Gå til innhold

Baby boka...

shy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei April, nat26, *tine* og Siam!!! Kos å "se" dere!! :wink:

Det er på fredag at vi skal på UL, midt på dagen... vi gleder oss veldig, men jeg gidder ikke å tenke så mye på det, for da går tiden så sakte..... :-?

Guri meg, det er jammen meg skummel med lillen og de to små tvillingguttene hennes... født i uke 26, var det ikke? Håper virkelig det går fint med de to gutta!!

Selv er vi 18+1 i dag, og jeg kjenner fortsatt sporadisk bobling og bevegelse i magen, men ikke tydelige spark enda.... det kommer vel snart, mannen er jo så utålmodig, og ønsker å kjenne h*n snart han også!!!

Ellers er formen sånn nogenlunde for tiden. Jeg var jo skutt på fredag, men fikk hvilt såpass mye i helgen så jeg ble bedre, og tar det nokså piano hver dag etter jobb, så da virker det som at jeg holder hofte og lyske smertene litt i sjakk.... vi får se hvordan det utvikler seg utover i uken.

Nå har jeg begynnt å glede meg veldig til påsken... det skal bli deilig med litt fri, selvom jeg må jobbe de tre dagene i påskeuken før vi reiser på fjellet. Er lenge siden vi var på hytta nå, så det skal bli digg!! Drar avgårde med et vennepar, som vi alltid har det veldig koselig med, så det gleder vi oss veldig til.

Spørs hvor mye jeg får gått på ski da, med denne tilstanden, men jeg kan gå små turer på veien rundt, eller rett og slett bare sole meg masse i hytteveggen :wink: !!

Ønsker alle en suuper tirsdag!

kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende det blir med UL shy:)Det er ikke lenge til fredag nå.Gleder meg til å høre hvordan det gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, i dag er det dagen før dagen... gleder meg voldsomt til UL, og det gjør mannen også.... håååååååååååååååååååper virkelig at vi får vite hva det er.... har så lyst på litt identitet til lille :babysmokk: , er så lei av å si "den" hele tiden.....

I går fikk jeg (for første gang i mitt liv) en total-låsning i ryggen da jeg stod på badet om morgenen og pusset tennene..... jeg klarte ikke å bevege meg en cm, og måtte rope på mannen som kom og tok tannbørsten ut av munnen min..... Det var litt KRISE, for jeg klarte ikke å flytte meg noe sted.

Vi fikk ringt til kiropraktoren min, og jeg fikk time med en gang... klarte på et mystisk vis å få karret meg til bilen, (mannen måtte kle på meg.... :tunge1: ) og mannen kjørte meg til kiropraktoren. Der fikk han knukket opp det meste... slik at jeg i allefall fungerer. Han fikk også sett på bekkenet mitt, og knukket det litt samtidig.. han sa at det kom til å hjelpe på vondtet mitt, så jeg håper det stemmer. Har ikke rukket å kjenne etter enda, da ryggen fortsatt dominerer og er øm, men som sagt så er jeg bedre, og skal tilbake til uken og få en justering til.... huff og huff... ikke måte på hva man skal oppleve.... mannen var jo helt :o av hele opplevelsen, men han var veldig god støtte... er glad jeg ikke er alene jeg!!! :-)

Jeg skulle egentlig på jente-hytte-tur denne helgen, men ringte og avlyste i går... orker bare ikke... vil bare være hjemme og bli bedre... tror ikke jeg hadde vært verdens festligste person å ha med uansett...... Glad for å ha tatt den avgjørelsen. :enig_animasjon:

:hjerter: Oi.. glemte nesten å fortelle: I GÅR KJENNTE JEG UTVENDIG SPARK.... 2 GANGER!!!!!!!!! :):):):):hjerter: Det var fantastisk... og jeg er ikke i tvil om at det var nettop det!!!

Vel, må jobbe litt nå.. ha en fin dag alle som titter innom!!

stooooooooooooooooooooor :klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o :o Gurimalla så mye du skal gjennomgå!

Håper du er bedre nå da.

Det må være helt merkelig å ikke kunne bevege seg. Ekkelt!

Så moro med spark. Jeg tror frøet mitt er helt krakilsk nedi magen min akkurat nå, for det dunkes og dyttes der nede. Men det er vel ikke noe bedre enn akkurat det!

Vi skal vel kanskje kjenne liv hver dag nå fremover?

Gleder meg til ul'en din i morgen, jeg også. Det blir spennende å se om du kan se hvilken farge den har, ja. Det blir litt lettere å planlegge da, synes jeg.

