Gjest marizz Skrevet 31. mai 2015 #61 Skrevet 31. mai 2015 Jeg kan godt sende en mail angående tekst også, siden de kanskje tar det mer seriøst om de får litt press på seg. Hva er mailadressen? Fant egentlig ikke noe på siden.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #62 Skrevet 31. mai 2015 Jeg kan godt sende en mail angående tekst også, siden de kanskje tar det mer seriøst om de får litt press på seg. Hva er mailadressen? Fant egentlig ikke noe på siden. Nederst på siden står det Kontakt oss på Tv3.no. Der finner du mail adressen. Anonymous poster hash: d4984...389
Gjest marizz Skrevet 31. mai 2015 #63 Skrevet 31. mai 2015 Nederst på siden står det Kontakt oss på Tv3.no. Der finner du mail adressen. Anonymous poster hash: d4984...389 åå, der ja. Takk takk, skal sende med en gang!
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #64 Skrevet 31. mai 2015 Jeg liker verken Amalie, Monique eller Sandra etter å sett nesten alle episodene som er lagt ut på Tv3 play. Sandra ser så sur ut.Anonymous poster hash: e6f55...3bc 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #65 Skrevet 31. mai 2015 Andre som ikke klarer se det? Kommer bare opp "Du må deaktivere annonseblokkering". Det har jeg jo gjort:( Fikk sett helt til halve episode 6, så stoppet det opp. Anonymous poster hash: b4cb5...924
smalls Skrevet 1. juni 2015 #66 Skrevet 1. juni 2015 Andre som ikke klarer se det? Kommer bare opp "Du må deaktivere annonseblokkering". Det har jeg jo gjort:( Fikk sett helt til halve episode 6, så stoppet det opp.Anonymous poster hash: b4cb5...924 Ser du på Tv3 play?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #67 Skrevet 1. juni 2015 Liker at produksjonen legger opp til at de må spille og være taktiske. På parseremoni 1, så skal Monique låse Thais med en av de andre jentene. På parseremoni 2, så mister Sandra partner sin som blir låst med Fie. MÅ de virkelig sende den samme forbanna reklamen på Tv3 play hele tiden?! Anonymous poster hash: d4984...389 1
Gjest Blue Ivy. Skrevet 1. juni 2015 #68 Skrevet 1. juni 2015 Hvilken av de 2 gruppene heier dere på? Jeg heier på Christel og de sin gruppe. Jeg liker guttene i den andre gruppen, men takler ikke Amalie og Monique! Åh, den svarte kjolen til Rikke på den andre parseremonien Love. Bye bye Sandra
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #69 Skrevet 1. juni 2015 Jeg liker Christel og Fie best Synes de virker veldig blide og positive. Røyk Sandra ut? Så bra. Hun var jo konstant sur. Tenkte å se parseremonien etterpå.Anonymous poster hash: e6f55...3bc 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #70 Skrevet 1. juni 2015 Men dere som ser på Viaplay, hvor mange episoder er lagt ut? På Tv3 play er det 12, men de er jo ikke tekstet! Ikke har jeg fått svar fra Tv3 heller. Anonymous poster hash: d4984...389
Adelia Skrevet 1. juni 2015 #71 Skrevet 1. juni 2015 Ser det er noen på fb som også har spurt TV3 om teksting, men de har ikke svart.
Gjest Blue Ivy. Skrevet 1. juni 2015 #72 Skrevet 1. juni 2015 Noen episoder er tekstet, mens andre ikke. Utrolig teit. Kan de ikke bare tekste alle episodene da? Jeg skjønner dansk greit, men liker heller at episodene er tekstet. Dårlig Tv3
Gjest Rose11 Skrevet 1. juni 2015 #73 Skrevet 1. juni 2015 Dette er min alle første sesong hvor jeg ser på Paradise Hotel DK Siden så mange sier denne er bedre enn den norske, så ville jeg gi det en sjanse. Jeg er veldig imponert jeg. Jeg har kommet til uke 3 og det har skjedd like mye disse 3 ukene som hele den norske til sammen. Monique liker jeg ikke og Jonas liker jeg godt selv om han er en liten player. Var sikkert på Patrick ville være den som skulle rote rundt med alle jentene, men Joans tok på seg den rollen Amalie virker alltid så misfornøyd hele tiden? Ser at Rikke er født i 86. Jeg trodde hun var sånn 35 ish. Hun holder seg bra....
Amananas Skrevet 1. juni 2015 #74 Skrevet 1. juni 2015 Jeg har sett fram til episode 11 nå, og må bare si at jeg synes guttene inne der virker utrolig sympatiske! (Med unntak av Jonas som leker litt med jentenes følelser - men han virker likevel grei utenom det) Og jeg synes faktisk Patrick er superdeilig! Og så gir han så gode bamseklemmer til alle hele tiden
Gjest Rose11 Skrevet 1. juni 2015 #75 Skrevet 1. juni 2015 Jeg har sett fram til episode 11 nå, og må bare si at jeg synes guttene inne der virker utrolig sympatiske! (Med unntak av Jonas som leker litt med jentenes følelser - men han virker likevel grei utenom det) Og jeg synes faktisk Patrick er superdeilig! Og så gir han så gode bamseklemmer til alle hele tiden Enig. Jeg synes Patrick er den kjekkeste av gutta Alle guttene virker så snille og sympatiske. Dumt Andres røyk ut da.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #76 Skrevet 2. juni 2015 Haha, Philip er jo morsom Sååå fornærmet han ble da Monique hadde kysset med Patrick og ikke han. Anonymous poster hash: b9b2a...afb 1
Shai Skrevet 2. juni 2015 #77 Skrevet 2. juni 2015 Jeg har sett fram til episode 11 nå, og må bare si at jeg synes guttene inne der virker utrolig sympatiske! (Med unntak av Jonas som leker litt med jentenes følelser - men han virker likevel grei utenom det) Og jeg synes faktisk Patrick er superdeilig! Og så gir han så gode bamseklemmer til alle hele tiden Jeg synes også Patrick var så kjekk i starten, men jeg blir litt ukomfortabel av de bleke leppene hans Vil ta på ham lipsyl!
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #78 Skrevet 2. juni 2015 Jeg synes også Patrick var så kjekk i starten, men jeg blir litt ukomfortabel av de bleke leppene hans Vil ta på ham lipsyl! Haha same her! Men jet syntes han er litt for pretty boy da, ser litt ut som en mannlig barbie på en måte, liker de litt mer røffere Ikke for å være slem, men jeg syntes egentlig generelt dansker kkke er så veldig pene, syntes de fleste dansker har et eller annet ansiktstrekk som jeg ikke liker. (Altså at alle dansker har det samme trekket) veldig tydelig hos hun Nanna. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er, men jeg liker det hvert fall ikke.. Men vet det er mange som syntes dansker er veldig pene så.Anonymous poster hash: 1e948...be7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #79 Skrevet 2. juni 2015 Nå fikk jeg svar fra Tv3. Sendte mail for jeg skjønner virkelig ikke dansk. Vel, det var en teknisk feil og nå skal alle episodene være tekstet Anonymous poster hash: b9b2a...afb
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #80 Skrevet 2. juni 2015 Fy faen, så sykt irriterende at Theis valgte Amalie foran Fie. Amalie er jo skikkelig meggete, sur hele tiden.. Skuffet Anonymous poster hash: 4a26d...8eb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå