Gå til innhold

Fikk dere det kjønnet dere trodde/håpet på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en følelse på det ene, og har derfor begynt å håpe litt på det. Blir glad uansett selvfølgelig.. Men kan dette ha en sammenheng med hva jeg har i magen?



Anonymous poster hash: 43894...9fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde følelse av gutter de 2 første gangene og fikk rett, nå er det en jente følelse. Om jeg har rett finner jeg ut om 8 dager :-P Hadde ingen spesielle ønsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingen ønsker, men en veldig sterk guttefølelse. Det ble ei jente ;)

Anonymous poster hash: c27b5...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde følelse på jente siden det ikke hadde kommet en eneste gutt på nesten 20 år i slekten min, alle tok det som en selvfølge at barnet i magen var en jente. Ville ikke vite kjønnet på UL, så det var stor stas når det var en nydelig gutt som kom ut :)



Anonymous poster hash: 9b311...200
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håp om jente, trodde det var gutt. Var gutt:)

Anonymous poster hash: a35b8...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsket og håpet på jente, fikk jente! Ønsker en jente til nå, men føler og tror det er gutt :fnise:



Anonymous poster hash: 9d722...580
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpet og trodde det ble gutt, det ble gutt! :D nå håper jeg også på en gutt, men vi har valgt å ikke vite kjønnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt håp om noe spesielt kjønn, men har hatt en magefølelse hver gang og den har stemt. Har gutt og jente

Spent på om den stemmer denne gang også. tror det er gutt, men er bare i uke 14 og har tenkt å bevare spenningen helt til fødsel denne gang, så en stund igjen å vente.



Anonymous poster hash: 0e9ab...538
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpet på jente, hadde jentefølelse, så til de grader at jeg shoppet jenteklær i uke 12. Hadde rett :)



Anonymous poster hash: f7599...503
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt håp om noe spesielt kjønn, men har hatt en magefølelse hver gang og den har stemt. Har gutt og jente

Spent på om den stemmer denne gang også. tror det er gutt, men er bare i uke 14 og har tenkt å bevare spenningen helt til fødsel denne gang, så en stund igjen å vente.

Anonymous poster hash: 0e9ab...538

Pun intended?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingen ønsker, men en veldig sterk guttefølelse. Det ble ei jente ;)

Anonymous poster hash: c27b5...77b

Samme her :)

Anonymous poster hash: 537bc...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med første hadde jeg veldig sterk jentefølelse, og håpet også på jente. Det ble gutt. Med nummer to hadde jeg veldig sterk guttefølelse, men håpet på jente igjen, og denne gangen ble det jente.

Anonymous poster hash: 78d34...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare venter på at noen skal si det er dårlig gjort å ønske seg et spesielt kjønn og at man bør være takknemlig for å i det hele tatt få barn....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang håpet jeg på en jente, det ble jente. Andre gang håpet jeg ikke på et spesielt kjønn, kom en jente da også

Anonymous poster hash: 88d86...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare venter på at noen skal si det er dårlig gjort å ønske seg et spesielt kjønn og at man bør være takknemlig for å i det hele tatt få barn....

La dem komme sånn at jeg kan si; Selvfølgelig var det viktigere for meg å få en gutt enn et frisk barn. Friske barn er såååååå oppskrytt....

Trallalalala!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte det var jente, kommer en gutt til høsten. Ble faktisk veldig overrasket over at jeg/vi hadde feil :)

Anonymous poster hash: e969f...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...