Gå til innhold

nutrilett en uke? Noen som vil være med..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke ha noen råd, takk!

Tenker å gå på nutrilett en hel uke, f.o.m 28.06 til 03.06.

Mitt utgangspunkt: ca 165 høy, veier 54 kg,

Kommer til å spise vanlig sunn middag, men bytte ut de andre måltidene. Er inne I en hektisk periode, så har ikke tid til planlegging.

Jeg vil ikke så mye ned i kg, men vil minske cm her og der :-)



Anonymous poster hash: 91879...c73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville aldri spist nutrilett som måltid. En nutrilett bar som erstatning for sjokolade? Helt Ok. Som måltid? Nei. Mye god, sunn og kalorifattig mat du ellers kan spise.

Anonymous poster hash: d9a41...52e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri spist nutrilett som måltid. En nutrilett bar som erstatning for sjokolade? Helt Ok. Som måltid? Nei. Mye god, sunn og kalorifattig mat du ellers kan spise.

Anonymous poster hash: d9a41...52e

Nå var vel neppe ts ute etter kostholdsråd, tipper jeg.

Anonymous poster hash: 787bc...331

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri spist nutrilett som måltid. En nutrilett bar som erstatning for sjokolade? Helt Ok. Som måltid? Nei. Mye god, sunn og kalorifattig mat du ellers kan spise.

Anonymous poster hash: d9a41...52e

Jeg gidder ikke begynne å forsvare innlegget mitt engang. ER DU BLIND!!!!

Anonymous poster hash: 91879...c73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Dersom du ikke er ute etter råd, så får det være.

Tolk det slik som du vil, men du vil fort falle tilbake når du kommer til normal hverdag igjen.

Da kan du heller lage små matpakker med porsjoner, kvelden før/noen dager i forveien som du kan hive inn på i farta.

Nøtter, frukt, osv osv osv.

Kosthold har mye å si for ønsker resultat, det utgjør mer enn trening i sin helhet.

70% kosthold og 30%trening?

Det nytter ikke å ha sunn middag, når ellers matinntak utover dagen ikke har variasjon.

Kroppen trenger mer enn kun Nutrilett barer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ikke er ute etter råd, så får det være.

Tolk det slik som du vil, men du vil fort falle tilbake når du kommer til normal hverdag igjen.

Da kan du heller lage små matpakker med porsjoner, kvelden før/noen dager i forveien som du kan hive inn på i farta.

Nøtter, frukt, osv osv osv.

Kosthold har mye å si for ønsker resultat, det utgjør mer enn trening i sin helhet.

70% kosthold og 30%trening?

Det nytter ikke å ha sunn middag, når ellers matinntak utover dagen ikke har variasjon.

Kroppen trenger mer enn kun Nutrilett barer ;)

Hvorfor GIDDER DU!!?!?!?!??!?!?!

Anonymous poster hash: 91879...c73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor GIDDER DU!!?!?!?!??!?!?!

Anonymous poster hash: 91879...c73

Hvis du er så aggressiv nå, så fritt for å ikke møte deg etter en uke uten mat... jeeez

Anonymous poster hash: d1c02...9c6

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er så aggressiv nå, så fritt for å ikke møte deg etter en uke uten mat... jeeez

Anonymous poster hash: d1c02...9c6

Måtte du skrive under anonym nå? Synes det er spesielt at folk kommenterer når jeg har bedt om å ikke få kommentarer I forhold til kuren.

Er vel også de samme som stryker på eksamen, da de ikke klarer å lese oppgaven skikkelig! :-)

Anonymous poster hash: 91879...c73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir utrolig slapp av nutrilettene, så jeg joiner ikke den. Når jeg hadde anoreksi gikk det mye i disse barene, og det ble utrolig dyrt allerede etter 1 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt, usunt og gir med største sannsynlighet ingen varig endring? Nei takk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir utrolig slapp av nutrilettene, så jeg joiner ikke den. Når jeg hadde anoreksi gikk det mye i disse barene, og det ble utrolig dyrt allerede etter 1 uke.

Flott hvis bare folk som vil være med skriver I tråden her. Evt kan dere opprette egen tråd!

Jeg er ikke interessert i å diskutere produktene.

Jeg vil heller ikke gå uten mat slik noen her antydet...men har ikke lyst til å forsvare meg selv når jeg i utgangspunktet ikke var interessert.

Lag deres egen tråd om nutrilett om dere absolutt MÅ diskutere. Ikke gjør det i min tråd.

Anonymous poster hash: 91879...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen er med på det tåpelige forslaget ditt.



Anonymous poster hash: 84187...3e2
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen er med på det tåpelige forslaget ditt.

Anonymous poster hash: 84187...3e2

Tåpelig er du nok selv som ikke klarer å respektere det som ønskes i tråden.

Anonymous poster hash: 91879...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RunawayShadow

Nutrilett barer er veldig gode. Så jeg kunne godt ha vært med på noe sånt om jeg kunne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig er du nok selv som ikke klarer å respektere det som ønskes i tråden.

Anonymous poster hash: 91879...c73

Du bestemmer ikke hva folk kan skrive i tråden. Poenget med forum er at folk skal kunne diskutere. Om du ikke tåler at folk er uenig med deg, er du kanskje på feil plass?

Anonymous poster hash: db1b2...3f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fy faen det smaker jævlig! Takke meg til sunn lavkalorimat i stedet.

Anonymous poster hash: de94a...2c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nutrilett barer er veldig gode. Så jeg kunne godt ha vært med på noe sånt om jeg kunne:)

Jeg tenkte mer på å bruke milkshakevariantene(synes vanilje er nam):-).

Kommer til å spise frukt ved siden av, evt ta ett knekkebrød med noe magert pålegg om sulten skulle bli ille.

Skal inn i en stram kjole så fint å miste noen cm til da..

Anonymous poster hash: 91879...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RunawayShadow

Du bestemmer ikke hva folk kan skrive i tråden. Poenget med forum er at folk skal kunne diskutere. Om du ikke tåler at folk er uenig med deg, er du kanskje på feil plass?

Anonymous poster hash: db1b2...3f1

De er frekke som kommenterer når de ikke har tenkt å være med. Tror ikke hun er så veldig interessert i å vite hvem som ikke vil være med!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bestemmer ikke hva folk kan skrive i tråden. Poenget med forum er at folk skal kunne diskutere. Om du ikke tåler at folk er uenig med deg, er du kanskje på feil plass?

Anonymous poster hash: db1b2...3f1

Tror du har misforstått.

Man skal ikke spolere en tråd med meninger utover det tråden handler om! Jeg har opprettet denne tråden og satt ett utgangspunkt for den. Kanskje du skal sette deg inn i gjeldende regler for forumet? Og litt folkeskikk hadde også vært greit.

Nå er tråden allerede florert med flere innlegg som ikke har noe med tråden å gjøre, og det er vanskelig å ha en oversikt om noen skulle melde seg.

Anonymous poster hash: 91879...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor dyrt til å hive meg med...^^

+ Jeg er 167høy og 53kg, målet mitt er 55-56kg, så tror ikke kroppen min har så veldig godt av en nutrilett diett altså :fnise: *Vil jo faktisk gå opp...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...