Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg egentlig ikke, men jeg skjønner at folk som erl lei av at kvinnekropp alltid blir brukt til å selge irrelevante produkter reagerer. Og jeg skjønner virkelig ikke de som synes det er problematisk at det finnes regler mot å bruke kvinnekropp for å selge irrelevante produkter.

Takk for svar. Det var noe sånt jeg håpet du mente. :)

Godt å se i hvert fall én mann som forstår reaksjonene.

Anonymous poster hash: 3b005...c18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du aldrig spruta sæd på grillen før du,setter en fin tuch på smaken

Anonymous poster hash: 2f9ee...65b

Nei. Skal prøve det neste gang vi griller. Selv om hele familien griller i lag. Både barn og voksne. De får bare snu seg mens jeg skal sprute.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Skal prøve det neste gang vi griller. Selv om hele familien griller i lag. Både barn og voksne. De får bare snu seg mens jeg skal sprute.

Forstår at du mener å være morsom. Men ekkelt er det, uansett.

Skrevet

Forstår at du mener å være morsom. Men ekkelt er det, uansett.

Kan ikke være ekkelt når maten tydeligvis skal smake bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke være ekkelt når maten tydeligvis skal smake bedre.

:fnise:

Anonymous poster hash: c4fef...682

Skrevet

Anonymous poster hash: d1949...576

Haha, jeg likte den siste der med han mannen, morsom.

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg har da ikke sagt at jeg har et problem med nakenhet! Hvor i alle dager får du det fra at jeg ikke tåler å se folk i mindre klær på sommeren?! Du drar jo slutninger ut fra løse lufta her. Jeg snakker om overseksualiserte kropper som brukes aktivt i reklame i alle medier. En dame i bikinipå stranda eller i en lett sommerkjole på shopping er ikke en reklame for noe så ulogisk som en bruktbil, golfball eller nesehårstrimmer. Det er blant annet i slike sammenhenger kropp, nakenhet og sex blir problematisk. Når det brukes ukritisk og helt unødvendig som blikkfang.

Du motsier deg selv. Du har et problem med at denne dama er i bikini på stranda. Lenger tilbake i tråden ville du ha henne påkledd.

Du har et problem med at reklamen gjenspeiler virkeligheten. Og så vil du at folk skal kjenne seg igjen og kjøpe produktet. Du vet null om markedsføring.

Skrevet

Haha, jeg likte den siste der med han mannen, morsom.

Sexy :rodmer:

Skrevet

Du motsier deg selv. Du har et problem med at denne dama er i bikini på stranda. Lenger tilbake i tråden ville du ha henne påkledd.

Du har et problem med at reklamen gjenspeiler virkeligheten. Og så vil du at folk skal kjenne seg igjen og kjøpe produktet. Du vet null om markedsføring.

For det første har jeg aldri sagt at jeg er ekspert på markedsføring, så akkurat det har du fullstendig rett i!

Jeg skjønner ikke helt hva du mener ellers, og jeg tviler på at du skjønner hva jeg har prøvd å si, men la gå. Jeg har ikke noe større problem med eller ønske om å kritisere akkurat denne reklamen, som jeg har sagt tidligere også. Det er ikke akkurat denne faktiske reklamen for grill jeg er kritisk til. Det er hele opplegget. Jeg er kritisk til at kropp, nakenhet, sex og seksualisering er helt vanlige og aksepterte strategier for markedsføring. Jeg synes det er helt på trynet at kropp skal brukes til å selge varer og tjenester som ikke har noen verdens ting med kropp å gjøre.

Jeg skulle virkelig ønske at damen i akkurat denne reklamen ikke trengte å stille opp i badetøy for å selge grill og jeg mener oppriktig at reklamen hadde vært like fin om ikke rumpa hennes var hovedfokuset.

• Liker 1
Skrevet

Sexy :rodmer:

Hehe :)

Jeg er også fryktelig lei av de som protesterer, men har ikke noe formening om hvordan de som gjør det ser ut.

AnonymBruker
Skrevet

Ts, jeg ser du forfølger peppermyntete i denne tråden og nærmest forlanger en forklaring på hver minste lille detalj i innleggene hennes.

Kan du forklare hva du mener med det du skriver i sitatet under her?

Slike som deg er skremmende. Litt etter litt vil dere ta rettigheter og frihet fra folket, arbeidsgivere osv. En kan lure på hvor det skal ende før dere er fornøyd. Hva slags samfunn vil til slutt vil ende opp med. Alle disse rettigheten, all den friheten i alle år vi har kjempet for vil dere ta fra oss.

Det er skamfullt.

Til slutt ender vi opp som et av de landene vi føler synd på, vi forakter.

• Liker 1
Gjest gjestvest
Skrevet

Bare for å ta et eks, hvordan noen reklamer blir ekstra synlige for noen av oss.

Noen har kanskje lagt merke til hvordan reklame for matprodukter plutselig har blitt synlige: Plutselig ser man dem overalt, selv om markedsføringen ikke har økt, den har vært like jevnt som tidligere. En stiller seg selv spørsmålet: " Hvorfor er det så mye matreklame på tv nå? " Dette kan komme av at man er sulten, eller er på slankeren.

Når en ser seksualisert reklame, mens for andre er dette helt usynlig vil det være hensiktsmessig å tenke hva bakgrunnen for dette kan være. Skyldes denne ekstra oppmerksomheten rettet mot reklamen i realiteten noe psykisk eller fysisk hos en selv?

AnonymBruker
Skrevet

Ts, jeg ser du forfølger peppermyntete i denne tråden og nærmest forlanger en forklaring på hver minste lille detalj i innleggene hennes.

Kan du forklare hva du mener med det du skriver i sitatet under her?

Forfølger? Det er min tråd. Hun svarer. Jeg svarer tilbake. Og grunnen til at jeg ber om forklaring er at hun konstant vrir på alt hun selv har sagt, for så å beklage. Hun går hele tiden frem og tilbake på ting hun sier. Hun får ikke bestemt seg. Det blir litt slitsomt å debattere med en slik person. Hun får fortsette med noen andre. Kan ikke ta henne seriøst når hun holder på slikt.

AnonymBruker
Skrevet

Forfølger? Det er min tråd. Hun svarer. Jeg svarer tilbake. Og grunnen til at jeg ber om forklaring er at hun konstant vrir på alt hun selv har sagt, for så å beklage. Hun går hele tiden frem og tilbake på ting hun sier. Hun får ikke bestemt seg. Det blir litt slitsomt å debattere med en slik person. Hun får fortsette med noen andre. Kan ikke ta henne seriøst når hun holder på slikt.

Hun forklarer seg veldig greit og det burde ikke være vanskelig å forstå hva hun mener. Det er bare du som er vrang.

Hvorfor kan ikke du svare på det jeg spør deg om? Eller mener du at du ikke trenger det siden det er du som har startet tråden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...