Gå til innhold

Menn på 40 som tror de kan date 20åringer? KVALMT


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Her var det mange om ble fornærmet? 
Er 22 selv. Å være i ett forhold med noen som er 10+ eldre, er helt utenkelig for meg og venninnene mine. 

Tenker at hvis dette handler om one night stand eller lignende så bryr jeg meg ikke dersom de er myndige og gir samtykke til sex. 
 

Anonymkode: 49244...d4d

Tror ikke det handler om å bli fornærmet her inne. Tror det er mer at det blir litt for generelt å dra alle under samme kam. Jeg kjenner flere jenter som liker eldre menn. Min bestevenninne datet alltid gutter mye eldre enn henne fordi hun rett og slett følte hun hadde bedre samtaler og mer forståelse for de. 

Det finnes jenter som syntes eldre menn er «griser». Noe jeg syntes er et tragisk uttrykk og ekstremt fordomsfullt.  Det finnes eldre menn som også er veldig attraktive og da blir det plutselig «greit». Hvis en 40 år gammel versjon av Brad bitt eller Channing Tatum hadde stått på baren og spurt deg om en drink tror jeg ikke de fleste 22-30 åringene hadde løpt og skreket Gris! 😅 🙊

Jeg har en upopulær mening om at det ligger mye under status og utseende. Det er det som avgjør fordommene. Noe som gjør det litt trist, men samtidig til en viss grad forståelig...Hvis man skal se det fra en umoden 20-21 årings perspektiv. 
Jeg skjønner at det er slitsomt, og de fleste jenter på byen vet at dette er noe de risikerer når de drar ut - å bli sjekket opp. Da mener jeg det er helt innafor å høflig avvise.
 

 

Endret av Becky
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere burde jo svart han 70 åringen på seksualforumet som hevder sin rett til å ha fetisj for og ha sex med 18 åringer, og som krever samfunnets aksept for det😊

Anonymkode: 380b3...e39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange er det ikke som tipper Lotto hver uke? De håper også å vinne. Det er ikke alt man behøver å like eller forstå i verden. Vi er alle ulike.

Anonymkode: c57d8...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (10 timer siden):

Husker en gang jeg festet med jobben og den tøffeste dama på jobben - da i starten av 40-årene - rett og slett måtte stikke fordi det var så mange plagsomme eldre menn der ☹️☹️☹️

Tror jeg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia for min del er jo at det ofte er ubehagelig, fellesnevneren er at de har en veldig påtrengende tilnærming. Skal ha seg litt smårips vett. Nå er jeg 32 og folk på 40+ har prøvd seg siden jeg var 15. At en 40 åring prøver seg nå er jo ikke så ille mtp min egen alder, med mindre han gjør det på en ekkel og ufin måte. Men nå har jeg fått menn på 50-60 år etter meg også. Slitsomt. Selv er jeg sammen med en som er et par år yngre enn meg, og fornøyd med det 😍 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Chailatte said:

Greia for min del er jo at det ofte er ubehagelig, fellesnevneren er at de har en veldig påtrengende tilnærming. Skal ha seg litt smårips vett. Nå er jeg 32 og folk på 40+ har prøvd seg siden jeg var 15. At en 40 åring prøver seg nå er jo ikke så ille mtp min egen alder, med mindre han gjør det på en ekkel og ufin måte. Men nå har jeg fått menn på 50-60 år etter meg også. Slitsomt. Selv er jeg sammen med en som er et par år yngre enn meg, og fornøyd med det 😍 

Greia her, og som du ikke forstår, er at det er de som du ikke vil ha som du legger merke til. Også setter du likhetstegn mellom alle menn og dem. Som noen over her skrev at om du ble sjekket opp av noen som var høystatus og attraktiv hadde nok pipa hatt en annen lyd. Tydeligvis blir du jo ikke det fordi de velger damer i sin egen attraktivitetsklasse.

Anonymkode: 72df5...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Greia her, og som du ikke forstår, er at det er de som du ikke vil ha som du legger merke til. Også setter du likhetstegn mellom alle menn og dem. Som noen over her skrev at om du ble sjekket opp av noen som var høystatus og attraktiv hadde nok pipa hatt en annen lyd. Tydeligvis blir du jo ikke det fordi de velger damer i sin egen attraktivitetsklasse.

Anonymkode: 72df5...c78

Herregud 😂 Bare at du bruker ord som "høystatus" sier sitt. Mon tro om du faller inn under kategorien menn som diskuteres her og føler deg litt truffet? 😉 

Hvor nevnte jeg "alle menn"? Slutt å dra "alle menn" kortet og prøv å ikke være så lettkrenka, så skal du se at det går an å ha en sunn diskusjon om temaet uten å måtte føle seg angrepet av alle utsagn i hytt og pine. 

