Gå til innhold

Sangen til Britney spears og Iggy. For noe elendige greier.


Gjest Blue Ivy.

Anbefalte innlegg

Nå så jeg B og I fremføre låten på Billboard Show og det var krise. B kjører playback som alltid og prøver for hardt. Blir bare så kleint altså. Var en som kommenterte det (at hun ikke sang live) og da fikk hun masse kritikk fra B elskerne :fnise: Litt morsomt å lese hvor sure folk ble og måtte forsvare henne..

Jeg tror jeg leste et sted at Britney er under kontrakt fordi hun har et show i Las Vegas og kan ikke opptre andre steder enn der, så det var uansett ikke en live-opptreden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Britney er så dårlig på å mime at det ser ut som hun ikke kan sangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg leste et sted at Britney er under kontrakt fordi hun har et show i Las Vegas og kan ikke opptre andre steder enn der, så det var uansett ikke en live-opptreden.

Ok da så, men hun synger jo aldri live uansett :P

Endret av Savannah87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skikkelig klein... Jeg digger Britney, alltid likt hun, men ja hun er litt utdatert nå. Virker som hun prøver for hardt å være den gode gamle, sexy Britney fra the good old days, og resultatet blir ikke særlig bra. En nesten 40 åring som ter seg som en 17 åring? Uff

Hva skal man si om Jennifer Lopez da? :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Hun er alt for gammel for å kle seg sånn....... og oppføre seg sånn... Dette var dårlige greier, men jaja, skal man høre Britney så er det å finne fram gode sanger på Spotify!

She's so luuuuucky!

For øvrig... Iggy sin del syns jeg var ålreit :)

Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da så, men hun synger jo aldri live uansett :P

Hehe nei det er sant. Foretrekker å høre på sangene fra de to første albumene, så kan jeg mimre litt i tillegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jennifer Lopez er jo faktisk brennheit i forhold til de andre dere snakker om. Men virker som Iggy har dårlig innflytelse :P :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

*puste lettet ut* Etter overskriften å dømme trodde jeg det hadde rabla for Iggy Pop. Begynte å lure på hva han hadde røyka for noe nå! :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jennifer Lopez er jo faktisk brennheit i forhold til de andre dere snakker om. Men virker som Iggy har dårlig innflytelse :P :

Sorry, det der er bare kleint

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Sorry, det der er bare kleint

Men J.Lo er uansett smoking hort og slår sine yngre konkurrenter langt nedi støvlene :) Sangen derimot er teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blue Ivy.

*puste lettet ut* Etter overskriften å dømme trodde jeg det hadde rabla for Iggy Pop. Begynte å lure på hva han hadde røyka for noe nå! :P

Haha, trodde faktisk det bare var en artist som kalte seg Iggy, men tydeligvis ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, det der er bare kleint

Jeg mente ikke at det der var bra altså, huff :fnise: Jeg mente at Jennifer Lopez er utrolig heit, slår de fleste 24-åringer ned i støvlene fremdeles, men at hun også har samarbeidet med Iggy på en grusom sang med en grusom musikkvideo.

Jeg viste den for et par kompiser en dag, og til og med de syntes at det der var for drøyt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente ikke at det der var bra altså, huff :fnise: Jeg mente at Jennifer Lopez er utrolig heit, slår de fleste 24-åringer ned i støvlene fremdeles, men at hun også har samarbeidet med Iggy på en grusom sang med en grusom musikkvideo.

Jeg viste den for et par kompiser en dag, og til og med de syntes at det der var for drøyt :P

Begynte å lure på om du synes det var kvalitetsmusikk :danse: Men J.Lo ser absolutt bra ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begynte å lure på om du synes det var kvalitetsmusikk :danse: Men J.Lo ser absolutt bra ut

Hahahaha, huff nei. Greit at jeg ikke har den kuleste musikksmaken, men kan ikke kalle det der musikk engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Britney, men dette var dårlige greier og ble skuffet. Refrenget var jo bare teit. Føler hun prøver alt for hardt på å være kul og føler hennes glans dager er over. Eller hva mener dere?

https://youtu.be/uV2uebhnqOw

Er jo bare å la vær å høre på det så er problemet løst. Alle popstjerner gir ut elendige sanger iblant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Er jo bare å la vær å høre på det så er problemet løst. Alle popstjerner gir ut elendige sanger iblant...

Jeg har kun hørt på den EN gang da. Jeg ble nysgjerrig og ville høre hvordan sangen var. 3 bortkasta minutter. Orket ikke å høre hele sangen ferdig en gang,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes sangen var litt catchy jeg da :fnise: Men den snakke scenen de hadde i bilen kunne de ha spart oss for! Det ble bare flaut og krampeaktig. "Omg Omg liksom" tvinne håret og blåse tyggegummi.

Er det som er så kult med Britney, hun tar seg selv så uhøytidelig ☺ digger dama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...