Gå til innhold

Menn på 40 som tror de kan date 20åringer? KVALMT


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror? Vi kan jo det. Det er uproblematisk, men det er i hovedsak overfladiske forhold - noe som er å foretrekke. Og det er kun ekstremt attraktive jenter som er aktuelle, og man må som regel være høystatus attraktiv mann for at det går. Ellers blir du som TS skriver bare kalt en gris. 
 

Tydeligvis er ikke TS attraktiv nok til at høystatus attraktive menn sjekker henne opp.

Anonymkode: 72df5...c78

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jente93 skrev (På 22.5.2015 den 23.56):

Kjenner meg sååå igjen! :fnise: Forrige som prøvde seg gav meg gratis nattmat, stakk fort som f.. mens gamlingen var opptatt å spise.. :danse: Huff... Men ja, utrolig hva de tenker om seg selv når de går for jenter som kunne vært dattra demmes, rett og slett latterlig.

Nå er du jo gammel og snart i 30 årene. Er det godt å slippe grisene?

Anonymkode: bdb4c...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nå er du jo gammel og snart i 30 årene. Er det godt å slippe grisene?

Anonymkode: bdb4c...3a6

Jeg er 17 år eldre og har fremdeles ikke blitt kvitt dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (2 minutter siden):

Jeg er 17 år eldre og har fremdeles ikke blitt kvitt dem....

Husker en gang jeg festet med jobben og den tøffeste dama på jobben - da i starten av 40-årene - rett og slett måtte stikke fordi det var så mange plagsomme eldre menn der ☹️☹️☹️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.5.2015 den 23.45):

Hei,

 

Jeg ble litt inspirert av en tråd under her. Jeg er selv 21 år, og har blitt sjekket opp av 40 år gamle menn flere ganger. Sikkert minst tyve ganger.... Noe jeg synes er ufattelig kvalmt. Er det kun meg som reagerer på at enkelte eldre menn tror de kan få hva de vil? Jeg skjønner ikke hva om får de til å tro at jeg vil velge en 40 år gammel gris fremfor en 20 år gammel gutt. (Sier ikke at alle 40åringer er griser, men jeg tenker på oppførselen deres) Det er jo tross alt eneste tiden i livet jeg kan date 20åringer..

 

Til alle innbilske menn: det er ufattelig kvalmt. Skam dere! Skaff noen på din egen alder! Det er veldig mange av mine venninner og meg som er lei av det tullet deres! Hvis alder kun er et tall har jeg en singel bestemor som er på jakt etter kjærligheten. Ta kontakt i kommentarfeltet!

 

Kun meg som reagerer på at enkelte eldre menn tror de kan få hva de vil?

 

Hva tenker dere dersom rollene er annerledes? Eldre kvinne og yngre mann. Føler nesten det er et tabu?

 

Har du opplevd noe slik før?

 

Jeg må få poengtere at dette overhode ikke gjelder alle menn. Men, dessverre en del etter min erfaring..

 

- Jente på 21 som blir provosert hver gang en gris på 40 prøver seg.

 


Anonymous poster hash: dfa77...efc

 

40 år gammel gris fremfor en 20 år gammel gutt 😂😂 så sant! 

Det handler nok om at mange menn (og kvinner) overhodet ikke tar sin egen alder innover seg. Ser jo bare her på KG, hvor en veldig stor andel hardnakket påstår at de ser ut som de er 29 selv om de er 40 år osv. De Skjønner heller ikke at 40 er 40, selv om du i hodet føler at du er 25 år. Lever man i den villfarelsen og har en gryende midtlivskrise, kanskje kombinert med at du  har hørt på noen av de VG "ekspertene" på 50+ som uttaler seg om menns stigende markedsverdi, lol, så kan man fort bli en klein creepy gammel gris. 

Jeg har iallfall ingen planer om å bli en sånn type kar når jeg blir 40, selv om det nok blir en midtlivskrise😐😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.5.2015 den 23.54):

Ekkelt, opplevde det mye selv. Dette med at alder bare er et tall er noe jeg har stusset på lenge, hvorfor finner de seg da ingen på sin egen alder eller eldre?? Merkelig at dette med bare ett tall KUN går nedover.

