Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2015 Semifinale 2


Perelandra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Der er Sverige igjennom

Edit: Og Norge!! :DDD

Endret av Flyvefisken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende å se hvordan det går med Norge på lørdag da :) Tror ikke at Norge kan vinne, men tror at det kan bli en høy plassering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hvordan det går med Norge på lørdag da :) Tror ikke at Norge kan vinne, men tror at det kan bli en høy plassering :)

Jeg tror ikke de vinner, men vi kan jo håpe at de blir blant de 10 beste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det norske bidraget er veeeldig lite bra i år, for å si det sånn...



Anonymous poster hash: 90db1...6a0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt på David Guetta nå, og den er kliss lik. Hvorfor får de lov til å sende en David Guetta låt hvor de har endret teksten?? Håper ikke den vinner. Liker jo låta da, men jeg vil ikke at et plagiat skal vinne.

Synes ikke den var så lik at den var plagiatverdi(men nå har jeg aldri hørt Guettas sang før nå).

Ifjor hadde jo Nederland helt lik melodi som "Every breath you take" og de kom på andre.

Endret av melly666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke den var så lik at den var plagiatverdi (men nå har jeg aldri hørt Guettas sang før nå).

Jeg hørte også Guettas låt for første gang i kveld - og syntes den også var kjempefin - men vil ikke kalle det noe i nærheten av plagiat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sobril

:D :D 🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴

Der - endeliG. Kan noen forklare meg disse blå NO'ene? Er det egentlig et flagg feks , og jeg har ikke oppgradert telefonen min - eller er det en hype som jeg ikke skjønner? Hvem begynte med dette? :klo: Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norges melodi er så dårleg at den burde ikke blitt med. En skam for landet. Island som ikke kom med var bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, shit. Første gang jeg hører den svenske - den er jo helt lik Lovers of the sun! Dette må da være plagiat?? Trodde det var den først jeg.

Lovers on the sun.

Anonymous poster hash: ea617...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sang mye bedre i kveld enn de i gjorde i den norske MGP-finalen. Tok sangen opp noen hakk. I forhold til de andre balladene i år syns jeg Norge sitt bidrag er bra, jeg.

Den svenske låten er grei den. Føler det er et element som mangler i refrenget. Blir litt blah.

Island sin var litt vel Disney Channel-aktig for min del, og hun framførte ikke så bra i kveld heller.

Endret av Edinbruh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...