrevet 21. mai 2016 #873 Skrevet 21. mai 2016 Jeg gleder meg også til å amme igjen...når bare de første ukene er overstått. kan ikke si jeg gleder meg maks til melkespreng, såre brystvorter og styr.
A4-livet Skrevet 22. mai 2016 Forfatter #874 Skrevet 22. mai 2016 11 timer siden, Grastusta skrev: Jeg gleder meg også til å amme igjen...når bare de første ukene er overstått. kan ikke si jeg gleder meg maks til melkespreng, såre brystvorter og styr. Hehe, ja jeg leste litt i gamle dagboka i går og kjente at de første ukene med amming 24/7, pupper som spruta melk over alt og brysvorter med sår og skorper ikke er det jeg gleder meg mest til. Og denne gangen skal jeg ikke sutre like mye i dagboka på slutten, ble helt flau av å lese om den siste uka før jeg fødte Men koselig å se gjennom, og der var jo jammen fødselshistorien din også. Får håpe du slipper brystbetennelse og sånt denne gangen, du fikk jo en litt tøff start.
Gjest Sunhands Skrevet 22. mai 2016 #876 Skrevet 22. mai 2016 Den 19. mai 2016 at 18.17, A4-livet skrev: Har endelig fått innkalling til OUL. Det ble nøyaktig samme tidspunkt som ettårsbefaringa på huset, så befaringa må flyttes. Men altså, hva er sannsynligheten for at de to tingene skulle være samtidig? verste er at jeg tenkte det kom til å skje når vi fikk brev om ettårsbefaring, typisk at det da skjer. Uansett, 14. juni er den magiske datoen, da er jeg 18+5 ut fra forrige ultralyd Så spennende! Jeg tipper at den første følelsen din stemmer - altså at det er en jente.
A4-livet Skrevet 23. mai 2016 Forfatter #878 Skrevet 23. mai 2016 I dag er det dårlig vær så slang på en gravidbukse (fikk ikke på en av de andre (som jeg ikke har brukt på dritlenge) så måtte bare ta noen jeg visste jeg ville få på) og herregud så gravid man plutselig så ut! Den er egentlig litt stor da, så blir ikke noe fast innslag med det første. Kjolene mine passer jo fortsatt, så håper å kunne bruke de ut sommeren
A4-livet Skrevet 23. mai 2016 Forfatter #880 Skrevet 23. mai 2016 Herregud, nå har jeg vært hos tannlegen igjen. Trodde det var for å sette på en fylling oppå rotfyllinga, men han fiksa et annet hull i stedet (kan ikke huske at jeg hadde flere ). Jeg må nemlig sette på en krone sånn at tanna ikke faller fra hverandre Det i seg selv er jo greit nok, men det koster 7000 kr. Og jeg betalte 6800 forrige gang, 1900 nå og sikkert en tusenlapp første gangen. Jævja dyr tann Bra vi får tilbake på skatten begge to, men skulle gjerne brukt de pengene på noe mer lystbetont enn en forbanna tann
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå