Gå til innhold

Nå stryker jeg på norsk eksamen! Faen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet når vi får svar på dette makkverket av en eksamen?

tror sensuren faller 20ende juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.... :(( Vi fikk beskjed at så lenge vi ikke bare skriver masse masse tull og tøys så kan vi godt gå litt over. Men faen heller, skulle vært litt strengere med meg selv merker jeg.. ÆÆÆ orker ikke bekymre meg over eksamen mer :fnise: Merker jeg blir mer stresset nå enn på selve eksamen :grine:

Anonymous poster hash: fb359...31d

litt over er 20-30 ord :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha sjæl. Så dytta han de inn igjen :D

Hahahaha ler. Ære og blodhevn og og sånt ass... Barske de mannfolka der ja :fnise:

Anonymous poster hash: fb359...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.... :(( Vi fikk beskjed at så lenge vi ikke bare skriver masse masse tull og tøys så kan vi godt gå litt over. Men faen heller, skulle vært litt strengere med meg selv merker jeg.. ÆÆÆ orker ikke bekymre meg over eksamen mer :fnise: Merker jeg blir mer stresset nå enn på selve eksamen :grine:

Anonymous poster hash: fb359...31d

Alltid sånn etterpå! Spes når man ser alt man har glemt og sammenlikner med andre. Føler man er helt på vidda :-(((
Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt over er 20-30 ord :fnise:

flijewiofjweofiweoingas :grine: Nei nå snakker vi ikke mer om min ekstreme fail på eksamen :fnise::fnise: Nå skal jeg snart drikke vin og feire at det er 15 dager til min neste, og siste eksamen :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flijewiofjweofiweoingas :grine: Nei nå snakker vi ikke mer om min ekstreme fail på eksamen :fnise::fnise: Nå skal jeg snart drikke vin og feire at det er 15 dager til min neste, og siste eksamen :vin:

Digg! Jeg har eksamen til torsdag igjen tror jeg! Eller Onsdag... En av dagene, psykologi :P Burde nesten tatt meg et glass vin her og. Det går nok bra skal du se :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror sensuren faller 20ende juni!

Ugg ugg pølse med lugg. Skal sitte klar med selvmedisinerings kittet mitt!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg! Jeg har eksamen til torsdag igjen tror jeg! Eller Onsdag... En av dagene, psykologi :P Burde nesten tatt meg et glass vin her og. Det går nok bra skal du se :fnise:

Wops anonymiteten forsvant, men spiller ingen rolle, er vel bare en gammel vane å krysse den av :fnise:

Psykologi er jo spennende da, begynte på det, men bytta over til sosiologi, så kan vel egentlig ikke si at det er sååå gøy og spennede likevel :fnise: Ja, foreslår at du tar deg ett glass vin i kveld. Er lov etter dager som denne :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugg ugg pølse med lugg. Skal sitte klar med selvmedisinerings kittet mitt!

Håper ikke jeg får nynorsk og norsk på samme dag. Da blir det isåfall offesielt en hviledag for psyken min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wops anonymiteten forsvant, men spiller ingen rolle, er vel bare en gammel vane å krysse den av :fnise:

Psykologi er jo spennende da, begynte på det, men bytta over til sosiologi, så kan vel egentlig ikke si at det er sååå gøy og spennede likevel :fnise: Ja, foreslår at du tar deg ett glass vin i kveld. Er lov etter dager som denne :laugh:

Trodde egentlig sosiologi var litt samma greia? Tror psykologieksamen går helt greit. Frem til det er det bare å slappe av og flippe litt sider i læreboka å late som jeg gjør noe og forbreder meg... Litt som jeg gjorde på de andre eksamnene mine :fnise::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke jeg får nynorsk og norsk på samme dag. Da blir det isåfall offesielt en hviledag for psyken min :fnise:

Tror alt blir lagt ut samme dagen? Litt usikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Det går nok bra. Jeg hadde akkurat samme følelse da jeg var ferdig med bokmål eksamen min. Lå på en 5 i norsk, men på eksamen så fikk jeg 2 (!!!). Jævlig dritt følelse, men jeg bestod hvertfall og det var det viktigste for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde egentlig sosiologi var litt samma greia? Tror psykologieksamen går helt greit. Frem til det er det bare å slappe av og flippe litt sider i læreboka å late som jeg gjør noe og forbreder meg... Litt som jeg gjorde på de andre eksamnene mine :fnise::danse:

