Gå til innhold

"Bryllupsfest" 1 år etterpå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inviter heller bare til en sommerfest da vel. Eller er det den brudegreia du vil ha?



Anonymous poster hash: 4e861...267
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde synes det var hyggelig og hadde ikke tenkt noe særlig over at vielsen hadde vært 1 år i forveien :) fest er fest!

Anonymous poster hash: e8e65...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse

Som du selv nevner - ikke kall det bryllupsfest. Så unngår du at folk føler de må kjøpe gaver, style håret hos frisøren og stille i gallakjole. Kall det noe annet morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som svarer at det ikke blr skje om ett år/at vi må utsette hele greia til meste år, har dere noe mer utdypende forklaring på HVORFOR? *ventet i spenning* ;-)

Vi kommer jo ikke til å kalle det en bryllupsfest, det blir det jo ikke. Selv om det er en feiring av det :-)Anonymous poster hash: d1ccb...61d

Fordi det blir så oppstykket, fordi det er vanlig å ha bryllupsfesten samme dag som vielsen. Og om økonomi er årsak til at man vil utsette festen så skjønner jeg ikke hvorfor man bare vil vente med vielsen slik at det blir en helhet på det hele.

Man hører aldri om konfirmasjoner, dåp eller runddager som blir feiret året etterpå. Jeg har iallefall aldri hørt om det.

Anonymous poster hash: ead2f...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjorde det sånn.

Ene året giftet vi oss, og året etter hadde vi 1-årsfest for venner og familie.



Anonymous poster hash: 0b980...d20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært i en slik bryllupsfest selv. Men har bekjente som har vært. De storkoste seg og synes det var hyggelig :) En fest er jo like gøy om den er rett etter et giftemål eller et år etter. Fest er fest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke tenkt noe på det. Ha en fin sommerfest for å feire et år som gift sammen med de dere er glade i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i en sånn fest. Det var heldig hyggelig. Var ikke stivt og formelt og man slapp talene ;)

Hvis dere ønsker å ha festen et år etterpå, kjør på. Er det noen som ikke liker det får de la være å komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde synes det var hyggelig og hadde ikke tenkt noe særlig over at vielsen hadde vært 1 år i forveien :) fest er fest!

Anonymous poster hash: e8e65...47d

Da kan de likegodt ha en vanlig fest..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært borti noe sånn, og hadde noen nære kommet og sagt de giftet seg i stillhet og ønsker å feire dette om ett års tid, så hadde jeg nok tenkt mitt om det. Men jeg hadde sikkert kommet på festen, bare fordi det er en fest ;) Men med en billig gave :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange svarer tilsynelatende uten å ha lest innlegget mitt.

Det blir en vanlig fest, med mat, drikke ig musikk.

Ingen taler, ingen gaver. Er ikke det en vanlig fest?😂

Men det er for å feire at vi har gifta oss.

Tusen takk til alle som har svart på spørsmålet mitt. Vil gjerne høre fra flere :-)

Anonymous poster hash: d1ccb...61d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange svarer tilsynelatende uten å ha lest innlegget mitt.

Det blir en vanlig fest, med mat, drikke ig musikk.

Ingen taler, ingen gaver. Er ikke det en vanlig fest?😂

Men det er for å feire at vi har gifta oss.

Tusen takk til alle som har svart på spørsmålet mitt. Vil gjerne høre fra flere :-)

Anonymous poster hash: d1ccb...61d

Dere kan jo feire et års bryllupsdag forsåvidt men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres veldig fint ut! Skjønner ikke hvorfor noen Sier dere bør vente med å gifte dere til dere skal ha festen. Så lenge dere får frem at det er uformelt og ikke pga gaver :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange svarer tilsynelatende uten å ha lest innlegget mitt.

Det blir en vanlig fest, med mat, drikke ig musikk.

Ingen taler, ingen gaver. Er ikke det en vanlig fest?

Men det er for å feire at vi har gifta oss.