 

Tydeligvis dette som er standarden her på kg

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så blir jenter i tyveårene er for umodne for normale vettuge menn på 40, så det holder jeg meg unna.

Men det er ofte jeg snakker med jenter i den alderen i sosiale jobbsammenhenger og behandler de som de skulle være eldre eller på likefot, det vil si at jeg kan gjerne gi de komplimenter, og da ikke nødvendigvis om utseendet, men at de gjør en god innsats på jobb eller at de har et sprudlende humør som er positivt for arbeidsmiljøet. Desverre så er det mange jenter som tolker dette som at man prøver seg. I motsatt fall om jeg skulle unngå dem eller behandle dem som unge og umodne så vil de synes jeg er en hovmodig up-nose drittsekk. 

Anonymkode: c4945...83c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzanne

Har ikke lest alle kommentarene, men jeg skjønner ikke hvorfor dere er så opptatt av alder.... Mennesker er så forskjellige at en 20 åring og en på 40+ kan fungere fint sammen. Jeg synes dessuten mange jenter langt ned i 15- årsalderen kan være pågående, og ganske drøye ift eldre menn. Jeg har venner som nærmest har blitt overfalt av jenter 20+ når de har vært på byen. 

Noen mennesker er nærmest født gamle, mens andre blir aldri voksne. Alder er tross alt tall. Det er livserfaringer man vokser mest på (motgang, medgang, opplevelser). Så lenge man ikke skader hverandre, ser jeg ikke på menn som "har seg med 21 åringer" som griser.

Hilsen kvinne, 40 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare vent til du blir gammel :)

Når du er 40 år, og ser hvor pene damer er i ung alder så skjønner du hvordan det føles.


 

Anonymkode: 3b594...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om flere jenter som liker eldre menn. Og som også syntes det er helt ok å bli sjekket opp av eldre menn også..Har selv blitt sjekket opp av en god del endre menn i 35-40 års alderen, og helt ærlig. Ser de alrighte ut og tar vare på seg selv så går jeg ikke helt av skaftet om de prøver seg på en gammeldags sjekkereplikk - eller vil på død og liv spandere en drink?! Sier det med en gang, jeg har kjæreste men du kan gjerne spandere på meg om du har veldig lyst🙊 Jeg tenker bare jaja, full mann, sikkert en stygg skilsmisse og etc på bakbeina. Er ingen grunn til å være stygg i munn heller. Vanligvis respekterer de det, i min erfaring. Opplever dog mer å bli sjekket opp av de på jevnalder. Syntes gutter i 20 årene ikke er noe veldig mye bedre med mye innabords 😛 Spør du meg.

Endret av Becky
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.5.2015 den 23.56):

En del unge jenter tenner jo på eldre menn så det kan jo kanskje være derfor de tror de har sjangs på dere? :vetikke:

 


Anonymous poster hash: 7fc5a...894

 

Det er mange av de! Så det er jo smak og behag for noen, og for å være helt ærlig. Jeg tror enhver singel mann i 35-40 årene på byen fortrekker ei jente i 20 årene. Det er vel ikke akkurat noe news flash liksom 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

King in the North skrev (På 23.5.2015 den 0.00):

Jada, det burde være en synd å være interessert i jenter som ikke er ens eget årskull.

 

Folk dater hvem de vil, når de er voksne. Slutt å kall folk for griser, fordøm de, fordi de ikke er identiske dere. Slik atferd ser jeg overalt, og vet dere hva? Det er skammelig. Alt som skiller seg ut skal hetses.

 

Det er ikke verre enn å avvise de som ikke er kompatible. Enten de er 40 år, eller 20.

Helt enig. ✌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kvinnfolk som har passert middagshøyden er sjalu på unge pene jenter som får oppmerksomhet fra menn er vel kanskje ikke akkurat noe nytt...