Tja, sosiologi er mer hvordan og hvorfor folk gjør som de gjør i samfunnet og mye analyse av samfunnet. Jaa, norskeksamene var hvertfall ikke lett å forberede seg til, hvordan skulle vi vite at vi får norrøne oppgaver på eksamen liksom ? :fnise: Går sikkert veldig bra!! Liker fag som psykolgi og sosiologi mye bedre, for å si det sånn :laugh:

Tror alt blir lagt ut samme dagen? Litt usikker

Jeg aner ikke jeg. De var såpass nære hverandre at sensuren sikkert ikke faller langt fra hverandre uansett :)

Endret av Fluesoppen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra. Jeg hadde akkurat samme følelse da jeg var ferdig med bokmål eksamen min. Lå på en 5 i norsk, men på eksamen så fikk jeg 2 (!!!). Jævlig dritt følelse, men jeg bestod hvertfall og det var det viktigste for meg.

Kødder du? Hvordan er det mulig? Vil du utdype litt for nå ble jeg pissredd!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Kødder du? Hvordan er det mulig? Vil du utdype litt for nå ble jeg pissredd!

Jeg er faktisk ikke helt sikker på hva det er som gikk galt. Enten så hadde norsk læreren min vært jævlig snill med meg det året jeg hadde han eller så var sensor jævlig streng. Husker ikke en gang hva oppgaven var. Et eller annet med Ibsen.. Har bare villet fortrenge hele den eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er faktisk ikke helt sikker på hva det er som gikk galt. Enten så hadde norsk læreren min vært jævlig snill med meg det året jeg hadde han eller så var sensor jævlig streng. Husker ikke en gang hva oppgaven var. Et eller annet med Ibsen.. Har bare villet fortrenge hele den eksamen.

Uff:-( Mitt verste mareritt dette! Det kan jo ødelegge fullstendig for karaktersnittet:-( Håper det ikke hindret deg i å utdanne deg til det du ville!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da avlagt en god del eksamener selv og slik TS beskriver det har hun ikke skrevet en oppgave til stryk.

Anonymous poster hash: 7e796...121

Jeg synes det er merkelig at du påstå dette når du ikke har sett oppgaven hennes. Du har verken innsikt i struktur, språk, innhold eller besvarelse sett i forhold til oppgave. Det er derfor jeg lurte på hva slags bakgrunn du hadde for å mene dette. Det har ikke noe med å være krass å gjøre.

Å si at hun muligens får en 3'er basert på hvor mange ord hun har skrevet, hennes subjektive oppfatning av innhold og enkelte mangler forstår jeg ikke. Dette kan like så godt være en 5'er- eller 4'er-besvarelse som en strykbesvarelse. Det er det som var litt av poenget mitt.

Anonymous poster hash: ae9d1...e28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Uff:-( Mitt verste mareritt dette! Det kan jo ødelegge fullstendig for karaktersnittet:-( Håper det ikke hindret deg i å utdanne deg til det du ville!

Har faktisk ikke begynt på noe utdanning ennå, men det er ikke pga snittet. Vet rett og slett ikke hva jeg vil videre i livet. Snittet mitt er helt ok heldigvis! :)

Du får ha lykke til! Tviler på at det skjer med deg. Da skal du ha max uflaks :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra. Jeg hadde akkurat samme følelse da jeg var ferdig med bokmål eksamen min. Lå på en 5 i norsk, men på eksamen så fikk jeg 2 (!!!). Jævlig dritt følelse, men jeg bestod hvertfall og det var det viktigste for meg.

Uff, det er nok ikke en så god følelse. En venninne av meg lå også på 5 i norsk, men så fikk hun 3 på eksamen. Stakkar, hun ble helt fortvilt, men hun klagde og gikk opp til en 4'er heldigvis.

Det er lett å være uheldig på eksamen i norsk. Du klagde kanskje ikke i fare for å gå ned? Etter min oppfatning kan man be om begrunnelse for karakter, eller må dette være i forbindelse med klage?

Anonymous poster hash: ae9d1...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...