Gå til innhold

nutrilett en uke? Noen som vil være med..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altfor dyrt til å hive meg med...^^

+ Jeg er 167høy og 53kg, målet mitt er 55-56kg, så tror ikke kroppen min har så veldig godt av en nutrilett diett altså :fnise: *Vil jo faktisk gå opp...*

vekt har ingenting med hvordan man ser ut. Har en venninne som er kjempefit/slank som veier 61 kg..2 cm høyere enn meg! Hun trener masse og har muskler som veier!

Så antall kg definerer ikke hvordan man ser ut!:-)

Anonymous poster hash: 91879...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte mer på å bruke milkshakevariantene(synes vanilje er nam):-).

Kommer til å spise frukt ved siden av, evt ta ett knekkebrød med noe magert pålegg om sulten skulle bli ille.

Skal inn i en stram kjole så fint å miste noen cm til da..

Anonymous poster hash: 91879...c73

Hva med å trene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor dyrt til å hive meg med...^^

+ Jeg er 167høy og 53kg, målet mitt er 55-56kg, så tror ikke kroppen min har så veldig godt av en nutrilett diett altså :fnise: *Vil jo faktisk gå opp...*

Synes ikke en pakke på 200 kr er så dyrt for flere måltider...

Anonymous poster hash: 91879...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke en pakke på 200 kr er så dyrt for flere måltider... Anonymous poster hash: 91879...c73

måltid?

Anonymous poster hash: de94a...2c6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har misforstått.

Man skal ikke spolere en tråd med meninger utover det tråden handler om! Jeg har opprettet denne tråden og satt ett utgangspunkt for den. Kanskje du skal sette deg inn i gjeldende regler for forumet? Og litt folkeskikk hadde også vært greit.

Nå er tråden allerede florert med flere innlegg som ikke har noe med tråden å gjøre, og det er vanskelig å ha en oversikt om noen skulle melde seg.

Anonymous poster hash: 91879...c73

Folkeskikk?

Jeg gidder ikke begynne å forsvare innlegget mitt engang. ER DU BLIND!!!!

Anonymous poster hash: 91879...c73

Du oser jo av folkeskikk selv liksom :ironi:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke en pakke på 200 kr er så dyrt for flere måltider...

Anonymous poster hash: 91879...c73

Ok lykke til.. Din kropp, du gjør som du vil..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å trene?

Har desverre ikke nok tid til å trene på den korte tiden. Jeg sykkler til og fra og det er det jeg har tid til akkurat nå. Jeg er klar over at jeg mest sannsynlig bare vil miste vann/muskler, men det er snakk om en uke for min del.

Anonymous poster hash: 91879...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkeskikk?

Du oser jo av folkeskikk selv liksom :ironi:

Når folk fortsetter å kommentere når man sier ifra 2....3..ganger begynner man å lure!

Det står ganske tydelig i hovedinnlegget.

Anonymous poster hash: 91879...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk fortsetter å kommentere når man sier ifra 2....3..ganger begynner man å lure!

Det står ganske tydelig i hovedinnlegget.

Anonymous poster hash: 91879...c73

Folk kommer med råd og begrunnelser til hvorfor de ikke vil være med på noe slikt, og at det mest sannsynligvis ikke kommer til å funke på deg heller. Hvorfor du rager som en 12 år gammel unge som taper i onlinespill akkurat på dette forstår jeg ikke. Skal du forlange respekt fra andre, begynn å respekter at vi bruker tiden vår på å svare deg, uansett om du liker svaret eller ei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du lyst på snacks innimellom, synes jeg det er god med en teskje eller to chiafrø i et glass vann med litt sitronsaft oppi. Gir god metthetsfølelse også.

Jeg eter det ikke for å slanke meg, men fordi det er godt. At det er sunt, kalorifattig og mettende er bare en bonus.



