Gå til innhold

Festlige Dawkins


debatant

Anbefalte innlegg

 

 

Okei, siden du ikke er smart nok til å se noe så enkelt, var embryoet et eksempel som ble tatt opp som et svar da du fortalte at det ikke fantes organismer med 2, 3 og 4 celler.

Siden du er så dum som du er, greide du selvfølgelig ikke svare på mesteparten av innlegget, og bygde deg en stråmann av et av eksemplene.

 

Du påsto at det ikke finnes organismer med 2, 3 eller 4 celler, fordi du er dum og kunnskapsløs, og det var som vanlig veldig enkelt å vise at det du mener, ikke stemmer... Hvorfor lyver du så mye, egentlig?

 

 

 

:ler: Det tastaturet ditt fortsetter å sabotere grammatikken din, ser jeg ;)

Så du tok kanskje feil om at det ikke finnes organismer med så få celler? Kanskje? Det at man viser deg at det finnes, gjør at du muligens kan vurdere at de kanskje finnes. Du er dum ass :ler:

HAHAHAHA!!! Åh, jeg blir så lykkelig og glad av å lese det du skriver :nigo: Nå har du bytta tema igjen ser jeg.

"Jeg lager en tråd som skal handle om at alt liv har samme opphav... Hva er den beste tittelen på en sånn tråd? Jo! Festlige Dawkins! Og jeg tror jeg unnlater å nevne noe som helst om temaet i hovedinnlegget, fordi jeg er så forferdelig smart!!"

:ler: Du er, helt seriøst, den dummeste fyren jeg noen gang har vært borti. Du er så forferdelig dum. Skriv mer! Jeg greier ikke vente <3 <3 <3

Har dere fri i barnehagen i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere fri i barnehagen i dag?

Aww, greide du ikke svare for deg? Blei du tatt på fersken når du løy? Du kan veldig enkelt stoppe det her, ved å holde deg seriøs, og slutte å lyve og være nedlatende. Det er faktisk ikke vanskelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww, greide du ikke svare for deg? Blei du tatt på fersken når du løy? Du kan veldig enkelt stoppe det her, ved å holde deg seriøs, og slutte å lyve og være nedlatende. Det er faktisk ikke vanskelig.

du glemte smilefjes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Har dere fri i barnehagen i dag?

 

Neida, vi var ute og spredde det glade budskap! Vi delte ut muffins og hadde høytlesning fra "The Greatest Show on Earth" av Richard Dawkins. Du skal tro vi hygget oss og hadde det skøy. Vi avsluttet festivitetene med å spise spaghetti med kjøttboller i tomatsaus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, vi var ute og spredde det glade budskap! Vi delte ut muffins og hadde høytlesning fra "The Greatest Show on Earth" av Richard Dawkins. Du skal tro vi hygget oss og hadde det skøy. Vi avsluttet festivitetene med å spise spaghetti med kjøttboller i tomatsaus. 

Håper Dyktige Dawkins tar med alle falsknerier oppgjennom historien, som har rundlurt folk til å tro på evolusjon.

For barna lærer vell all relevant informasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Den var fin! "lobefinnesfisken" er et av spaghettimonsterets fineste kreasjoner.

nå er du helt usaklig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er du helt usaklig

 

 

Så du er den eneste som har lov til å si at fantasivennen din skapte alle dyrene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Håper Dyktige Dawkins tar med alle falsknerier oppgjennom historien, som har rundlurt folk til å tro på evolusjon.

For barna lærer vell all relevant informasjon?

 

Å ja, men siden det har vært hovedsaklig kreasjonistiske forklaringsmodeller opp igjennom historien, så er det de som får unngjelde. 

 

Selvsagt lærer barna ALL relevant informasjon. De lærer om ulike evolusjonsmodeller og om kreasjonisme/intelligent design. Barna ler mye av sistnevnte og tror alltid at vi tøyser med dem. De er nemlig ikke så dumme, disse smårollingene. 

 

Til helga skal vi på Naturhistorisk museum - vil du være med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var egentlig Dawkins og evolusjon som var tema her. Jeg tror på bibelen. De tusener som er satt fri fra forskjellige avhengigheter på f.eks. Evangeliesenteret er mine bevis.

 

Det er da noe......

Men hva med de som ikke reddes da? Eller hvorfor lar gud noen bli narkomane i det hele tatt.

Sånn måte å argumentere tro på er rett og slett barnslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin

Så du er den eneste som har lov til å si at fantasivennen din skapte alle dyrene?

 

Skammelig

 

alle vet at det var Zeus som skapte alle alt som eksisterer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skammelig

 

alle vet at det var Zeus som skapte alle alt som eksisterer

 

 

Hmm... Dette kan bli problematisk. Hvordan skal vi vite hvem av fantasivennene som er den ekte, når det finnes så mange forskjellige? :klo:

Bare nå i moderne tid, tilbes det jo over 34 millioner forskjellige guder, men det er vel bare å velge seg en, så veit man at man har rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Dette kan bli problematisk. Hvordan skal vi vite hvem av fantasivennene som er den ekte, når det finnes så mange forskjellige? :klo:

Bare nå i moderne tid, tilbes det jo over 34 millioner forskjellige guder, men det er vel bare å velge seg en, så veit man at man har rett?

Kanskje South Park var inne på noe, med "Super Best Friends"?

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Balian de Ibelin

Hmm... Dette kan bli problematisk. Hvordan skal vi vite hvem av fantasivennene som er den ekte, når det finnes så mange forskjellige? :klo:

Bare nå i moderne tid, tilbes det jo over 34 millioner forskjellige guder, men det er vel bare å velge seg en, så veit man at man har rett?

 

Tja man kan jo bare si at det en Gud som har 34 millioner forskjellige personligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Tja man kan jo bare si at det en Gud som har 34 millioner forskjellige personligheter.

 

Da er jo vedkommende non compis mentis, altså mentalt utilregnelig. Og slike har en tendens til å havne på funny-farmen, ikledd en slik kul jakke med masse beltespenner på, og med et eget puterom.  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Da er jo vedkommende non compis mentis, altså mentalt utilregnelig. Og slike har en tendens til å havne på funny-farmen, ikledd en slik kul jakke med masse beltespenner på, og med et eget puterom.  :danse:

 

Vel om man har lest religiøse skrifter og ting fra mytologiene så er det vel ingen tvil om at Gud er mentalt utilregnelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Vel om man har lest religiøse skrifter og ting fra mytologiene så er det vel ingen tvil om at Gud er mentalt utilregnelig.

 

Ja, det er sikkert og visst. Tror også Gud har sinnemestringsproblemer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...