Gå til innhold

Hva gjør du med bomkjøp?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Oh ja huff. Er mest klær jeg kjøper som jeg angrer på. Faller for klærne i butikken men prøver dem ikke alltid da jeg ikke kan fordra køen til prøverommene. Har flere skjørt og topper som jeg ikke fikk på meg da jeg kom hjem fra butikken. :oops: Disse klærne henger jeg blant de andre klærne jeg har og håper at jeg blir litt slankere med tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Jeg har byttet parfyme, løst pudder og slike ting tidligere. Ikke ting som mascara, lipgloss eller leppestifter, for det er litt vel ekkelt.

Jeg er medlem hos et tysk nettsted, og der er et eget bytteforum, og så ordner medlemmene ting seg imellom via PM. Det meste går smertefritt, og man får pluss- og minuspoeng tillagt profilen sin (ekstraservice som adm. av moderator), slik at man skal kunne luke ut lurendreiere.

Den enes irritasjon kan godt være en annens skatt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem hos et tysk nettsted, og der er et eget bytteforum,

:)

Oh, hva heter dette stedet? :) Sitter med en diger og rådyr hårkur som jeg nekter å kaste (og bruke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Problemet er at de fleste ikke bytter med andre enn medlemmer som har vært registrerte i lange tider, pga mye tull tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine bomkjøp blir desverre liggende å slenge å irritere meg grønn!!!

Har virkelig problemer med å kaste ting, tror hele tiden at jeg kanskje kan bruke det senere (spesielt klær)....

Makeup blir også liggende, mens shampo, kremer og lignende noen ganger blir gitt til venner eller mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

gensere, t-skjorter og topper som ikke svarer til forventningene....Kryper oppover ryggen, gnager under armene, krymper i første vask....... :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bomkjøp er noe dritt. :-?

Hos meg skubbes de lengst mulig bak i skapet, får fryktelig dårlig samvittighet hver gang jeg ser dem, men så føler jeg at jeg ikke bare kan kaste dem heller. Har gitt bort noe kosmetikk, f.ex renseprodukter som var bomkjøp og parfymer jeg har gått lei. Mye blir stående så lenge at jeg ender med å kaste det til slutt.

Klær går til Fretex når jeg har opprydning i klesskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir bomkjøpene mine bort til en god venninne som har dårlig økonomi og sjelden råd til å unne seg noe selv. Hun blir kjempeglad og jeg får gleden av å plaggene/sminken i bruk. Jeg har tross alt betalt for de og har ikke samvittighet til å kaste eller lagre det bakerst i skapet.

Jeg melder forøvrig min interesse for en byttering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vanskelig for å kaste bomkjøpene mine, selv om de er helt ubrukelige. Jeg tar gjerne vare på dem en stund, for da glemmer jeg etter hvert pengene jeg har brukt på dem, og så virker det ikke så bortkastet likevel. Bare tull såklart, men det føles litt bedre. Klesbommer prøver jeg å gi bort hvis det ikke er noe annet galt med dem enn at de ikke passer. Hvilket minner meg om at jeg sikkert har 15-20 bukser i klesskapet mitt, men at jeg bare bruker 3 av dem regelmessig. :o Noen burde ta et raid der inne snart, ja... Det er jo også en unnskyldning for å shoppe nytt. :sjarmor:

Bestiller gjerne litt for små klær i h&m katalogen.Di gjømmer jeg langt inn i skapet eller ned i pappesker.

Er det noe problem om klærne ikke passer, da? Det er jo bare å returnere dem og si hvilke størrelser du vil ha i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...