shy Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #321 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei. Da har UL blitt flyttet til neste onsdag kveld. Legen hadde blitt syk, og måtte ombooke UL. Det var kiipt.. hadde gledet meg nå. Det positive med det er jo at jeg er enda en uke lengere på vei neste onsdag, og da er nurket enda større vil jeg tro!!! Men da er jeg jo 12+2... betyr det innvendig eller utvendig UL tro? Noen som vet? Greit å være litt forberedt på hva man skal... Vel, da blir det ikke noen UL oppdatering i kveld i allefall... får nok bare smøre meg med tålmodighet.. Ha en fin dag. shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 19. januar 2005 #322 Del Skrevet 19. januar 2005 Æsj, det var synd. Gledet meg, jeg. Men da kan vi glede oss en uke til, da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 19. januar 2005 #323 Del Skrevet 19. januar 2005 Det var dumt da, shy... Men som du sier, om en uke bebien enda litt større Og du er over de magiske 12 uker Det går nok kjempefort dit! tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 20. januar 2005 Forfatter #324 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei og hopp alle sammen... har en fin dag i dag... så langt!! Dagen i går var også fin, helt til etter middag, (fiskepudding), da ble jeg skikkelig uggen..... Men i dag er det som sagt bra igjen, så det er jeg veldig glad for!! I dag er vi 11+3!!!! Hurra.... Jeg føler meg egentlig ikke særlig vel i kroppen for tiden, ikke spiser jeg veldig mye, og ofte kommer det jeg spiser i retur, men allikevel føler jeg at jeg legger på meg... det er en litt slitsom følelse. JEG VIL SNART HA MAGE!!! Da blir likssom alt så mye bedre tror jeg... nå ser jeg bare kiip ut føler jeg.... huff, det var mye syting. Vel, nå er det snart helg, og det blir digg, har ikke så altfor mye planer denne helgen.. skal bort lørdag kveld, men på fredag blir det sofakos med mannen... gleder meg til det!! Han har jobbet så mye i det siste, så nå trenger vi litt tid sammen alene.... Ønsker ellers alle KGère en fin fin dag! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 20. januar 2005 #325 Del Skrevet 20. januar 2005 JEG VIL SNART HA MAGE!!! Da blir likssom alt så mye bedre tror jeg... nå ser jeg bare kiip ut føler jeg.... huff' date=' det var mye syting.[/quote'] Gjett om jeg vet hva du mener! Jeg føler meg også helt forferdelig om dagen. Har ingenting å ha på meg, og værre skal det bli. Men bare magen kommer, så blir det nok bra, tenker jeg. Ha en fin ukvalm dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 20. januar 2005 #326 Del Skrevet 20. januar 2005 Heisann! Så godt at formen ser ut til å bli bedre og bedre!!!!! Og snart er du over 12 uker også!!! Koselig å følge med på deg :D Ha en fin fin dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. januar 2005 #327 Del Skrevet 20. januar 2005 Håper kvalmen holder seg borte nå! Det nærmer seg uke 12 Blir moro med UL..Jeg hadde innvendig i uke 12 og det var egentlig helt greit. Men nå er jo jeg tjukk også da, så det kan hende de kan se det de trenger ved utvendig UL i uke 12. Gleder meg til å høre referat! Og gled deg til magen og sparkene kommer, det er kos det! Ha en fin dag og kos deg masse i helgen! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 20. januar 2005 #328 Del Skrevet 20. januar 2005 Magen kommer nok tidsnok, skal du se. Og om ca. 6 måneder så begynner du å bli skikkelig lei den. Nå begynner du vel å nærme deg den tiden hvor kvalmen pleier å gå over! Og det blir nok deilig. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 21. januar 2005 #329 Del Skrevet 21. januar 2005 Så godt å høre at du er litt bedre etter at du begynte å bruke det armbåndet!! Hvor fikk du tak i det forresten?? Jeg kunne også tenkt meg et sånt hvis vi får klaff igjen..!! Håper du får ei kjempefin helg shy...snart er de magiske 12 passert...og onsdag blir det UL..masse spenning venter neste uke!! Stooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #330 Del Skrevet 21. januar 2005 Hei jenter!! Siam.. godt å vite at du mener det samme som meg, at det ikke er jeg som bare er overhormonell og ønsker meg en stor(!) :enig_animasjon: mage fort.. hi hi bizzy: koselig at du følger med på meg, jeg leser din dagbok jevnlig også, og er så glad for at det ble full klaff for dere denne gangen!!!! April: takk for at du jager bort kvalmen min.. det trenger jeg!! Jeg gleder meg veldig til UL ja, skal bli deilig å få en bekreftelse på at alt er bra med lille nurket!! :enig_animasjon: Jeg er ikke av de slankeste jeg heller, så det blir vel en innvendig UL, men det er helt greit, har gjort det mange ganger før... (kanskje mannen synes det er værre?? ) Og JA, jeg gleder meg masse til jeg kan kjenne noe.... blir utrolig gøy!! Moonchild: he he, ja kan tenke meg at pipen har en annen lyd om 6 mnd.... man blir likssom aldri fornøyd heller... ha ha. Madden: Ja, vi har en spennende uke foran oss nå.. magiske 12 uker på mandag, og UL på onsdag!!! Hurra!! Jeg krysser også alt jeg har for deg denne runden, og håper virkelig på klaff for dere!!! :enig_animasjon: Vel, ellers er det straks helg, og igjen er sykemeldingen min slutt.. jeg prøver vanlig dag igjen på mandag, og så får jeg se hvordan det går... *håpe håpe håpe*. Vil veldig gjerne være i 100% jobb så lenge som mulig!!! Jeg elsker jo jobben og kollegaene mine, og jeg synes egentlig det er litt kjedelig å være hjemme hele tiden... det gir meg likssom noe å få brukt hjernen min litt i hverdagen! :enig_animasjon: Men jeg må inrømme at det har vært deilig å starte litt senere disse dagene hvor jeg har vært dårlig. I går var jeg uggen igjen på kvelden, og jeg måtte kaste opp før jeg la meg..... det var ikke noe kuult, men jeg ser i allefall at det går lenger og lenger mellom hver gang jeg kaster opp.. og det er jo fint! Ellers har jeg en vanvittig dilla på FOX for tiden... må ha, bare må ha... hi hi.... har sikkert spist 20 fox de siste dagene.... er det det som skal bli min dille? Eller er det tilfeldig akkurat nå? Det som er så godt med det, er at det er så friskt og syrlig... og jeg liker konsistensen!! :enig_animasjon: Vel, i dag skal vi bare slappe av, og i morgen blir det fest på kvelden.. skal faktisk på visning på to hus på dagen i morgen... ikke at vi har planer om å flytte, men de så så fine ut, og er innenfor hva vi har råd til, så man må jo passe på at man ikke lar noe glippe unna... :enig_animasjon: Nei, dette ble veldig langt, og jeg må jo jobbe litt nå... Ha en fin fin helg alle sammen!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #331 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei! Først og fremst: i dag er vi 12 uker!!! Hurra!!! I helgen har det vært litt så som så... var hjemme på fredag, og var dårlig på kvelden.. de timene jeg var på jobb gikk greit, men etterpå var jeg skikkelig dårlig. Så Idol, og litt annet på tv, men måtte legge meg tidlig med bøtte ved sengen... huff. På lørdag var jeg dårlig fra jeg stod opp.... var en skikkelig slitsom dag, men til tross for dette var jeg på vising på to hus, og på fest på kvelden. Tok en reisesyketablett kl. 1330, og håpet at den ville gjøre susen, men den funket ikke i det heletatt... Holdt ut til kl. 0030 på fest, da ville jeg hjem... og mannen ble med meg hjem... var da veldig slitsomt med mye fulle folk, og det var røyking inne.. holdt på å bli gal... det stinket så inmari!!! I går var jeg mye freshere, gudskjelov, så gårsdagene går inn i boken som en av de bedre dagene!! Jeg er nå tilbake på jobb 100%, men må jo se det an.. sitter og kjenner på formen nå... det går greit foreløpig, men kjenner kvalmen lurer litt... håper bare jeg ikke kaster opp... for da skal jeg klare meg. Nå er det bare to dager til vi skal på UL, og det gleder vi oss veldig til!!!! Blir koselig å treffe den lille!!! Håper alle andre får en fin uke!! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 24. januar 2005 #332 Del Skrevet 24. januar 2005 Gratulerer med 12 uker!! Synd at du var dårlig på lørdag. Det unner jeg deg virkelig ikke! Men nå må det vel gi seg snart? Jeg håper du får en fin og kvalmefri uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. januar 2005 #333 Del Skrevet 24. januar 2005 Gratulerer så mye med 12 uker!! Håper formen bare blir bedre og bedre, kan ikke være noe særlig å være så dårlig form! Blir spennende med UL, gleder meg til rapport! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #334 Del Skrevet 24. januar 2005 Vel.... jenter, hva tror dere skjedde litt utpå morgenen på jobb? Jepp... kastet opp, kastet opp, og kastet opp. Måtte bare dra hjem, ringe legen og bli sykemeldt 50% ut denne uken også.... NÅ MÅ DET SNART BLI EN STOPP PÅ DETTE!!!!! ARRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGHHHHHHHHHHHH!!! Vel, det går vel over.... kan jo ikke regne med at å runde uke 12 er som å skru på en bryter, og vips så er man kvitt kvalmen.... men jeg hadde ØNSKET det så veldig!!! Vel... tenker UL får meg til å tenke at dette er ABSOLUTT verdt det!!! Dette var bare en utblåsning på mandagskvelden... håper alt er bedre i morgen!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 24. januar 2005 #335 Del Skrevet 24. januar 2005 Uff, det var dumt å høre. Nå må du bli kvitt den kvalmen snart! Ha en fin mandagskveld allikevel, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 25. januar 2005 #336 Del Skrevet 25. januar 2005 Gratulerer med 12 uker Håper kvalmen snart gir seg Ha en fin fin dag!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 25. januar 2005 Forfatter #337 Del Skrevet 25. januar 2005 Hei Siam og Bizzy! Takker for hilsener ... kos med besøk av dere!! I dag er alt litt lettere. Fikk en rolig start på dagen, og kom meg på jobb rundt 1100 tiden. Har ikke vært kvalm enda!!! Hurra!! Nå gleder jeg meg veldig til UL i morgen... kan nesten ikke vente!!! I dag skal jeg ikke så mye,bare rydde klart til vaskedamen kommer i morgen, og få skiftet på sengen, for det liker jeg å gjøre selv. I morgen får jeg besøk av en venninne etter UL, det gleder jeg meg til!!! Ha en fin dag alle sammen!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 25. januar 2005 #338 Del Skrevet 25. januar 2005 Vil ønske deg lykke til på UL i morgen:)Gleder meg til å lese rapporten.Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 25. januar 2005 #339 Del Skrevet 25. januar 2005 Hei shy SÅ spennende med UL i morgen Gleder meg til å høre hvordan det har gått! Gratulerer med 12 uker forresten Deilig å ha passert den magiske grensen tenker jeg Håper virkelig at formen din bedrer seg betraktelig framover - det kan jo bare gå en vei når man er så dårlig... og det er oppover!!! Lykke, lykke til i morgen!!!! KOmmer innom da for en oppdatering jeg fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 26. januar 2005 #340 Del Skrevet 26. januar 2005 Når skal du på ul i dag? Gleder meg til å høre hvordan det gikk. Det er stor stas å se den lille arvingen. Jeg har også lyst til å se h*n en gang til, men jeg får vente en måned til den ordinære. Ha en fin dag, håper du føler deg i fin form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå