Gå til innhold

56% sier ja til asylforslaget

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På fredag hørte jeg på radioen at stortinget skulle vurderer asylforslaget til Støre, og at de skulle forholde seg til statestikk fra dagbladet som var at 56% var for å ta inn 10 000 flyktninger fra syria, mens 46% var imot. Dette kan da umulig stemme?

Mulig at jeg hørte feil, men er bombesikker på at det var kun rundt 40% som var imot asylforslaget etter dagbladets undersøkelse.

Anonymous poster hash: 04255...d74
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lite trolig at noen av tallene dine stemmer og all mulig sjanse for at sånne tall, til tross for å komme fra undersøkelser, er manipulerte eller oppdiktet.

Hvor mange i Norge tror du vil ha tusenvis av flyktninger inn i landet?

Still deg spørsmålene, hvorfor vil politikere så gjerne "hjelpe" tusenvis av mennesker? Hvilke posisjoner, bakmenn eller bekjentskaper har disse politikerne som står klare til å håndtere alle flyktningene med lokaler og tjenester med store midler fra staten? Les penger...

Anonymous poster hash: 40a90...520
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

På fredag hørte jeg på radioen at stortinget skulle vurderer asylforslaget til Støre, og at de skulle forholde seg til statestikk fra dagbladet som var at 56% var for å ta inn 10 000 flyktninger fra syria, mens 46% var imot. Dette kan da umulig stemme?

Anonymous poster hash: 04255...d74

Helt riktig, det er en matematisk umulighet.

Anonymous poster hash: 5438b...8dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjetter dere er det reelle tallet som representerer de som synes det er greit med store flokker innvandrere, hvor Norge er sterkt delaktige i de store flyktningestrømmene.

2% ?

Det er jo ikke for ingenting at våre toppledere er anmeldt for krigsforbrytelser, for to år siden.

http://www.nettavisen.no/3593717.html

• Liker 1
Skrevet

Slike avstemninger utført av media, skal man ta med ei klype salt. Folk i dette land er nok sterkt i mot økt asylstrømmer. Om dem får vite konsekvensene og kunne stemme anonymt.

• Liker 1
Skrevet

Hvor mange i Norge tror du vil ha tusenvis av flyktninger inn i landet?

Jeg ville tippet en 15-20 % av folket ønsker dette. Det er nok såpass med egoister her i landet som kun tenker på seg selv og sin egen forsterkning. Det gjør mennesket godt og føle at man er god mot andre. Derfor rein egoisme, uten et snev av tanke på konsekvenser og ikke minst dem som kommer etter oss.

• Liker 5
Gjest Stille leser
Skrevet (endret)

Jeg ville tippet en 15-20 % av folket ønsker dette. Det er nok såpass med egoister her i landet som kun tenker på seg selv og sin egen forsterkning. Det gjør mennesket godt og føle at man er god mot andre. Derfor rein egoisme, uten et snev av tanke på konsekvenser og ikke minst dem som kommer etter oss.

Undersøkelsen sier 56%. Gothminister deler på 3 og konluderer med 15% LOL. Du som maser son om kilder 24/7.

Edit: Siden vi er så seriøse ganger jeg meg 3 og påstår 150% av Norges befolkning er for. In ur face :blomst:

Endret av Stille leser
AnonymBruker
Skrevet

Undersøkelsen sier 56%. Gothminister deler på 3 og konluderer med 15% LOL. Du som maser son om kilder 24/7.

Edit: Siden vi er så seriøse ganger jeg meg 3 og påstår 150% av Norges befolkning er for. In ur face :blomst:

Eneste stedet jeg har hørt at folk ikke syns det er galskap er fra klovner på forumet, så han må jo ha rett. Hvem enn jeg hører prater om det sier det er en syk idè og at Norge ikke makter dette.

Anonymous poster hash: 0f533...908

• Liker 1
Skrevet

Eneste stedet jeg har hørt at folk ikke syns det er galskap er fra klovner på forumet, så han må jo ha rett. Hvem enn jeg hører prater om det sier det er en syk idè og at Norge ikke makter dette.

Det er galskap og ønske flere flyktninger hit til landet. At enkelte tror på slike useriøse undersøkelser. Sier noe om hvor lite reflekterte dem er. Jeg har til nå ikke møtt en person som ønsker flere flyktninger og asylsøkere hit til landet. At folk svarer ja til det når dem blir spurt. Handler ofte om og slippe ubehaget det kan bli om man svarer nei. Derfor kunne et anonymt valg vært av interesse.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke helt på den undersøkelsen, tidligere undersøkelser i dagbladet har alltid vist motsatt.

• Liker 1
Gjest Stille leser
Skrevet

Klovn? :blomst: At du har en snever bekjentskapskrets er dessverre ditt problem. Jobben min er ca 50for/50 imot og den er industribasert. Dersom du ikke har møtt ett menneske som vil hjelpe druknende flyktninger tipper eg du befinner deg innen et tungt høyreekstremt miljø.

Gjest Stille leser
Skrevet (endret)

Det er galskap og ønske flere flyktninger hit til landet. At enkelte tror på slike useriøse undersøkelser. Sier noe om hvor lite reflekterte dem er. Jeg har til nå ikke møtt en person som ønsker flere flyktninger og asylsøkere hit til landet. At folk svarer ja til det når dem blir spurt. Handler ofte om og slippe ubehaget det kan bli om man svarer nei. Derfor kunne et anonymt valg vært av interesse.

Hehe lite reflektert kommer fra den med nesten 4000 identiske innvandrerfiendtlige poster siden februar. Grunnen til at du ikke møter disse menneskene er omgangskretsen din.

Edit: Og ingen ØNSKER 10 000 flyktninger. Er bare at noen er mer empatisk en andre og deler ikke verden KUN opp i KR/ØRER

Endret av Stille leser
AnonymBruker
Skrevet

Klovn? :blomst: At du har en snever bekjentskapskrets er dessverre ditt problem. Jobben min er ca 50for/50 imot og den er industribasert. Dersom du ikke har møtt ett menneske som vil hjelpe druknende flyktninger tipper eg du befinner deg innen et tungt høyreekstremt miljø.

Haha, tungt høyreekstremt miljø ja :laugh: normale jenter i 20 årene i Oslo by som fra før av føler seg redde og nok trakasserte etter noen år her i byen er mer riktig. Jobben min har en målgruppe på 30-50 år, jobber i helsevesenet. Så prøv igjen!

• Liker 2
Gjest Stille leser
Skrevet (endret)

Haha, tungt høyreekstremt miljø ja :laugh: normale jenter i 20 årene i Oslo by som fra før av føler seg redde og nok trakasserte etter noen år her i byen er mer riktig. Jobben min har en målgruppe på 30-50 år, jobber i helsevesenet. Så prøv igjen!

Helsevesenet/ansatte er vel de som er mest kjent for å ville hjelpe flyktninger. Merker jeg ble litt bekymra nå at mennesker med ditt syn ikke blir luket vekk i fra omsorgsyrker. Jeg kjenner forresten en i fra gammelt av som ble/er høyreekstrem, han er revisor. Så da er du vel en høyreekstrem hjelpepleier da?

Edit:Har både bodd selv og har 5-6 venninner i oslo, de føler seg ikke utrygg/trakassert?

Endret av Stille leser
AnonymBruker
Skrevet

Helsevesenet/ansatte er vel de som er mest kjent for å ville hjelpe flyktninger. Merker jeg ble litt bekymra nå at mennesker med ditt syn ikke blir luket vekk i fra omsorgsyrker. Jeg kjenner forresten en i fra gammelt av som ble/er høyreekstrem, han er revisor. Så da er du vel en høyreekstrem hjelpepleier da?

Edit:Har både bodd selv og har 5-6 venninner i oslo, de føler seg ikke utrygg/trakassert?

Kanskje vennene dine ikke er noe særlig å se på da? For å nevne noe, min bestevenninne ble grepet i puppene og ropt hore etter nede i sentrum, jeg har blitt forsøkt voldtatt i en park, en annen venninne ble forsøkt voldtatt av en drosjesjåfør. Er ikke høyreekstrem selv om jeg ikke ønsker at Norge skal bli like ødelagt og farlig som Sverige. Syns det er mange flotte utlendinger her jeg, de som er integrerte og oppfører seg som folk. Problemene begynner først når de blir en majoritet. Og har du fått med deg at det allerede sitter 5000 ventende på mottak?

• Liker 3
Skrevet

Kanskje vennene dine ikke er noe særlig å se på da? For å nevne noe, min bestevenninne ble grepet i puppene og ropt hore etter nede i sentrum, jeg har blitt forsøkt voldtatt i en park, en annen venninne ble forsøkt voldtatt av en drosjesjåfør. Er ikke høyreekstrem selv om jeg ikke ønsker at Norge skal bli like ødelagt og farlig som Sverige. Syns det er mange flotte utlendinger her jeg, de som er integrerte og oppfører seg som folk. Problemene begynner først når de blir en majoritet. Og har du fått med deg at det allerede sitter 5000 ventende på mottak?

Man er ikke høyreekstrem selv om man ikke ønsker flere asylsøkere og flyktninger hit til landet. Ikke når vi vet hva slags problemer de drar med seg.

At unge jenter dessverre merker det mer på kroppen en politisk korrekte guttunger på venstresiden, er dessverre en del av det nye Norge. Derfor må vi nå sørge for og få stoppet galskapen med og hente inn flere og fler.

• Liker 2
Gjest Stille leser
Skrevet

1Kanskje vennene dine ikke er noe særlig å se på da? 2For å nevne noe, min bestevenninne ble grepet i puppene og ropt hore etter nede i sentrum, jeg har blitt forsøkt voldtatt i en park, en annen venninne ble forsøkt voldtatt av en drosjesjåfør. 3Er ikke høyreekstrem selv om jeg ikke ønsker at Norge skal bli like ødelagt og farlig som Sverige. 4Syns det er mange flotte utlendinger her jeg, de som er integrerte og oppfører seg som folk. Problemene begynner først når de blir en majoritet.5 Og har du fått med deg at det allerede sitter 5000 ventende på mottak?

1: De er (utenom ei :P) meget flotte bra trente damer. og bodd der i 29 år, 3 av de advokater.

2: Ingen jeg kjenner har blitt grafset på, oppsøker dine venninner bråk?

3: Jeg vil heller ikke at Norge skal bli som Sverige og er for 5000 flyktninger ikke 60 000 som de tok imot.

4: Kommer ikke frem i dine innlegg

5: Ja Norge er ubrukelig å forvalte penger, men det er ikke flyktningene sitt problem. Vi har støttet USA alt for masse og IS er et resultat av at Saddam ble styrtet pga USA ønsket profitt. Da lukker man ikke øynene og ser på folk drukne. Det bør du som jobber i omsorgsyrket ha empati til å forstå.

Mener helt seriøst at du innen ett omsorgsyrke bør ha mer vett mellom øra en å kalle mennesker som ikke klarer se tusenvis av barn/menn/kvinner drukne, da vi har vert med på å skape disse flyktningene selv for klovner. En ting er de arbeidsledige mannfolka her inne som er bitter på livet å spyr ut gørr hele dagen. Det takler jeg fint men syns du kan holde deg for god til disse bastante frekke totalitære meningene. Livet er ikke svart hvitt..

Gjest Stille leser
Skrevet

Man er ikke høyreekstrem selv om man ikke ønsker flere asylsøkere og flyktninger hit til landet. Ikke når vi vet hva slags problemer de drar med seg.

At unge jenter dessverre merker det mer på kroppen en politisk korrekte guttunger på venstresiden, er dessverre en del av det nye Norge. Derfor må vi nå sørge for og få stoppet galskapen med og hente inn flere og fler.

Du som var for Irak krigen lukker øynene nå i etterkant når etterdønningene kommer? Selvinnsikt?

Skrevet

Hehe lite reflektert kommer fra den med nesten 4000 identiske innvandrerfiendtlige poster siden februar. Grunnen til at du ikke møter disse menneskene er omgangskretsen din.

Edit: Og ingen ØNSKER 10 000 flyktninger. Er bare at noen er mer empatisk en andre og deler ikke verden KUN opp i KR/ØRER

Hvem er mest empatisk? Den som vil bruke milliarder på å "redde" 10 000 mennesker, eller de som vil bruke noe av de samme pengene på å redde langt flere?

Det er jo klassisk pro-innvandring og bruke empati som argument. Sitter og kjemper for 10 000 syrere, og ser at samfunnet rundt tar regninga for å bedre sin egen selvfølelse.

• Liker 4
Gjest Stille leser
Skrevet

Hvem er mest empatisk? Den som vil bruke milliarder på å "redde" 10 000 mennesker, eller de som vil bruke noe av de samme pengene på å redde langt flere?

Det er jo klassisk pro-innvandring og bruke empati som argument. Sitter og kjemper for 10 000 syrere, og ser at samfunnet rundt tar regninga for å bedre sin egen selvfølelse.

Jeg kjemper ikke for 10 000 syrere, mener halvparten er maksimalt det vi klarer. Ikke ilegg meg meninger jeg ikke har. Hadde jeg kunne valgt mellom å bruke 10 milliarder her hjemme eller der nede ville jeg brukt de der nede, men frp/høyre vil jo ikke hjelpe. Tror også mange av pengene vil forsvunnet slik situasjonen er i dag.

Kunne også vert med på et alternativ som å ta imot 20 000 i dag uten opphold/asyl med hjemsendelse når situasjonen er roet men ser det kan bli vanskelig. Det eneste som betyr noe for meg er at mennesker slutter dø på flukt NÅ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...