Pass på ryggen din nå, da. Tror det var lurt å bli hjemme i helgen selv om det er litt kjedelig å ikke kunne bli med på alt.

Ha en fin torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Huff, det der hørtes ikke noe godt ut nei, shy :-? Håper ryggen blir bedre fort! Du får bare ta det med ro, og ta vare på deg selv. Slappe godt av i helgen :)

Hørtes helt herlig ut å kjenne liv på utsiden :hjerter:

Gleder meg til det blir vår tur, men det er lenge til det... :-(

Nå skal jeg først til legen, og så håper jeg på en tidlig ul! Var ikke du på det? Hvilken uke?

Gleder meg til å høre hvordan det var på ul i morgen! God tur, og kos dere masse :)

:klem: tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Siam, *tine* og Bizzy... kos med hilsener fra dere alle!! :blomst:

Ryggen er bedre, og det går fint å være på jobb. Kan ta meg en liten tur ut innimellom og rusle litt rundt, så jeg ikke stivner helt, og det hjelper veldig.. skal tilbake til kiropraktor på tirsdag og få litt mer behandling!!

Bekkenet mitt er MYE bedre etter at kiropraktoren "justerte" det.... :hoppe: har fortsatt litt smerter i "lysken" men ikke sånn som jeg hadde før....

I går fikk jeg meldt meg på svømming for gravide med bekkenløsning.. skal gå 10 ganger fra etter påske og til juni. Det tror jeg kan bli bra for kroppen min... dvs, det er jo ikke svømming, for det skal man jo ikke med bekkenløsning, men det er trening i vann med veiledning.

Nå kjenner jeg spark daglig... det er herlig.... :hjerter: de er ikke tydelige nok for at mannen kjenner de enda, men det er nok ikke lenge før nå.... han må jo forresten lære seg å være litt mer tålmodig.. han sitter med hånden på magen i 2min, også sier han" nei, nå sover den visst".... he he.... søte mannen!! :hjerter:

Vi gleder oss veldig til UL i dag..... er så spennt på om vi får se/vite hva det blir... hvem som bor i magen min!! :babygutt: / :babyjente:

Jeg kommer tilbake med mer info senere i dag, når jeg får tilgang til pc igjen... men det blir ikke før i ettermiddag!! :enig_animasjon:

Ha en fin dag alle mine KG venner!! :blomst:

kos :klem: shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig spent på UL, asså!! Så jeg kommer innom i kveld hvis du ikke rekker å legge inn noe innlegg før 16.

Svømming for gravide! Det burde jeg egentlig melde meg på også. Jeg får altfor lite trim, det er min dårlige samvittighet. Har ikke vært på sats siden før jul, tror jeg... Eller var jeg noen ganger i januar? Husker ikke. Føler at jeg trenger å bevege meg mer. Sitter stille hele dagen på jobben.

Nå blir det yoga på meg fra og med etter påske, men det hadde sikkert vært fint med noe mer.

Ha en fantastisk fredag, og en enda bedre helg. Bra du er bedre i ryggen og bekkenet.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så spent jeg er :hoppe: Gleder meg til å høre hvordan UL har gått! Sjekker innom senere i dag..Jeg har en følelse av at du får jente..

Flott at ryggen er bedre! Får da være måte på hvor mye vondt du skal ha!!

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter!

Siam.. jeg kan gjerne formidle tlf.nr til det stedet jeg skal gå på.. det virket som de fortsatt hadde plasser igjen. Da må du isåfall kjøre en liten bit, det ligger rett ved IKEA i Bærum... men du har jo bil og lappen du, så det er vel ikke noe problem? :wink:

April: det er rart du sier at du tror det blir jente... det er såååå mange som sier det samme, har faktisk ikke hørt noen som har sagt at de tror det blir gutt enda... he he, rart med den magefølelsen mange har... jeg har den nemlig ikke!!

Nå stikker jeg om en halv time, også kommer jeg tilbake med oppdatering i ettermiddag!!

Ha en fin dag jenter!!

kos kos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*spent*

Ja det hadde vært fint med det telefonnr. Kanskje det finnes et tilbud litt nærmere meg også? Jeg sjekker.

Lykke til på UL!!! :-) :-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter.. I am back!!! Vi har hatt det suupert på UL, damen hadde MEGET god tid, og forklarte og pekte, og ALT var bra med lille babyen.... terminen er satt til 10 august, samme som jeg har hatt hele tiden... ikke en dag i forskjell!!!

