Gå til innhold

Hva gjør du med bomkjøp?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal

Når man stadig vekk tester nye ting, dukker det av og til opp ting som ikke svarer til forventningene. Hva gjør dere med dem? Jeg irriterer meg grønn over å ha kastet penger ut av vinduet, og kan allikevel ikke få meg til å kaste dem. Og hver gang jeg ser dem, blir jeg minnet på om feilen. Noen få ting har jeg gitt bort, ellers samler det meste bare støv.

Hva gjør dere? Gode råd mottas med takk.

Mine to siste feilkjøp var en leave-in fra MOP som gjør håret mitt ekkelt å ta på, og Control Freak skumspray fra TIGI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kosmetikk, hårprodukter osv gir jeg videre til datter'n som vanligvis tar imot med glede.

Innimellom smug-kaster jeg - f.eks bodylotionen jeg fikk av svigermor etter at hun hadde vært i syden. overparfymert, ultrabilligmerke som jeg ikke fikset i det hele tatt. Den ble lagret ei stund og deretter kastet :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruke å swap den bort på Makeup Alley, da får jeg noe jeg har lyst på i motbytte... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
Jeg bruke å swap den bort på Makeup Alley' date=' da får jeg noe jeg har lyst på i motbytte... :-)[/quote']

Portoen til USA blir så dyr, at det hadde jeg ikke giddet. Jeg har byttet endel til Tyskland, men siden jeg er så kresen, har folk sjelden noe jeg har lyst på å gi i bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjenner til den.Har en tendens til å gjøre det med klær.Bestiller gjerne litt for små klær i h&m katalogen.Di gjømmer jeg langt inn i skapet eller ned i pappesker.Kan jo hende jeg blir slank en gang :oops:

resten forsvinner under oppryddning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

først putter jeg dem i en skuff. når skuffen er full, går de i en pappeske på loftet. og med et par års mellomrom går jeg gjennom skrotet mitt og hiver alt jeg klarer å innse at jeg aldri kommer til å bruke. og så sverger jeg at jeg skal bli flinkere til å kaste ting uten å lagre dem på loftet i to år først.

men gradvis har jeg blitt ganske mye flinkere til å shoppe safe, både produkter og klær. siden jeg er student nå, har jeg ikke råd til å eksperimentere like mye som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør som deg; irriterer meg over dem!

Men så, etter en stund, legger jeg dem på et mindre synlig sted eller gir dem bort.

Etter å ha ligget ute av syne en tid, klarer jeg å kaste det... og da er det som regel glemt :roll::P

BTW; så du likte ikke MOP leave-in!?

Det må være de tørre krøllene mine som gjør at jeg elsker den! Formelig suuuges inn i håret og gjør det "fuktet" (i mangel på bedre ord), men likevel lett - love it :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør sjelden mye bomkjøp.. jeg pleier som regel holde meg til det jeg vet funker. Om jeg gjør et bomkjøp bruker jeg det opp så lenge det er mulig.

En venninne gir alle sine bomkjøp til meg. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Det er spesielt på hårproduktfronten jeg kan bomme; leter etter det perfekte stylingprodukt, men så får jeg ikke det jeg hadde forventet meg. Jeg burde holde meg til Sebastian, men det er så vanskelig, siden LF frister med sine lave priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler ofte på impuls og det går som regel greit, er ganske så trygg på hva jeg liker og som passer meg. Men det hender også at jeg har bomkjøp og jeg får ALLTID dårlig samvittighet når jeg tenker på pengene som jeg kaster ut vinduet..Klærne ligger i skapet leenge å så tilslutt gir jeg dem bort eller legger dem bare i kasser å stuer dem på loftet...

Når jeg tenker meg om så har jeg en del ubrukte klær liggende... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten gir jeg det bort, eller så kaster jeg det! Sminke og andre kroppspleieprodukt, spør jeg først om noen vil ha, hvis ikke kaster jeg det. Klær sender jeg til frelsesarmeen hvis det er brukbart. Hvis ikke kastes det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør ikke så ofte bomkjøp, men det jeg har gjort blir liksom liggendes i skuffer eller skap og venter på bedre tider. Hender jeg tar på et plagg som har ligget bakerst i skapet leeeenge fordi jeg rett og slett ikke husker hva som var galt med det. Men jeg kommer som regel fort på det igjen og så er det tilbake i skapet.

Når jeg har storopprydding (som oftest flytting) så kaster jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først så irriterer jeg meg over at jeg brukte penger på noe jeg ikke kommer til å bruke likevel, så blir det liggende i skapet helt til noen andre kan ta det over. kaster sjeldent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over det, har problemer med å kaste det og lar det ligge en stund, til jeg innser at det er på tide å kvitte seg med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:idesmil:

Kan dere ikke starte en byttering her på KG da? Sikkert hundrevis av jenter som sitter med sure bomkjøp, og ut fra det jeg har lest her, er det alltid noen som elsker det produktet som andre hater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:idesmil:

Kan dere ikke starte en byttering her på KG da? Sikkert hundrevis av jenter som sitter med sure bomkjøp, og ut fra det jeg har lest her, er det alltid noen som elsker det produktet som andre hater!

Tanken er kjempegod :) Men jeg får helt angst når jeg ser folk bytte brukt sminke på MUA. Men hårprodukter og slike ting kunne jeg godt tenkt meg å bytte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at noen vil bytte til seg brukt make-up, som på MUA :o

Hårprodukter, parfyme etc. - OK, men ikke ting som har vært i kontakt med huden, munnen, øynene på vilt fremmede :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir det bort til svigerinna mi som stort sett blir storfornøyd :) Nå i det siste har det blitt mye klær på henne siden jeg har en drøss 40 størrelser liggende i skapet.Nå bruker jeg 36 så alt er blitt for stort.Hun er en størrelse 36 selv men hun er 4,5 mnd gravid og trenger noe å vokse i så det går dit nå også :roll:

Jeg skal aldri opp i størrelse 40 mer så da må jeg gå naken i tilfelle,og det frister jo heller lite ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er irriterende med bomkjøp. Som regel så kaster jeg dem ikke sånn i første omgang, men gir dem til mamma eller en venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...