Gå til innhold

Johnny Depp som modell for Dior med rynker, store porer, føflekker, frynsete bart og hengete øyelokk!


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

han er jo ikke akkurat ung, så han ser jo helt fantastisk bra ut for alderen!! ser søren ikke mange rynker der jeg.

flott mann! fikk lyst til å kjøpe Dior jeg altså  :wow:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en reklame i et blad her om dagen med Julianne Moore tror jeg det var for en eller annen krem. Hun hadde nesten naturlig hud noe jeg ble overrasket over.

Anonymous poster hash: a480d...e07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.side2.no/skj%C3%B8nnhet/johnny-depp-er-diors-nye-ansikt/3422794872.html

 

 

 

 

Hvor mange rynkete kvinner er i kampanjer for Dior tro, finner du noen?

 

 

 

Du har ett poeng. Desverre er det lite. 

 

Grunnen til at du ser få rynkete kvinner i makup reklamer for kvinner , er fordi de typisk reklamerer for produkter som skal fjerne rynker. 

 

Denne typen hudpleie fokus har enda ikke slått markant ann blandt menn. Som kjærlighetsbåttur riktig påpeker; denne typen fokus , er klicheaktig knyttet til homofile, og gir dårlig effekt mot menn generelt. 

 

Den typen "Jeg vil representere denne personens fremtoning" som parafyme markedsføreren Depp ,ser vi lite blandt kvinnelige modelleer, og da stort sett blandt modeller som faktisk får sine skavanker tydelig dokumentert i kvinnepressen ukentlig (Madonna, Britney Spears osv osv. )

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er synd at det ikke er like akseptert med et mer naturlig/uretusjert utseende blant kvinner/kvinnelige modeller. Sikker på at Jennifer Lawrence (også Dior-modell) hadde vært like flott som Johnny Depp med litt mindre retursjering, har jo sett henne på video :)



Anonymous poster hash: 95503...7b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å! Til å være 51?, så ser han fortsatt bra ut :)

 

+1

 

Han er helt rå. Alfamann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Bilde var da ikke så ille. Han ser ut som en vanlig 50åring :) Hadde bare blitt teit om de skulle redigere han 100% rynkefri. Han ser like bra ut som han gjorde for 20 år siden. Synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Canario

Veldig mange menn blir bare kjekkere med åra. Utenom Jenifer Lopez kommer jeg ikke på en eneste kvinne som er diggere nå enn for 20 år siden. Kvinner er ofte på sitt peneste når de er unge.

Jonny Depp er grisedigg og jeg ser mye heller på han enn de babyface guttevalpene som ofte er modell. Normalt trekker jeg på skuldrene av modeller, nå sikler jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Veldig mange menn blir bare kjekkere med åra. Utenom Jenifer Lopez kommer jeg ikke på en eneste kvinne som er diggere nå enn for 20 år siden. Kvinner er ofte på sitt peneste når de er unge.

Jonny Depp er grisedigg og jeg ser mye heller på han enn de babyface guttevalpene som ofte er modell. Normalt trekker jeg på skuldrene av modeller, nå sikler jeg :fnise:

Enig. JD er super hot. :rodme: Han kommer til å være hot selv om han er 80!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...