Jo, klart jeg legger lerke til uønsket oppmerksomhet. Jeg legger óg merke til den oppmerksomheten som er ønsket, men den nevner jeg ikke her for det er irrelevant mtp diskusjonen og temaet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.5.2015 den 1.15):

Takk :laugh: Jeg blir bare glad over at så mange priser seg enige i dette. Tror folk som hater ikke har opplevd dette selv, eller er eldre menn, hehe..

 

-TS

 

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Det er lenge siden jeg var 20, men ja det var ubehagelig den gang.. Det verste var at det begynte i tenårene, selv da jeg var i 15-årsalderen prøvde menn 40 pluss seg 🤮

Anonymkode: 7fd79...6c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/14/2022 at 8:46 AM, Chailatte said:

Mon tro om du faller inn under kategorien menn som diskuteres her og føler deg litt truffet? 😉 

Mon tro om det ikke er bedre å holde seg til tema, i stedet for å spekulere om og diskutere meddebattanter?

Anonymkode: c57d8...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ekkelt ? kjenner ett par der det er 27 års forskjell.

Anonymkode: f13fb...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2/9/2022 den 13.00):

Mannehatet lever i beste velgående ser jeg... 

Anonymkode: d6d21...c28

Det kalles missunnelse fordi deres glansdager er forbi.. 

Anonymkode: 6cd8d...52e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt engi! Jeg kunne heller aldri tenke meg en kvinne under 30. Nok med egne barn. Tanken på å slepe etter seg en umoden jentunge som partner får magen til å vri seg. 

Hilsen mann på 40

Anonymkode: 947ce...06c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det kalles missunnelse fordi deres glansdager er forbi.. 

Anonymkode: 6cd8d...52e

Mange menns glansdager er godt forbi når de prøver seg på smårips. Kvinner følger i større grad sin egen alder og aksepterer at de blir eldre og de aksepterer at de i stor grad ikke er attraktive for 10-20 år yngre menn og gjør ikke fremstøt. Det er det mange menn som har nådd middagshøyden som ikke gjør.

Jeg tror ikke sånne menn skjønner at unge kvinner opplever mye slikt og er lei av det. De fleste kvinner ønsker ikke å bli sjekket opp av mye eldre menn og det er slitsomt. Det er det mange eldre menn som ikke forstår. Kvinner har generelt en bedre og mer reell oppfatning av egen attraktivitet.

Anonymkode: 365e3...030

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.2.2022 den 17.25):

Har desverre alltid hatt draget på eldre menn. Og de prøver seg uansett hvor hardt jeg signaliserer at jeg overhodet ikke er interessert. Og hadde de bare vært 20 år eldre... De er gjerne 30 og 40 år eldre også. Har aldri datet over 7 år eldre. Og det var på grensen for mye for min del

Anonymkode: ae84b...dc0

Jeg tror ikke menn tenker som en kollektiv gruppe, så avvisningene må du nok leve med livet ut. Ellers er det ikke bare noe kvinner opplever. Har selv opplevd det samme da jeg var 20. Fulle damer på 40 og 50+ som kom og satt seg rett på fanget mitt. Husker spesielt en episode fordi hun var ekstremt pågående og skulle kysse mens gubben hennes satt på andre siden av bordet. 🤦‍♂️ 

 

Anonymkode: 947ce...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekker ikke opp 20 åringer, de sjekker opp meg. Det hender ofte når jeg er på byen, så ts får våkne opp, og kanskje se verden rundt seg. Jeg klager ikke, for det er nokså digg.

M42

Anonymkode: 68966...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg sjekker ikke opp 20 åringer, de sjekker opp meg. Det hender ofte når jeg er på byen, så ts får våkne opp, og kanskje se verden rundt seg. Jeg klager ikke, for det er nokså digg.

M42

Anonymkode: 68966...90e

Ja, virkeligheten er full av par som er sammen med hverandre som er jevngamle, så ingen vits i å overdrive. Det er bare å se på statistikken. Forhold med stor aldersforskjell tilhører ytterpunktene. De fleste er det ikke stor aldersforskjell mellom, uansett hva du opplever.

Anonymkode: 365e3...030

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, virkeligheten er full av par som er sammen med hverandre som er jevngamle, så ingen vits i å overdrive. Det er bare å se på statistikken. Forhold med stor aldersforskjell tilhører ytterpunktene. De fleste er det ikke stor aldersforskjell mellom, uansett hva du opplever.

Anonymkode: 365e3...030

Og hva så? Mitt poeng er bare at det er nok av 20 åringer som sjekker opp 40 åringer, og ts må bare godta at noen prøver seg så lenge de tar et nei for et nei.

Anonymkode: 68966...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...