Gå til innhold

Kompisen min er utro - i sjokk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, la oss dele samfunnet i to. De som har vært utro kan være venner med hverandre og de som ikke er det får holde seg til sine. Eller hva med å gjøre det samme med hudfarge, eller noe annet. Bare tullball.

Anonymous poster hash: b719d...ce3

Hudfarge har da ingenting med moral og respekt å gjøre så den sammenligningen der var bare latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å gud bedre..... Jada, belønn drittsekker. For all del. Plutselig en dag så er det du som sitter der og ser at hele samlivet er basert på blank løgn, og at partneren din faktisk driter i deg og at du bare var en trøstepremie.

Kona fortjener bedre. Hun er i tidlig 40-årene så hun har fortsatt mulighet til å finne EKTE kjærlighet med en mann som faktisk respekterer henne og er ærlig. Fortjener hun ikke å oppleve det? Faktisk ville TS gjort henne en stor tjeneste ved å gi henne den muligheten.

Du verden så mange helgener det er i denne tråden, som aldri har gjort noe som helst galt.

Anonymous poster hash: b719d...ce3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudfarge har da ingenting med moral og respekt å gjøre så den sammenligningen der var bare latterlig.

En som er utro kan fint være et bedre menneske, helhetlig sett, enn en som ikke er det.

Å si at man ikke kan være venner med noen som har vært utro er for dumt, rett og slett.

Anonymous poster hash: b719d...ce3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke din business, så ikke bland deg.



Anonymous poster hash: 67882...6de
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som er utro kan fint være et bedre menneske, helhetlig sett, enn en som ikke er det.

Å si at man ikke kan være venner med noen som har vært utro er for dumt, rett og slett.

Anonymous poster hash: b719d...ce3

Noen som bare er utro som i et par tilfeller osv hadde ikke fått meg til å endre totalt syn på en person. Så jeg er enig med deg i det.

Men det er så mye mer alvorlig det som beskrives her at det hadde faktisk fått meg til å totalt endre syn på denne dårlige etterligningen av en mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gud bedre..... Jada, belønn drittsekker. For all del. Plutselig en dag så er det du som sitter der og ser at hele samlivet er basert på blank løgn, og at partneren din faktisk driter i deg og at du bare var en trøstepremie.

Kona fortjener bedre. Hun er i tidlig 40-årene så hun har fortsatt mulighet til å finne EKTE kjærlighet med en mann som faktisk respekterer henne og er ærlig. Fortjener hun ikke å oppleve det? Faktisk ville TS gjort henne en stor tjeneste ved å gi henne den muligheten.

Fortsett, fortsett.

Se om det er noen premie i posten når du går helt til topps i moralkonkurransen du tror dette er :fnise:

Anonymous poster hash: 5770f...fa3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En som er utro kan fint være et bedre menneske, helhetlig sett, enn en som ikke er det.

Å si at man ikke kan være venner med noen som har vært utro er for dumt, rett og slett.

Anonymous poster hash: b719d...ce3

Det er jeg enig i, og jeg hadde sikkert ikke droppet en venn pga utroskap. Men jeg må si at hvis en av mine nære venner hadde vært utro i 15 år... Hadde blitt veldig sjokkert, og tenkt at det var et veldig dårlig valg.

Men man er selvsagt ikke nødvendigvis en dårlig person selv om man er utro. En løgner kanskje, men ikke nødvendigvis et dårlig menneske.

Anonymous poster hash: 21b70...226

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden så mange helgener det er i denne tråden, som aldri har gjort noe som helst galt.

Anonymous poster hash: b719d...ce3

Har jeg noensinne påstått at jeg er en helgen? Hmmm? Nei...?

Men selv for oss engler med litt sot på vingene så finnes det grenser for hva som skal aksepteres. Men om dette er en grei situasjon for din del så er du en kaldere og langt mer kynisk person enn meg når det kommer til nære relasjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsett, fortsett.