Anonymous poster hash: c5255...6ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne på mandag igjen:) har sjokolade Shake smaken stående! Så går jeg på det til jeg blir tom. Konfirmasjon og bunad er grunnen. Jeg er ikke konfirmanten altså, jeg er gjest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du ikke ville ha mot argumenter, men hvis du veier 54kg og er 165cm tror jeg ikke du burde prøve å miste noen cm her og der. Tror ikke du skal prøve å gå ned i vekt.

Anonymous poster hash: fafed...19e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg lest hele tråden din TS. Sorry, men utfra måten du skriver og svarer på så lukter det troll...

Du er ute etter å provosere, rett og slett. Ingen som er fornuftige og oppegående vil pröve denne "kuren" rett og slett. Det er oppskrift på katastrofe for kroppen.



Anonymous poster hash: 42c38...90a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saxofon

Skulle trodd at megler-dama nå ville gå ned i kilo for å få tilbake den stakkars eksen :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du egentlig at noen andre skal være med på dette?

Jeg har tenkt å spise brødskiver til frokost den neste uken. Noen som blir med?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle trodd at megler-dama nå ville gå ned i kilo for å få tilbake den stakkars eksen :ler:

Hvem er megler dama? Hun i boligjakten?

Anonymous poster hash: 62cfc...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saxofon

Hvem er megler dama? Hun i boligjakten?

Anonymous poster hash: 62cfc...46d

Du gikk glipp av noe fantastisk! En som fant ut at "eksen" skulle selge boligen og lagte ørten tråder om hvordan hun skulle dukke opp på visning for å finne utav om han hadde kjæreste, om "hore"kjæresten var gravid og at hun skulle stalke de og postkassene fremover for å se om de flyttet sammen. Hun svarer helt identisk med TS i denne tråden, med en gang noen sa noe i mot så begynte hun å SKRIKE kalle allr for stygge ord osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du ikke ville ha mot argumenter, men hvis du veier 54kg og er 165cm tror jeg ikke du burde prøve å miste noen cm her og der. Tror ikke du skal prøve å gå ned i vekt.

Anonymous poster hash: fafed...19e

Jeg har skrevet ett innlegg tidligere i tråden. Antall kg har ikke ALT å si for hvordan man ser ut. Jeg har som nevnt en venninne som er superfit, 2 cm høyere ca, men veier en del mer enn meg, dette er en slank sunn jente! Hun har mye muskler!

Så før man skriver burde man tenke seg om...jeg har faktisk litt rundt magen jeg ønsker å stramme inn for å komme inn i en kjole.

Hvorfor vil du egentlig at noen andre skal være med på dette?

Jeg har tenkt å spise brødskiver til frokost den neste uken. Noen som blir med?

Hvorfor tror du!? Nei,akkurat.

Anonymous poster hash: 91879...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest hele tråden din TS. Sorry, men utfra måten du skriver og svarer på så lukter det troll...

Du er ute etter å provosere, rett og slett. Ingen som er fornuftige og oppegående vil pröve denne "kuren" rett og slett. Det er oppskrift på katastrofe for kroppen.

Anonymous poster hash: 42c38...90a

Jeg ser slike troll hele tiden på forumet her som gjerne skal inn å si sin mening selvom det ikke er det tråden etterspør. Det er Ganske slitsomt i lengden og ikke minst respektløst. Hvorfor tror du at det er en tulletråd?? Vel, jeg ser på meg selv som fornuftig og oppegående til tross for at jeg vil gå på denne kuren i en uke. Skal jo ikke gå på en ren kur engang.

Dere andre som vil diskutere kan opprette en egen tråd, jeg ønsker ingen diskusjon i tråden her!

Jeg tenkte det hadde vært interessant om andre ville være med for å se hva slags resultater man endte opp med. En uke er ikke lenge..og om man har ett mål så hvorfor ikke!? Som sagt, jeg er ikke interessert i å diskutere og synes det er slitsomt å forsvare meg i så mange innlegg.

Anonymous poster hash: 91879...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...