Gå til innhold

Sangen til Britney spears og Iggy. For noe elendige greier.


Gjest Blue Ivy.

Anbefalte innlegg

Gjest Blue Ivy.

Jeg liker Britney, men dette var dårlige greier og ble skuffet. Refrenget var jo bare teit. Føler hun prøver alt for hardt på å være kul og føler hennes glans dager er over. Eller hva mener dere?

https://youtu.be/uV2uebhnqOw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ennå ikke fått sett/hørt den, Opplasteren har ikke gjort denne videoen tilgjengelig for ditt land. Hvordan kommer man rundt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Åh, nå ble jeg letta. Trodde det var Iggy Pop som hadde solgt sjela si til djevelen der et øyeblikk.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det værste jeg har hørt. Kan knapt nok kalles musikk. Ble faktisk døv av å høre på det, trommehinnene taklet ikke mer lidelse og sprakk som en forsvarsmekanisme. Problemet nå er bare at jeg har sangen på hjernen, og har ingen måte å den ut av hodet ved å høre på en annen sang eller lignende. Og jeg er redd resten av hjernen snart vil gjøre hva den kan for å beskytte seg selv fra den grusomme låten.

Så takk skal du faen meg ha Ivy.

Endret av Suppemann
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fant jeg den. Det var pinlige greier, orket bare 2 minutter

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes sangen var litt catchy jeg da :fnise: Men den snakke scenen de hadde i bilen kunne de ha spart oss for! Det ble bare flaut og krampeaktig. "Omg Omg liksom" tvinne håret og blåse tyggegummi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Britney fra In the zone og blackout tiden, det kledde henne mye bedre. Nå er det maks autotune og merkelige sanger

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomme greier.

Britney kan da virkelig ikke kalle seg "girl" lenger (sjekka alderen hennes, hun er bare 34?? Trodde hun var nærmere 40!)

Musikkvideoen er jo faktisk helt krise i tillegg, som om sangen ikke var ille nok. Jeg ble pinlig berørt av hvor kule og sexy de skulle være...og ja, jeg er klar over at det skal være ironisk - men det blir bare superkleint.

Sorry, Britney, glansdagene dine var over for lenge siden - du finnes ikke sexy, og dansingen din er utdatert.

Jeg syntes først det var kult at Iggy rappet, men nå? Kleeeeint.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blue Ivy.

Jeg synes hun aldri fikk til et ordentlig comeback etter hun var kjøret og hadde problemer. Siste gode albumet var Blackout. Etter det har karrieren bare gått litt nedover. Synd, for jeg liker Britney godt og synes hun var god back in the days. Hadde gode shows, gode sanger osv,. Kusinene mine var på en av hennes konserter i Las vegas i fjor og det var ikke så mye å skryte av. Playback og dårlig med dansingen, Var ikke slik som det en gang var. Synd :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke noe bra, men jeg kommer nok til å klare å danse til den etter en øl for mye ute på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skikkelig klein... Jeg digger Britney, alltid likt hun, men ja hun er litt utdatert nå. Virker som hun prøver for hardt å være den gode gamle, sexy Britney fra the good old days, og resultatet blir ikke særlig bra. En nesten 40 åring som ter seg som en 17 åring? Uff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå så jeg B og I fremføre låten på Billboard Show og det var krise. B kjører playback som alltid og prøver for hardt. Blir bare så kleint altså. Var en som kommenterte det (at hun ikke sang live) og da fikk hun masse kritikk fra B elskerne :fnise: Litt morsomt å lese hvor sure folk ble og måtte forsvare henne..

Endret av Savannah87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skikkelig klein... Jeg digger Britney, alltid likt hun, men ja hun er litt utdatert nå. Virker som hun prøver for hardt å være den gode gamle, sexy Britney fra the good old days, og resultatet blir ikke særlig bra. En nesten 40 åring som ter seg som en 17 åring? Uff

Hun er født i 1981...så hun er nærmere 30 enn 40. Men enig, hun virker mye eldre. Trist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes sangen var litt catchy jeg da :fnise: Men den snakke scenen de hadde i bilen kunne de ha spart oss for! Det ble bare flaut og krampeaktig. "Omg Omg liksom" tvinne håret og blåse tyggegummi.

Måtte jo få med reklamen for Samsung S6 :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jo få med reklamen for Samsung S6 :P

Haha, det tenkte jeg ikke på. Nå skjønner jeg, men uansett teit scene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...