Gå til innhold

Johnny Depp som modell for Dior med rynker, store porer, føflekker, frynsete bart og hengete øyelokk!


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Veldig mange menn blir bare kjekkere med åra. Utenom Jenifer Lopez kommer jeg ikke på en eneste kvinne som er diggere nå enn for 20 år siden. Kvinner er ofte på sitt peneste når de er unge.

Jonny Depp er grisedigg og jeg ser mye heller på han enn de babyface guttevalpene som ofte er modell. Normalt trekker jeg på skuldrene av modeller, nå sikler jeg :fnise:

Uenig.

 

Hvordan folk eldres, handler IKKE om kjønn, men om at vi er forskjellige individer med forskjellige livsstiler og forskjellige gener.

 

Mange flotte damer oppi årene idag! Så nylig en artikkel i et utenlandks Vogue, som viste mange eldre damer , da snakker vi 70 , 80, 90+, som hotte! Men vi i Norge henger etter as usual...Eller kommer aldri til å skjønne...

 

Til ts : Johnny Depp ser fantastisk ut på det bildet!

 Overskriften din på dette innlegget stemte overhode ikke med min oppfatning. Igjen : vi er forskjellige , og ser derfor ting forskjellig. Jeg tenkte ikke på noe av det du nevnte, men så helheten i en veldig flott mann, uavhengig av hans alder.

 

Du ser ut til å være for påvirket av media, utifra hvordan du kommenterte det.

 

Tips : lær deg til å "se ting selv ".

 

Dessuten : synes ofte det er kvinner som legger vekt på det du nevner, ikke menn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei :)

 

Godt mulig du er mann, tenkte ikke så langt. Ikke så enkelt å vite lengre som på Kg or 10år siden -men badebukse kan jo være et hint. 

 

Men poenget mitt var at de aller fleste kvinner bruker sminke, og ofte blir det ramaskrik hver gang en mann pynter litt på seg selv -noe jeg synes er rart. Har guttevenner som går i skjørt, men da må de liksom gjøre det for en grunn (goth-stil eller Skotsk kilt -da er det visst greit).

 

Jeg har hatt en bølge med Johnny Depp, i tenårene var han alle tenåringers idol -og jeg klarte ikke trynet på ham sannsynligvis av nettopp samme grunn. Men så ble jeg eldre, og han ble en bedre skuespiller og da måtte jeg innrømme at jeg virkelig kunne like ham som person på bakgrunn av hvilke filmer han sa ja til osv. 

Han hadde jo blitt pappa også, og det forandret ham mye.

Og akkurat familieforhold var det som skulle forandre mitt syn på ham, for etter at han og Vanessa Paradis gikk fra hverandre så virket det som han mistet bakkekontakten, og for første gang begynte han å virkelig selge seg selv -han er ikke jordnær lengre, og det vises i prestasjonene hans på lerretet.

Helt utrolig at jeg vet så mye om en skuespiller, men de som inspirerer meg får jeg ofte lyst til å høre prate om andre ting enn kun det de driver på med. 

Keanu Reeves er fortsatt en av de som holder på seg selv oppi alt kjendishysteriet, kaos, makt og penger -det er godt å vite at det fortsatt finnes noen som klarer å passe på sjelen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde var da ikke så ille. Han ser ut som en vanlig 50åring :) Hadde bare blitt teit om de skulle redigere han 100% rynkefri. Han ser like bra ut som han gjorde for 20 år siden. Synes jeg :)

 

 

De redigerer ALLe kvinner så de blir 100% rynkefrie.  Syns du ikke det er urettferdig at menn skal få lov til å være seg selv innen det meste innen reklame mens voksne kvinner skal se ut som babyer?

Endret av DreamOn
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange menn blir bare kjekkere med åra. Utenom Jenifer Lopez kommer jeg ikke på en eneste kvinne som er diggere nå enn for 20 år siden. Kvinner er ofte på sitt peneste når de er unge.

Jonny Depp er grisedigg og jeg ser mye heller på han enn de babyface guttevalpene som ofte er modell. Normalt trekker jeg på skuldrene av modeller, nå sikler jeg :fnise:

 

 

 

Dette er kulturelt betinget.  Vi har lært at kvinner skal se ut som om de er 10 år hele livet mens menn skal få lov til å ha all verdens skavanker og fremdeles få lov til å være sexy.   En kvinne har ikke lov til å være sexy hvis hun har store porer, slapp hud  og rynker,   DET forteller reklame og media oss daglig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uenig.

 

Hvordan folk eldres, handler IKKE om kjønn, men om at vi er forskjellige individer med forskjellige livsstiler og forskjellige gener.

 

Mange flotte damer oppi årene idag! Så nylig en artikkel i et utenlandks Vogue, som viste mange eldre damer , da snakker vi 70 , 80, 90+, som hotte! Men vi i Norge henger etter as usual...Eller kommer aldri til å skjønne...

 

Til ts : Johnny Depp ser fantastisk ut på det bildet!

 Overskriften din på dette innlegget stemte overhode ikke med min oppfatning. Igjen : vi er forskjellige , og ser derfor ting forskjellig. Jeg tenkte ikke på noe av det du nevnte, men så helheten i en veldig flott mann, uavhengig av hans alder.

 

Du ser ut til å være for påvirket av media, utifra hvordan du kommenterte det.

 

Tips : lær deg til å "se ting selv ".

 

Dessuten : synes ofte det er kvinner som legger vekt på det du nevner, ikke menn. 

 

 Du har overhodet ikke skjønt hva tråden handler om. 

 

Jeg har ikke skrevet at ikke Depp ser bra ut på det bildet.  Det er ikke det tråden handler om.  Hvis et nærbilde av en 50 år gammel kvinnelig skuespiller hadde blitt lagt ut og hun så slik ut hadde man tenkt, ååååh så sliten hun ser ut.   Vi har ikke lov til å eldes naturlig,  det har reklame og media bestemt. 

 

Hva mener du med at jeg skal lære å se ting selv, og påvirket av media er jeg ikke, jeg er provosert av media.      Syns du det er rettferdig at vi kvinner skal sammenligne oss med 7 år gamle jenter?  Hvorfor skal ikke vi få lov til å være naturlige og uretusjerte?

Endret av DreamOn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at han ser ut som 50-åringer flest synes jeg blir å ta i. Da hadde det ikke vært mange kvinner igjen til valpene rundt omkring, hvis dette var tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...