Anonymkode: a2d57...925

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.5.2015 den 0.06):

Jeg vet ikke om du noen gang har blitt sjekket opp x antall ganger av ei kvinne som er dobbelt så gammel som deg. Jeg har kommet borti flere 45 som har sagt "dater egentlig bare jenter mellom 25 og 32.. men 20åringer går fint også". Du føler deg ganske fornærmet rett og slett dersom dette skjer flere ganger. Slike personer mener jeg er griser, og det er jeg sikker på at alle andre jenter som føler det på denne måten også mener. Det må vi få lov til å mene. Jeg tror 99,9% av alle yngre jenter ser på dette som direkte kvalmt.@

 

-TS

 

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Jeg skjønner godt synspunktet ditt MEN jeg må si at jeg oppfatter deg bittelitt «fisefin» om man kom bruke det ordet? 🙈 Avis mannen da vel! Det er vel ingen nyhet at menn liker yngre kvinner. Det har vært slik siden tidenes morgen. Det gjelder jo ikke alle, men flere menn. Spesielt med litt innabords. Ta det med et smil og kjøp deg en ny cider :) 
 

Jeg skjønner at det er ubehagelig, men i min erfaring syntes jeg selvgode 20 åringer kan være like ekkelt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her var det mange om ble fornærmet? 
Er 22 selv. Å være i ett forhold med noen som er 10+ eldre, er helt utenkelig for meg og venninnene mine. 

Tenker at hvis dette handler om one night stand eller lignende så bryr jeg meg ikke dersom de er myndige og gir samtykke til sex. 
 

Anonymkode: 49244...d4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ofte det ligger noe mer bak det når to mennesker med så stor aldersforskjell inngår i et forhold. Det er sjeldent pur kjærlighet, men selvsagt finnes det unntak.

Mitt inntrykk er at eldre menn som "kaprer" yngre damer ofte har høy status. De er muligens rike, kjendiser eller har en eller annen fordel som den unge damen verdsetter høyt. Andre igjen velger seg kanskje litt naive og hjelpeløse unge jenter, som har daddy issues. Nå snakker jeg generelt og jeg VET det finnes unntak og jeg har all verdens respekt for alle forhold som er bygd på kjærlighet, uansett alder.

Når kvinnen er mye eldre enn mannen synes jeg ofte det er litt sære menn som inngår i slike forhold. De er gjerne på et helt annet sted enn sine jevnaldrende. Jeg kjenner til en som ble sammen med ei på 34 da han var 20. Han ble stefar til en gutt på 15-16 år. Dette ble jo veldig merkelig i vennegjengen. De to fikk også et barn da han var 21 og hun var 35. Lang historie kort, han ble jo superfrustrert og stakk i slutten av 20 årene. Bitter som f for tapte ungdomsår og forholdet til barnet og eksen er vel så som så. Det er jo et skrekkeksempel, men jeg tror de aller fleste har det best med jevnaldrende. Vi trenger å gå gjennom livets faser og når du slår seg sammen med noen som er på et helt annet sted må du gå litt på akkord med der du egentlig er i livet.

Jeg tror det innhenter deg til slutt.

Så jeg er enig, det er uforståelig av alle litt oppi årene å legge seg etter de i 20 årene. La dem få være unge med andre unge. Er du 40 er den tiden litt over for deg, sånn er det bare... 

Anonymkode: d375c...8dd

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becky skrev (21 minutter siden):

Det er mange av de! Så det er jo smak og behag for noen, og for å være helt ærlig. Jeg tror enhver singel mann i 35-40 årene på byen fortrekker ei jente i 20 årene. Det er vel ikke akkurat noe news flash liksom 🤪

Jeg så veldig barnslig ut fra 20-29, ble spurt om leg for å kjøpe øl helt til da. Fikk lite oppmerksomhet fra menn. Etter jeg bikket 30 tok det helt av, fikk bedre stil da så kanskje det hjalp på. Men det kommer vel litt an på.

Anonymkode: d375c...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg så veldig barnslig ut fra 20-29, ble spurt om leg for å kjøpe øl helt til da. Fikk lite oppmerksomhet fra menn. Etter jeg bikket 30 tok det helt av, fikk bedre stil da så kanskje det hjalp på. Men det kommer vel litt an på.

Anonymkode: d375c...8dd

Eller i 30 årene :) Det kommer helt an på så mange faktorer! Mange veldig flott jenter i 30 årene også:) Jeg bare syntes denne tråden ble så generaliserende. «Alle menn på 35- 40 som prøver seg på jenter i 20-årene er griser». Det blir for sort hvitt 🤞 Og typisk fenomen her inne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...