Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2015 Semifinale 2


Perelandra

Anbefalte innlegg

Åh, shit. Første gang jeg hører den svenske - den er jo helt lik Lovers of the sun! Dette må da være plagiat?? Trodde det var den først jeg.

Jeg har hørt noen si at de er like, men de er ikke så like at de kan forveksles. Jeg har hørt masse på Lovers on the sun og må ærlig talt si at jeg ikke synes de ligner, og enda mindre i en slik grad at det er plagiat. :)

Anonymous poster hash: dd41a...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beskyldinger om plagiat skjer nesten hvert år for ESC/MGP. Det gjelder særlig for vinneren, eller andre av de mest populære låtene.

Sitat fra NRK - "Like årvisst som trekkfuglene kommer beskyldningene om plagiat blant MGP-låtene"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D :D

Der - endeliG. Kan noen forklare meg disse blå NO'ene? Er det egentlig et flagg feks , og jeg har ikke oppgradert telefonen min - eller er det en hype som jeg ikke skjønner? Hvem begynte med dette? :klo:

Jeg har også lurt på dette, men grunnen til det er at jeg bare får åpne firkanter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der - endeliG. Kan noen forklare meg disse blå NO'ene? Er det egentlig et flagg feks , og jeg har ikke oppgradert telefonen min - eller er det en hype som jeg ikke skjønner? Hvem begynte med dette? :klo:

Det er egentlig et flagg ja :) masse nye emojis finnes på den siste iOS oppdateringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå? Åssen trur dere det går ikveld?

Anonymous poster hash: 5a566...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Sverige vinner, Norge på sjette.

Jeg tipper også på seier til Sverige. Når det gjelder Norge er jeg ikke fullt så optimistisk som deg, tipper på 9. eller 10. plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper også på seier til Sverige. Når det gjelder Norge er jeg ikke fullt så optimistisk som deg, tipper på 9. eller 10. plass.

Jeg håper ikke sverige vinner, og tror det ikke heller. Australia har jeg som favoritt kynisk sett, synes de har en ok låt, men får alt for mye blest da de er nye., Tror vi får se norge på en fjerde, sverige på en 5.

Men hjertet mitt sier Slovenia, jeg fallt pladask for den sangen. Den må gjerne, om ikke norge gjør det, vinne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror iallefall Sverige kommer på en topp fem (siden jeg ikke har hørt de som ikke er med i semifinalene), men jeg tror at det er veldig sannsynlig at de får første-andreplass - ihvertfall etter kvaliteten. Det er jo ikke akkurat ungdommene som pleier å stemme ved Eurovision så man vet jo aldri.

Jeg har mye dårligere oppfatning av Norge enn dere har - tror vi ligger nærmere bunnsiktet enn toppsiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sverige fortjener toppen 5.plass.

Håper på dette:

1. Belgia

2. Russland

3. Spania

4. Norge

Anonymous poster hash: 26eed...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om man kan se Eurovision på en TV kanal som viser den britiske kommentatoren? Jeg har lyst å høre Graham Norton kommentere finalen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer på Belgia og Italia i kveld! Håper en av de vinner...

Tror også Spania, Russland,Slovenia og Estonia kan gjøre det bra!

Håper ikke Sverige vinner, både fordi det er så kort siden sist, men

mest fordi den er ganske så middelmådig, Måns løfter den riktignok veldig!

Håper Norge får en bra plassering, det fortjener de!

PS leste om en lekkasje fra esc sine sider om at Sverige vant semifinale2

bare få poeng foran Norge! Hvis det stemmer kan det bli morro i

kveld, men tviler litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sverige kan vinne. Tror at Norge havner blant topp 10, men blir ikke overraska om det blir lavere plassering heller.

Syns at det er litt mer spennende i år :) De siste årene har man jo vist hvem som vinner på forhånd... Men i år vet jeg virkelig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om man kan se Eurovision på en TV kanal som viser den britiske kommentatoren? Jeg har lyst å høre Graham Norton kommentere finalen :)

Åååååå det vil jeg også!

Anonymous poster hash: 5fb94...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå det vil jeg også!

Anonymous poster hash: 5fb94...ede

Skal ta å sjekke de BBC-kanalene jeg har, men tror det bare er sånne for nordiske liksom...

Ingenting på de nei. Bare Masterchef og nyheter i kveld på de.

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

finalen skal gå på BBC One, men jeg tror ikke Norge har tilgang til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...