Damen synes det var litt vrient å se kjønnet, men to ganger trodde hun at hun så kjønnslepper, og vi så aldri noe tegn til at det kunne være gutt, så damen trodde at vi så en liten :babyjente: men hun ville ikke bli holdt ansvarlig for alt det rosa tøyet, dersom det kom en gutt ut tilslutt.. så vi får se.. men egentlig så så vi jo kjønnslepper både mannen og jeg, to ganger, så jeg er ganske sikker på at det er en liten :babyjente: !!!!!

Det var fantastisk å se den lille ligge der inne, og snu og vende på seg, og den var meget fotovillig, så vi fikk kjempefine bilder med oss hjem!!

Både mannen og jeg går bare rundt og smiler, og koser oss med tanken på muligens en liten prinsesse!!!

Ha en fin helg alle sammen!!!

shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så gøy :hoppe:

En liten prinsesse er på vei :babyjente:

Gratulerer, shy!

Høres ut som om dere har hatt en fantastisk opplevelse på UL :)

Dette blir nok ei fantastisk helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med vel overstått ul!! Er det ikke gøy?

Gratulerer med kanskje-jenta, da! Så moro! :babyjente:

Og egentlig greit at ikke terminen ble flyttet. Det hadde vært kjedelig om du plutselig hadde vært to-tre uker kortere på vei enn du trodde! Har hørt at det har skjedd med noen.

Ønsker dere en kjempefin helg!

Nå er det snart Idol!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nok en mandag..... :murvegg:

Helgen har vært fin og rolig.. akkurat som planlagt siden jeg avlyste hytteturen.. var en tur i Holmenkollen i går, men siden vi var VIP gjester, fikk vi både brunsj og middag på hotellet, og slapp å sitte så mye ute, var bare på tribunen akkurat under hopprennet... det var egentlig mer enn nok for ryggen min. :enig_animasjon:

Jeg tror lille nurket hører nå, fordi hver gang det var lyd i høyttalerne, kom det masse spark og bobling i magen min.... h*n var aktiv store deler av dagen i går, selv etter at jeg hadde lagt meg (da kjennte jeg igjen spark utenpå magen.. hurra!!!) så det kan vel hende at baby-liten er litt sliten i dag... he he... :ler:

Jeg tør ikke si henne/hun :babyjente: enda, i tilfelle UL-damen tok feil.. hun var jo ikke sikker i sin sak, men synes kanskje at det var en liten pike.... og det kan man ikke stole 100% på synes jeg... det blir så feil å si hun i 21 uker til, også er det en gutt...... :babygutt:

Mannen vil absolutt ta en 3D UL, og jeg hadde jo lovet han at hvis vi ikke fikk vite kjønnet, så skulle vi gjøre det, så nå mener han at vi burde gjøre det siden vi ikke er sikre... han mener også at de bildene vi får der, vil være stas for babyen å ha senere!! Vi får se.... nå får vi ta påskeferie først!!!

Vi var på baby-shop på lørdag og tittet på barnevogner, lærte litt om de forskjellige modellene og merkene, og vi er enige om at vi vil ha en duo - vogn av noe slag... men vet ikke helt hvilket merke enda.... får titte litt til!!

Har enda ikke handlet noe til babyen, men det er kanskje ikke så altfor lenge til vi begynner...... synes likssom det er så inmari lenge til august enda... og ikke har vi noe sted å ha ting heller, før vi får innredet barnerommet skikkelig med skap og skuffer.... vel, vi får ta det som det kommer!! :enig_animasjon:

I dag er vi 19+0!!! Går nå over i vår 20`de uke, altså halvveis om 1.uke!!!!

:hoppe: Jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe:

Ha en fin dag alle sammen!! :enig_animasjon:

shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, mandager er noe dritt :murvegg:

Men, jeg har ei veldig kort uke foran meg, så jeg skal nok overleve :wink:

Skjønner godt at du ikke helt tør å stole på at det er ei lita prinsesse der inne :) Det hadde vært litt dumt hvis dere på føden plutselig fikk en gutt :ler: Har hørt flere historier om det :wink: En liten overraskelse bare ...hehe.. 3D-UL er nok tingen hvis dere vil være heelt sikker i saken :Nikke:

Vi har også lyst til å vite kjønnet når vi kommer så langt..Jeg elsker å planlegge i minste detalj, så jeg greier nok ikke på vente helt til fødselen :wink:

Er imponert over at dere ikke har kjøpt noe til babyen enda da! Jeg må kontrollere meg selv for ikke å begynne handlingen allerede nå :oops: Mannen som holder meg litt på bakken, og sier at det kanskje er litt tidlig ???!!! Er jo egentlig enig da, men det er så vanskelig å la vær!

Håpløs jeg :kul:

Ha en super dag da, shy :vinke:

Og gratulerer med 19+0 !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...