Gå til innhold

Fikk dere det kjønnet dere trodde/håpet på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

jeg håpet på ett kjønn og fikk det ikke. innrømmer glatt at jeg ble skuffet....

Anonymous poster hash: 67fd6...972

 

Samme her, hadde allerede 3 vakre sønner, og ble utrolig skuffet når fjerdemann tidlig i svangerskapet viste seg å være gutt. Heldigvis var jeg i utlandet på den tiden, tok en blodprøve på klinikken og fikk vite kjønnet. Alt skjedde tidlig i svangerskapet så det var ikke noe problem å ta abort. Ble gravid igjen noen snaue måneder senere med ei lita pika, så nå har jeg oppfylt drømmen om et hus med prinser og prinsesser  :rodmer:

Anonymous poster hash: 046c0...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fått en gutt og ei jente, så jeg er veldig fornøyd. Moro å få en av hver. :) Hadde ingen følelse på kjønn i noen av svangerskapene.

Anonymous poster hash: 682a3...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorey

Trodde gutt begge ganger og fikk rett. Ønsket meg i utgangspunktet også bare sønner, men hadde selvsagt ikke blitt skuffet uansett. Har alltid trivdes best med gutter og har aldri skjønt "jente-kodeksen", hverken som barn eller voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Samme her, hadde allerede 3 vakre sønner, og ble utrolig skuffet når fjerdemann tidlig i svangerskapet viste seg å være gutt. Heldigvis var jeg i utlandet på den tiden, tok en blodprøve på klinikken og fikk vite kjønnet. Alt skjedde tidlig i svangerskapet så det var ikke noe problem å ta abort. Ble gravid igjen noen snaue måneder senere med ei lita pika, så nå har jeg oppfylt drømmen om et hus med prinser og prinsesser  :rodmer:

Anonymous poster hash: 046c0...c4a

 

 

Hvorfor må man rakke ned på folk bare fordi de ser for seg ett kjønn heller enn noe annet. Det er jo ikke noen som påstår at de blir mindre glad i barnet selv om det ikke blir som de har tenkt.

 

Jeg er enig at det er litt umodent, men hva så? 

 

Denne kommentaren var bare ekkel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og samboeren min håpet på jente. Jeg hadde derimot bestemt meg for at det ble gutter siden jeg da slapp å bli skuffet om UL viste det. Det ble tvillinggutter... Vi tør ikke å prøve på en til i frykt for ny gutt.

Misforstå meg rett jeg elsker guttene mine over alt i verden. Er bare så redd jeg skal få tre drittunger siden "alle" dsiesier at gutter er så vrange. Holder med to.

Anonymous poster hash: 3b1eb...45d

 

Tør ikke prøve på nytt for dere er redd for at det blir gutt? Vel, du kan saktens ta abort hvis det viser gutt..., - og uansett så blir det alltid sagt at guttene er vrangere enn jentene, - men er slett ikke alltid det trenger å være sånn :P

 

Hadde guttefølelse begge gangene. Håpet litt på jente, men nå har jeg altså ti flotte gutter. :)

 

Går utifra at du mener to :) Men du skal se du ender opp med ti etter hvert  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke prøve på nytt for dere er redd for at det blir gutt? Vel, du kan saktens ta abort hvis det viser gutt..., - og uansett så blir det alltid sagt at guttene er vrangere enn jentene, - men er slett ikke alltid det trenger å være sånn :P

 

 

Går utifra at du mener to :) Men du skal se du ender opp med ti etter hvert  :fnise:

 

Kjønn får man sannsynligvis ikke vite før ved senere UL enn 12 uker. Tviler veldig sterkt på at noen ville fått innvilget sen abort på en så hinsides latterlig årsak som "feil kjønn".. Jeg gir meg over... Kanskje like greit at de ikke prøver mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg haded veldig guttefølelse, og håpet nok litt på gutt. Men nå ser det ut som om det er en liten jente som skjuler seg i magen min, og det er selvfølgelig helt perfekt! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket meg ingenting og hadde heller ingen "følelse", men vi får en jente. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi visste ikke kjønnet før fødsel, og hadde ingen spesielle ønsker.

Men jeg trodde selv at det var en gutt, og det stemte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...