Gå til innhold

Kvinner, hvordan "straffer" dere kjærestene deres?


Gjest Hofmann

  

58 stemmer

  1. 1. Metoden jeg helst bruker er:

    • gruilt tripping / appellere til hans samvittighet
      30
    • spille emosjonelt distansert / appellere til hans frykt for å miste meg
      30
    • involvere utvendig 3. part / appellere til hans frykt for å tape ansikt
      2
    • fysisk konfrontasjon / utnytte hans iboende motforestillinger mot å ta igjen
      3


Anbefalte innlegg

Jeg er ikke en sosiopat, og gjør derfor ikke slik. Er jeg sint på kjæresten min, sier jeg i fra om det, så snakker vi om det eller tar en krangel eller diskusjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mocchhaa

Føler ikke noe spesielt behov for å "straffe", men skal ærlig innrømme jeg pleier å late som jeg er sur når jeg egentlig ikke er sur. Er i en drittsituasjon også atm, så det påvirker humøret mitt veldig, og går desverre utover han, så bruker noen dumme argumenter som jeg helst skulle spart han for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Hofmann

Hva damer er det du har datet som alltid vil se Love, Actually???

 

Damer på 30+. Seriøst, alle har ein Hugh Grant - fetish. Men min Miko Lee - fetish? Neeeei, det er  berre "skittent" og "ekkelt", det :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke å straffe gubben da han ikke finner på så mye faenskap. Hvis jeg er sint på ham holder det å sende stygge blikk.

Anonymous poster hash: 3130d...11f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Du har ikke tenkt på at det var nettopp på grunn av ditt innlegg at det ble en shitstorm? Og selvsagt blir det ingen saklig diskusjon når både ts og du kaster inn en dårlig kamuflert brannfakkel om at de damene som kommer til å svare nei på spørsmålet mangler selvinnsikt. Da er det ikke åpent for diskusjon, da har dere allerede bestemt dere for hvordan det er og finner bekreftelse i både positive og negative svar.

 

Jeg tror heller ikke på at du er her i tråden for å lære, for da hadde du vært mer åpen for at damer er forskjellige og at slett ikke alle driver med dumme spill for å manipulere mennene sine. Men du får fortsette å kose deg med popkornet ditt og din søken etter kvinner som innrømmer at de bruker trassige fjortismetoder i forholdene sine. Jeg klarer ikke helt å se hva som er positivt med å få det bekreftet.

Anonymous poster hash: 60ada...45f

 

Alle som har jobbet med kvinner og/eller vært i forhold til kvinner vet at dere er vesentlig vanskeligere å få til å innrømme egne feil, mangler og skyld i en relasjonsbetinget problemstilling. Skal vi late som vi er like på dette så blir jo hele problemstillingen en illusjon. Og det er den jo vitterlig ikke....

 

TS; jeg har hatt 3-4 lange forhold, og etpar -tre korte. Aldri opplevd å bli "straffet" av noen av dem i den forstand du sikter til eller eksemplifiserer. Men vi menn gir opp slaget og lar dama regjere. Happy wife, happy life er litt for mye utbredt, og vi menn ønsker husfred og minst mulig mas om problemer vi egentlig ikke helt klarer å forstå hvordan har oppstått. Så den eneste "straffen" jeg har erfrart, og som jeg tror mange menn med meg har erfart, er tilbakevendende mas om ting vi trodde var utav verden eller et ikke - problem. Og det er jo en straff det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The damned

Min samboer vet godt hvis jeg er sint på han, men hvis jeg er det så er det ikke på grunn av teite ting som at han ikke vil se en film jeg vil.

Forresten, jeg er over 30 og er ikke fan av Hugh grant :P Love actually er ikke så bra akkurat.

Jeg skal gjerne innrømme at jeg har spilt på hans frykt for å miste meg, og noen ganger har jeg hatt en "silent treatment". Det er vel mer fordi jeg ønsker å bli latt være i fred, og det respekterer han ikke selv om jeg sier at jeg ønsker å være i fred.

Men dette har vært under større diskusjoner/krangler.

Andre småting driver jeg ikke på slik. Jeg gidder ikke å tvinge noen til å se en film eller gjøre noe jeg vil. Det blir for dumt. Da gjør jeg det alene.

Men avtaler forventer jeg at han holder. Har man sagt ja til noe, så stiller man opp. Ikke alltid jeg har lyst i barnedåp eller konfirmasjon, men det er del av det å være sammen med noen og ha en familie. Da må man på slike kjipe ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ts bør slutte date 14-16 åringer. ;)

 

 

 

 

Her behøves det ikke straffes, verken voksne eller barn. Klart tale fra a' mor (meg) holder! Alle vet da at kvinner vet best, og JEG vet litt ekstra best. Ferdig snakka.  

 

Ps. Derfor jeg henger på kg, for å få bekreftet at resten av menneskeheten er idioter. Og menn er litt ekstra idioter. Men det er det ingen menn som innrømmer, de har så dårlig selvinnsikt. Og dette bekreftes jo i denne tråden.... :(   

Endret av BlendaSensitive
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri straffet kjæresten min. Her i huset diskuterer vi ting og kommer fram til kompromisser som begge han aksptere. Vi respekterer hverandre. 



Anonymous poster hash: 5eb32...e3b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Damer på 30+. Seriøst, alle har ein Hugh Grant - fetish. Men min Miko Lee - fetish? Neeeei, det er  berre "skittent" og "ekkelt", det :rolleyes:

 

Jeg mangler fullstendig den fetisjen. Love actually er en trivelig film (best i jula) men overhodet ikke min favorittfilm. Jeg er mer glad i thrillere og grøssere. Hvis jeg skulle plukket ut en sånn film som man ser mange ganger fordi man har litt fetisj på hovedrolleinnehaveren må det i såfall være The Crow eller American Psycho :nigo:

 

Jeg er forøvrig kjent for å være et eksplosivt lite lemen (et kallenavn jeg fikk av min far da jeg var liten). Jeg blir fort sint men sier høylytt i fra hva jeg ikke er fornøyd med, blir ferdig og så er jeg like blid kort tid etterpå. Jeg blåser ting ut av systemet og er aldri langsint. Og når det gjelder selvinnsikt; hvis dere menn tror at menn generelt har så mye bedre selvinnsikt enn kvinner, så tyder det vel i grunnen på at dere ikke har særlig god selvinnsikt dere heller ;) Det er lettere å se andres feil enn sine egne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer mer på hvordan menn straffer sine kvinner.



Anonymous poster hash: 0b4ca...9e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg lurer mer på hvordan menn straffer sine kvinner. Anonymous poster hash: 0b4ca...9e6

Jeg og :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Tror ts bør slutte date 14-16 åringer. ;)

Her behøves det ikke straffes, verken voksne eller barn. Klart tale fra a' mor (meg) holder! Alle vet da at kvinner vet best, og JEG vet litt ekstra best. Ferdig snakka.

Ps. Derfor jeg henger på kg, for å få bekreftet at resten av menneskeheten er idioter. Og menn er litt ekstra idioter. Men det er det ingen menn som innrømmer, de har så dårlig selvinnsikt. Og dette bekreftes jo i denne tråden.... :(

Jøsses for en generalisering på menn du har, alle mennesker er ulike. Man kan ikke sette dem alle i en bås på den måten... Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer mer på hvordan menn straffer sine kvinner.

Anonymous poster hash: 0b4ca...9e6

Gubben min gir meg silent treatment hvis han er sur for noe. Jævlig gøy..

Anonymous poster hash: 3130d...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben min gir meg silent treatment hvis han er sur for noe. Jævlig gøy..

Anonymous poster hash: 3130d...11f

 

For ei kjærring han er

Anonymous poster hash: 0d96c...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ei kjærring han er

Anonymous poster hash: 0d96c...947

Yes, til og med jeg bruker ikke silent treatment :P

Anonymous poster hash: 3130d...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer mer på hvordan menn straffer sine kvinner.

Anonymous poster hash: 0b4ca...9e6

 

Begynner gamingperiode eller begynner å bare sitte foran datamaskinen i stedet for å være med henne. Fortsetter helt til hun sier unnskyld. 

Anonymous poster hash: e457b...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses for en generalisering på menn du har, alle mennesker er ulike. Man kan ikke sette dem alle i en bås på den måten...

 

Var det virkelig ikke klart at det var ironi? Må vel bruke det lille flagget. På kg tas alt bokstavelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Hahah straffer?😂 virkelig?

Høres ut som det er snakk om en hund.

Straffer ikke folk om noe er galt, jeg sier ifra:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...