Gå til innhold

Kompisen min er utro - i sjokk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du leser innlegget til ts, kommer det frem at dette er noen han aldri har betrodd seg til noen om. Så hun vet tydeligvis ikke noe.

Joda, vi har alle vårt, men å bedra noen i HELE ekteskapet, synes jeg ikke kan forsvares på noen måte!

Anonymous poster hash: 93fdb...ed5

Jeg forsvarer det ikke, det er et enormt svik han utsetter sin kone for. Men samtidig mener jeg at han selv må ordne opp i dette.

Om jeg kunne fortsatt å hatt en venn som har bedratt sin kone i 15 år... Det tviler jeg faktisk litt på, og det bør kanskje ts også begynne å tenke på? Vennen hennes har et dårlig moralsk kompass.

Anonymous poster hash: 21b70...226

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mythic

Må si jeg er temmelig nedslått over å lese hvor mange som mener at denne hemmeligheten skal holdes vekk fra kona. "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv". Og rekk opp hånda den som hadde ønsket å leve i uvitenhet om noe sånn! Tror neppe det er så mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er temmelig nedslått over å lese hvor mange som mener at denne hemmeligheten skal holdes vekk fra kona. "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv". Og rekk opp hånda den som hadde ønsket å leve i uvitenhet om noe sånn! Tror neppe det er så mange.

Enig. Når det gjelder andre ting, skal man si ifra, mens utroskap blir nesten sett så "lett" på.

Et svik som dette kan ødelegge et annet menneske.

Anonymous poster hash: 93fdb...ed5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fotballen

Kutt ut kontakten med han. Hvorfor ha kontakt med et utro rævhål? Si det til dama og bryt kontakten med han.

Endret av iBiteU;)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Jeg er helt sikker på at hun ikke vil finne det ut.

De er ikke venner på sosiale medier som Facebook, insta, snap - ikke engang Linkedin, selv om det faktisk kunne vært naturlig. De snakker aldri på tlf om det ikke er avtalt på forhånd. Sender aldri tekstmeldinger om det ikke er avtalt. Kun mailer, kun i arbeidstiden. Alt av mailer blir slettet umiddelbart. De ligger ikke i hverandres kontaktlister. De møtes aldri i hjembyen hvor han bor og hvor vi alle kommer fra. De møtes kun når dama hans er bortreist, så han kommer aldri rett hjem til kona etter å ha vært sammen med "henne". Kona og familien (og andre forpliktelser) kommer alltid først, så det kan gå måneder mellom de sees.

De har alltid brukt kondom, i tillegg har han sterilisert seg for flere år siden.

Jepp, jeg spurte og grov!

Jeg fant det ut fordi jeg jobber samme sted som ham, var innom kontoret hans for å printe ut noe på pc'en hans og når han refreshet siden så jeg navnet hennes i innboksen. Helt tilfeldig. Han er superprivat med pc/mail - skjønner jo hvorfor nå!

Det som er så rart, og ganske trist egentlig, er at vennene hans har alltid småbombene ham fordi han er så tøffel. Han er jo selvfølgelig ikke det, men han er...er som regel hun som bestemmer det meste hjemme, han synes alt er greit lissom. Nå lurer jeg bare på om han ga opp for mange år siden, at han bare følger strømmen fordi det er enklest, fordi han har dårlig samvittighet....whatever. Uff, hele greia er bare trist.

Anonymous poster hash: 3aa6c...bf9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun mener hun har det bra, så har hun det bra. Ignorance is bliss.

Denne troen på at alt blir så mye bedre dersom alle vet alt.. Tullball.

Anonymous poster hash: b719d...ce3

Selvsagt blir ikke ting bedre. Er ikke det jeg skriver. Ting kommer til å bli vondt for kvinnen som lærer at mannen har gått bak hennes rygg hele ekteskapet.

Sannheten burde absolutt komme frem. Enten fra mannen selv, td eller en annen tullinger som kjenner til utroskapet.

Anonymous poster hash: 27996...334

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Når det gjelder andre ting, skal man si ifra, mens utroskap blir nesten sett så "lett" på.

Et svik som dette kan ødelegge et annet menneske.

Anonymous poster hash: 93fdb...ed5

Derfor bør man kolde kjeft.

Ingen ønsker jo psykiske problemer og forholdsbrudd, vel?

Om alle passer sine egne saker, går dette så fint at:-)

Anonymous poster hash: 5770f...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Jeg er helt sikker på at hun ikke vil finne det ut.

De er ikke venner på sosiale medier som Facebook, insta, snap - ikke engang Linkedin, selv om det faktisk kunne vært naturlig. De snakker aldri på tlf om det ikke er avtalt på forhånd. Sender aldri tekstmeldinger om det ikke er avtalt. Kun mailer, kun i arbeidstiden. Alt av mailer blir slettet umiddelbart. De ligger ikke i hverandres kontaktlister. De møtes aldri i hjembyen hvor han bor og hvor vi alle kommer fra. De møtes kun når dama hans er bortreist, så han kommer aldri rett hjem til kona etter å ha vært sammen med "henne". Kona og familien (og andre forpliktelser) kommer alltid først, så det kan gå måneder mellom de sees.

De har alltid brukt kondom, i tillegg har han sterilisert seg for flere år siden.

Jepp, jeg spurte og grov!

Jeg fant det ut fordi jeg jobber samme sted som ham, var innom kontoret hans for å printe ut noe på pc'en hans og når han refreshet siden så jeg navnet hennes i innboksen. Helt tilfeldig. Han er superprivat med pc/mail - skjønner jo hvorfor nå!

Det som er så rart, og ganske trist egentlig, er at vennene hans har alltid småbombene ham fordi han er så tøffel. Han er jo selvfølgelig ikke det, men han er...er som regel hun som bestemmer det meste hjemme, han synes alt er greit lissom. Nå lurer jeg bare på om han ga opp for mange år siden, at han bare følger strømmen fordi det er enklest, fordi han har dårlig samvittighet....whatever. Uff, hele greia er bare trist.

Anonymous poster hash: 3aa6c...bf9

SI FRA!

Anonymous poster hash: 27996...334

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Jeg er helt sikker på at hun ikke vil finne det ut.

De er ikke venner på sosiale medier som Facebook, insta, snap - ikke engang Linkedin, selv om det faktisk kunne vært naturlig. De snakker aldri på tlf om det ikke er avtalt på forhånd. Sender aldri tekstmeldinger om det ikke er avtalt. Kun mailer, kun i arbeidstiden. Alt av mailer blir slettet umiddelbart. De ligger ikke i hverandres kontaktlister. De møtes aldri i hjembyen hvor han bor og hvor vi alle kommer fra. De møtes kun når dama hans er bortreist, så han kommer aldri rett hjem til kona etter å ha vært sammen med "henne". Kona og familien (og andre forpliktelser) kommer alltid først, så det kan gå måneder mellom de sees.

De har alltid brukt kondom, i tillegg har han sterilisert seg for flere år siden.

Jepp, jeg spurte og grov!

Jeg fant det ut fordi jeg jobber samme sted som ham, var innom kontoret hans for å printe ut noe på pc'en hans og når han refreshet siden så jeg navnet hennes i innboksen. Helt tilfeldig. Han er superprivat med pc/mail - skjønner jo hvorfor nå!

Det som er så rart, og ganske trist egentlig, er at vennene hans har alltid småbombene ham fordi han er så tøffel. Han er jo selvfølgelig ikke det, men han er...er som regel hun som bestemmer det meste hjemme, han synes alt er greit lissom. Nå lurer jeg bare på om han ga opp for mange år siden, at han bare følger strømmen fordi det er enklest, fordi han har dårlig samvittighet....whatever. Uff, hele greia er bare trist.

Anonymous poster hash: 3aa6c...bf9

At han lar familien komme først, at det går flere måneder, at han bruker kondom, at han er sterilisert, at han sees på som en tøffel, at han liker livet slik det er og at det går flere måneder mellom de treffes rettferdiggjør IKKE at han er utro mot kona si! For en drittsekker han er mot henne. Ja nettopp, kona vil aldri få vite om dette, fordi det ikke er noen forbindelser. Gratulerer, du beskytter en utro mann, og for hva?? Fordi han er så fantastisk flink til å skjule det, så det vil aldri komme frem??

Anonymous poster hash: 27996...334

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin moralsk gjeng her inne.

Noen ønsker altså at dette kvinnemennesket skal kastes ut fra trygge forhold, hjemmet sitt, sette barna og økonomi over styr...og i tillegg ende opp med psykiske problemer.

Hva feiler det dere som ønsker folk så fælt?

