Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2015 Semifinale 2


Perelandra

Anbefalte innlegg

VPN (om det trengs) og live på bbc.co.uk?



Anonymous poster hash: 9a63b...7b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Belgia sin sang er egentlig ganske kul! :danse: Spania sin er fin, Norge også :) Håper jo selvfølgelig på seier til Norge, men tviler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper, håper, håper at Sverige IKKE vinner, men er redd jeg kan bli skuffet. Synes virkelig den sangen er oppskrytt. Mine favoritter er Storbritannia, Belgia, Estland, Montenegro, Serbia, Slovenia... og Norge, men er redd sangen blir for spesiell. Og de treffer ikke alltid på tonene dessverre, selv om jeg digger Debrah Scarlett. Men hadde vært moro å slå Sverige på målstreken :)

Vedder halve formuen på at Norge gir 12 poeng til Sverige som vanlig, enda sikrere nå som Danmark er ute. Det er nesten like forutsigbart som Hellas/Kypros. Om vi får poeng fra Sverige er et mer åpent spørsmål.

Stemmer forresten for at det åpnes egen finaletråd her nå som semifinalene er historie :)



Anonymous poster hash: 5a16f...1e4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper, håper, håper at Sverige IKKE vinner, men er redd jeg kan bli skuffet. Synes virkelig den sangen er oppskrytt. Mine favoritter er Storbritannia, Belgia, Estland, Montenegro, Serbia, Slovenia... og Norge, men er redd sangen blir for spesiell. Og de treffer ikke alltid på tonene dessverre, selv om jeg digger Debrah Scarlett. Men hadde vært moro å slå Sverige på målstreken :)

Vedder halve formuen på at Norge gir 12 poeng til Sverige som vanlig, enda sikrere nå som Danmark er ute. Det er nesten like forutsigbart som Hellas/Kypros. Om vi får poeng fra Sverige er et mer åpent spørsmål.

Stemmer forresten for at det åpnes egen finaletråd her nå som semifinalene er historie :)

Anonymous poster hash: 5a16f...1e4

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=940101Lagde ny tråd om finalen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...