Se om det er noen premie i posten når du går helt til topps i moralkonkurransen du tror dette er :fnise:

Anonymous poster hash: 5770f...fa3

:balltre::klaske:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden så mange helgener det er i denne tråden, som aldri har gjort noe som helst galt.

Er det noen som påstår det? Det er snakk om utroskap gjennom 15 år hvorav de i mellomtiden har knyttet seg og skapt et gjensidig avhengigetsforhold via eiendom, hus og barn. Det er i stor grad hvordan mottakeren reagerer som avgjør hvor ille en handling er, og dette er for de aller fleste noe av det verst tenkelige som kan skje en - det er ikke snakk om en eller annen dårlig handling som de fleste gjør i løpet av livet. Alle vil vite det hvis partneren sin er utro for da kan man i hvert fall ta et standpunkt selv, uavhengig av at dette kanskje medfører et bittert brudd. Det er jo enkelt og greit bare å sette seg selv i hennes situasjon hvis man er usikker på om det er korrekt å si i fra eller ikke, folk foretrekker ikke uvitenhet selv om denne tilsynelatende er lykkelig hvis de får velge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært kona ville jeg satt pris på å få vite det. Snakk med han, og få han til å si det. Gi han valget mellom at han sier det selv eller så sier du det. Håper du velger å gjøre det eneste rette.

//Sportsidiot

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det tenkes at det rettferdige ville være, for kona, å gjøre seg opp en mening om notorisk utroskap er greit?

Jeg regner med at hun allerede vet om det og ser gjennom fingrene med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at hun allerede vet om det og ser gjennom fingrene med det.

Det tror jeg også. Utrolig hvor mange kvinner som allerede vet eller har hatt det på følelsen når mannen avsløres....

Anonymous poster hash: 21b70...226

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tror jeg også. Utrolig hvor mange kvinner som allerede vet eller har hatt det på følelsen når mannen avsløres....

Anonymous poster hash: 21b70...226

Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at hun allerede vet om det og ser gjennom fingrene med det.

Og så? Regner ikke med du hadde endret mening uansett om hun er klar over utroskapet eller ikke. Eller kom den bastante uttalsen om at ts ikke hadde noe med dette å gjøre, fra en antakelse du har tatt helt ut av det blå?

Poenget mitt er at hun fortjener å vite om utroskapet. du vet, empati og slikt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så? Regner ikke med du hadde endret mening uansett om hun er klar over utroskapet eller ikke. Eller kom den bastante uttalsen om at ts ikke hadde noe med dette å gjøre, fra en antakelse du har tatt helt ut av det blå?

Poenget mitt er at hun fortjener å vite om utroskapet. du vet, empati og slikt :)

Og jeg tror hun allerede vet om det, ergo TS passer sine egne saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns TS viser røva dømmekraft selv ved å velge ikke si ifra! Feigt som vare f. Fyren kommer til å få en varm plass i helvete og trist å vite at kona er frarøvet et liv i kjærlighet &respekt med en mann.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg tror hun allerede vet om det, ergo TS passer sine egne saker.

Hva om hun ikke vet det? Det er strengt tatt ikke noe vi skal anta før vi kommer med råd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om hun ikke vet det? Det er strengt tatt ikke noe vi skal anta før vi kommer med råd.

Enig. Latterlig å skulle anta det. Minste motstandsvei som feige faener selvfølgelig velger , og uten et lite snev av empati.

Anonymous poster hash: 7efad...e5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om hun ikke vet det? Det er strengt tatt ikke noe vi skal anta før vi kommer med råd.

Går ikke an at normalt voksne mennesker ikke finner ut av det etter så mange år, de kjenner jo mennesket de er ilag med.

Enig. Latterlig å skulle anta det. Minste motstandsvei som feige faener selvfølgelig velger , og uten et lite snev av empati.

Anonymous poster hash: 7efad...e5e

Masse empati, men det er noe som heter for å feie for egen dør først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...