HUN HAR DET BRA OG VIL ALDRI FINNE DET UT, SIER TS!!!



Anonymous poster hash: 5770f...fa3
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsvarer det ikke, det er et enormt svik han utsetter sin kone for. Men samtidig mener jeg at han selv må ordne opp i dette.

Om jeg kunne fortsatt å hatt en venn som har bedratt sin kone i 15 år... Det tviler jeg faktisk litt på, og det bør kanskje ts også begynne å tenke på? Vennen hennes har et dårlig moralsk kompass.

Anonymous poster hash: 21b70...226

Ja, hva blir det neste? 'Kompisen min kjørte på rødt lys i dag, bør jeg revurdere vennskapet?'

Anonymous poster hash: b719d...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Jeg er helt sikker på at hun ikke vil finne det ut.

De er ikke venner på sosiale medier som Facebook, insta, snap - ikke engang Linkedin, selv om det faktisk kunne vært naturlig. De snakker aldri på tlf om det ikke er avtalt på forhånd. Sender aldri tekstmeldinger om det ikke er avtalt. Kun mailer, kun i arbeidstiden. Alt av mailer blir slettet umiddelbart. De ligger ikke i hverandres kontaktlister. De møtes aldri i hjembyen hvor han bor og hvor vi alle kommer fra. De møtes kun når dama hans er bortreist, så han kommer aldri rett hjem til kona etter å ha vært sammen med "henne". Kona og familien (og andre forpliktelser) kommer alltid først, så det kan gå måneder mellom de sees.

De har alltid brukt kondom, i tillegg har han sterilisert seg for flere år siden.

Jepp, jeg spurte og grov!

Jeg fant det ut fordi jeg jobber samme sted som ham, var innom kontoret hans for å printe ut noe på pc'en hans og når han refreshet siden så jeg navnet hennes i innboksen. Helt tilfeldig. Han er superprivat med pc/mail - skjønner jo hvorfor nå!

Det som er så rart, og ganske trist egentlig, er at vennene hans har alltid småbombene ham fordi han er så tøffel. Han er jo selvfølgelig ikke det, men han er...er som regel hun som bestemmer det meste hjemme, han synes alt er greit lissom. Nå lurer jeg bare på om han ga opp for mange år siden, at han bare følger strømmen fordi det er enklest, fordi han har dårlig samvittighet....whatever. Uff, hele greia er bare trist.

Anonymous poster hash: 3aa6c...bf9

Det man kan gjøre uten å fortelle alt mulig er å få noen til å si at det går rykter om mannen hennes.. Og så får det være opp til kona å grave videre i å se om det er noe i ryktene. Jeg hadde i hvert fall blitt veldig mistenksom hvis noen sa noe sånt til meg.

Anonymous poster hash: 21b70...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin moralsk gjeng her inne.

Noen ønsker altså at dette kvinnemennesket skal kastes ut fra trygge forhold, hjemmet sitt, sette barna og økonomi over styr...og i tillegg ende opp med psykiske problemer.

Hva feiler det dere som ønsker folk så fælt?

HUN HAR DET BRA OG VIL ALDRI FINNE DET UT, SIER TS!!!

Anonymous poster hash: 5770f...fa3

Herregud...

Så derfor skal hun leve i uvisshet? Skjønner ikke hvordan noen kan se vekk og tro at dette er noe kona vil sette pris på å ikke vite om sin mann?? Så mange tråder om kvinner som er redd for at mannen skal være utro, vel, tydeligvis er det maaaaange som er det allerede men som aldri vil bli oppdaget. Hvorfor? På grunn ab mennesker som mener det er rett å se en annen vei og holde kjeft.

Anonymous poster hash: 27996...334

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hva blir det neste? 'Kompisen min kjørte på rødt lys i dag, bør jeg revurdere vennskapet?'

Anonymous poster hash: b719d...ce3

Det er jo ikke samme sak da.

Å vite at vennen din lyver for sin aller nærmeste, gjør ikke det han til en dårlig person?

