Gå til innhold

Festlige Dawkins

debatant

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist

Forskere får betalt om de kommer med dateringer som gir ønsket alder. Dateringene du ikke kan spesifisere er bygge å et hav av antakelser. De er umulige å kalibrere.

Du føler ikke for å bare simpelthen holde kjeft om ting du så åpenbart ikke har et fnugg av peiling på?!? Du hevder altså her at bl.a. min godeste far - som nå en gang er geofysiker av yrke og har tilbragt brorparten av sin yrkestid med bl.a. undersøkelse og datering av havbunnen - har latt seg bli kjøpt og betalt?!? 

Fy flate, du er så cerebralt sandblåst at jeg gremmes! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

150648_523992754288610_2002958451_n.jpg

Kanskje evolusjon ble akseptert om de skjede

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føler ikke for å bare simpelthen holde kjeft om ting du så åpenbart ikke har et fnugg av peiling på?!? Du hevder altså her at bl.a. min godeste far - som nå en gang er geofysiker av yrke og har tilbragt brorparten av sin yrkestid med bl.a. undersøkelse og datering av havbunnen - har latt seg bli kjøpt og betalt?!? 

Så du gremmes fordi du ikke klarer å tenke kritisk?

Spørsmålet mitt var hvilke kjemiske historie jeg hadde oversett??!!??

Hvorfor skifter du tema hele tiden?

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Så du remmes fordi du ikke klarer å tenk kritisk?

Hvorfor skifter du tema hele tiden?

The irony is big in this one.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The irony is big in this one.

Jeg prøver en gang til:

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver en gang til:

Det er fortsatt veldig ironisk... Ikke av samme grunn som da Balian siterte, rett over her, men ironien er fortsatt tykk som foie gras.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt veldig ironisk... Ikke av samme grunn som da Balian siterte, rett over her, men ironien er fortsatt tykk som foie gras.

Jeg prøve å ta tak i ett argument jeg ikke skjønte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er trist at du bruker så sterke ord uten å kunne underbygge dem.

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte stilte far din spørsmål ved dateringer som i bunn og grunn er bygget på filosofi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte stilte far din spørsmål ved dateringer som i bunn og grunn er bygget på filosofi?

Det er nok nå, syns du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok nå, syns du ikke?

hvor kom den fra?

enig i at milliarder av år er bygget på filosofiske tolkninger?

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Kanskje du skulle - som min gode far - tilbringe "et par" timer med å studere sekvens stratigrafi ... og så kan du jo lese deg opp på hvordan olje dannes og hva som kreves. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle - som min gode far - tilbringe "et par" timer med å studere sekvens stratigrafi ... og så kan du jo lese deg opp på hvordan olje dannes og hva som kreves. 

Det kreves  bare et enormt laboratorium i himmelen og "de rette betingelser", så får man olje på noen timer. Oljen kommer fra Gud, selvsagt.

And he spake, speeked he, unto them: Everything is better with gas. And he saw that it was good!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor kom den fra?

enig i at milliarder av år er bygget på filosofiske tolkninger?

Så ikke at du slengte på et spørsmål i ettertid. Jada, helt enig. Å lese hva du skriver er som å være vitne til et overtrøtt barn som ikke skjønner sitt eget beste lengre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gjerne, men jeg må bli betalt i så fall. Enn så lenge hører jeg på doktorer og professorer.

Olje trenger organisk materiale, trykk, varme og noen minutter for å dannes. Der sparte du 4 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke at du slengte på et spørsmål i ettertid. Jada, helt enig. Å lese hva du skriver er som å være vitne til et overtrøtt barn som ikke skjønner sitt eget beste lengre.

Spørsmålet jeg slengte inn er tema her, og har vært det de siste sidene. Det er lov å sette seg inn i debatten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Det kreves  bare et enormt laboratorium i himmelen og "de rette betingelser", så får man olje på noen timer. Oljen kommer fra Gud, selvsagt.

And he spake, speeked he, unto them: Everything is better with gas. And he saw that it was good!

Vent litt, jeg må bare ringe pappa og fortelle ham at hele yrkeslivet hans har vært forgjeves.  :ironi:

Vet ikke om du ser det, men nå hevdes det av Guds jordlige stedfortreder her inne at det bare tar et par minutter å lage olje.  :murvegg:

Det er like før jeg følger eksemplet ditt og gjør min første blokkade her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...