Anonymous poster hash: 21b70...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han lar familien komme først, at det går flere måneder, at han bruker kondom, at han er sterilisert, at han sees på som en tøffel, at han liker livet slik det er og at det går flere måneder mellom de treffes rettferdiggjør IKKE at han er utro mot kona si! For en drittsekker han er mot henne. Ja nettopp, kona vil aldri få vite om dette, fordi det ikke er noen forbindelser. Gratulerer, du beskytter en utro mann, og for hva?? Fordi han er så fantastisk flink til å skjule det, så det vil aldri komme frem?? Anonymous poster hash: 27996...334

Jeg vil oppfordre ham til å fortelle henne det, eller iallefall vurdere ekteskapet sitt noe grundig - fordi dette er utrolig dårlig gjort mot henne.

Jeg velger derimot å ikke være budbringeren. Kommer det noengang fram at jeg har visst, greier jeg å stå for det valget.

Anonymous poster hash: 3aa6c...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin moralsk gjeng her inne.

Noen ønsker altså at dette kvinnemennesket skal kastes ut fra trygge forhold, hjemmet sitt, sette barna og økonomi over styr...og i tillegg ende opp med psykiske problemer.

Hva feiler det dere som ønsker folk så fælt?

HUN HAR DET BRA OG VIL ALDRI FINNE DET UT, SIER TS!!!

Anonymous poster hash: 5770f...fa3

Sing it, sister! Mange i denne tråden tror sikkert på seg selv når de faktisk gjør noe så dumt som å råde Ts til å si fra, eller bryte vennskapet. Spesielt smarte eller særlig til livserfaring har de neppe.

Anonymous poster hash: b719d...ce3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud...

Så derfor skal hun leve i uvisshet? Skjønner ikke hvordan noen kan se vekk og tro at dette er noe kona vil sette pris på å ikke vite om sin mann?? Så mange tråder om kvinner som er redd for at mannen skal være utro, vel, tydeligvis er det maaaaange som er det allerede men som aldri vil bli oppdaget. Hvorfor? På grunn ab mennesker som mener det er rett å se en annen vei og holde kjeft.

Anonymous poster hash: 27996...334

Tror nok en del kvinner ikke vil vite at mannen er utro... Å vite det betyr jo ofte at ekteskapet splittes opp og barna må vokse opp i to hjem. Har man vært gift i 15 år kan det hende man ikke har så mye sex lenger, og aksepterer at den ene (eller kanskje begge) finner litt glede hos en annen et par ganger i året.

Prøver bare å se dette fra to sider, og ikke bare heve den moralske pekefingeren.

Anonymous poster hash: 21b70...226

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke samme sak da.

Å vite at vennen din lyver for sin aller nærmeste, gjør ikke det han til en dårlig person?

Anonymous poster hash: 21b70...226

Ja, la oss dele samfunnet i to. De som har vært utro kan være venner med hverandre og de som ikke er det får holde seg til sine. Eller hva med å gjøre det samme med hudfarge, eller noe annet. Bare tullball.

Anonymous poster hash: b719d...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin moralsk gjeng her inne.

Noen ønsker altså at dette kvinnemennesket skal kastes ut fra trygge forhold, hjemmet sitt, sette barna og økonomi over styr...og i tillegg ende opp med psykiske problemer.

Hva feiler det dere som ønsker folk så fælt?

HUN HAR DET BRA OG VIL ALDRI FINNE DET UT, SIER TS!!!

Anonymous poster hash: 5770f...fa3

Å gud bedre..... Jada, belønn drittsekker. For all del. Plutselig en dag så er det du som sitter der og ser at hele samlivet er basert på blank løgn, og at partneren din faktisk driter i deg og at du bare var en trøstepremie.

Kona fortjener bedre. Hun er i tidlig 40-årene så hun har fortsatt mulighet til å finne EKTE kjærlighet med en mann som faktisk respekterer henne og er ærlig. Fortjener hun ikke å oppleve det? Faktisk ville TS gjort henne en stor tjeneste ved å gi henne den muligheten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil oppfordre ham til å fortelle henne det, eller iallefall vurdere ekteskapet sitt noe grundig - fordi dette er utrolig dårlig gjort mot henne.

Jeg velger derimot å ikke være budbringeren. Kommer det noengang fram at jeg har visst, greier jeg å stå for det valget.

Anonymous poster hash: 3aa6c...bf9

Det høres ut som en fornuftig løsning på dette.

"Alle" vil jo vite at ektefellen er utro, men når man får vite det, er det ikke alle som er så glad for beskjeden allikevel.

Svarene du får her avhenger nok veldig av alder og livserfaring på de som svarer.

Anonymous poster hash: 21b70...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...