Tusen takk til alle som har svart på spørsmålet mitt. Vil gjerne høre fra flere :-)Anonymous poster hash: d1ccb...61d

Om det er en vanlig fest, hvorfor knytter du det opp i mot bryllupet? Og hvorfor inneholder da trådtittelen ordet bryllupsfest? Og hvorfor poster du det inne på bryllupsforumet?

Om det er en helt vanlig fest, uten noe form for tilknytting til at dere skal gifte dere så skjønner jeg ikke helt "problemet".

Anonymous poster hash: ead2f...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en vanlig fest, hvorfor knytter du det opp i mot bryllupet? Og hvorfor inneholder da trådtittelen ordet bryllupsfest? Og hvorfor poster du det inne på bryllupsforumet?

Om det er en helt vanlig fest, uten noe form for tilknytting til at dere skal gifte dere så skjønner jeg ikke helt "problemet".

Anonymous poster hash: ead2f...4d5

Nå må ikke du late som du er dum da....

Du må LESE menneske!!!

Det blir ikke en tradisjonel bryllupsfest med alt det innebærer. Men det er fortsatt en feiring for familie og venner.

Og hvorfor i all verden ska du diskutere dette med meg?

Opprettet ikke denne tråden for at folk skulle fortelle meg når jeg burde ha det, eller hva jeg burde kalle festen (haha).

Det er ikke noe vits i å kommentere på en tråd, om man BARE gjør det for å irritere. Funket jo rimelig bra i dette tilfellet, men... 😂

Anonymous poster hash: d1ccb...61d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en vanlig fest, hvorfor knytter du det opp i mot bryllupet? Og hvorfor inneholder da trådtittelen ordet bryllupsfest? Og hvorfor poster du det inne på bryllupsforumet?

Om det er en helt vanlig fest, uten noe form for tilknytting til at dere skal gifte dere så skjønner jeg ikke helt "problemet".

Anonymous poster hash: ead2f...4d5

Fordi festen er i anledning at de har giftet seg...? Er dette virkelig så vanskelig for folk å fatte? Virker som om alt som ikke er helt standard A4 får folks hjerner til å kollapse og blinke "error error error"

Anonymous poster hash: e8e65...47d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå må ikke du late som du er dum da....

Du må LESE menneske!!!

Det blir ikke en tradisjonel bryllupsfest med alt det innebærer. Men det er fortsatt en feiring for familie og venner.

Og hvorfor i all verden ska du diskutere dette med meg?

Opprettet ikke denne tråden for at folk skulle fortelle meg når jeg burde ha det, eller hva jeg burde kalle festen (haha).

Det er ikke noe vits i å kommentere på en tråd, om man BARE gjør det for å irritere. Funket jo rimelig bra i dette tilfellet, men... Anonymous poster hash: d1ccb...61d

Unnskyld meg, når du spør om meninger om noe på ett forum så kan du ikke regne med å få bare svar fra folk som er enige. Jeg sa meningen min, du kverulerte fortsatt så jeg utdypet hva jeg mente.

Spar meg for hersketeknikkene dine, det går an å diskutere uten å ty til det :)

Anonymous poster hash: ead2f...4d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi festen er i anledning at de har giftet seg...? Er dette virkelig så vanskelig for folk å fatte? Virker som om alt som ikke er helt standard A4 får folks hjerner til å kollapse og blinke "error error error"Anonymous poster hash: e8e65...47d

Nei, ikke vanskelig i det hele tatt. Jeg sier meningen min (man må vel ikke være enig?). Når da ts måtte poengtere at dette var en vanlig fest så må jeg få spørre.

Jeg synes det er merkelig med en "bryllupsfest" året etter vielsen. Punktum.

Anonymous poster hash: ead2f...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må ikke du late som du er dum da....

Du må LESE menneske!!!

Det blir ikke en tradisjonel bryllupsfest med alt det innebærer. Men det er fortsatt en feiring for familie og venner.

Og hvorfor i all verden ska du diskutere dette med meg?

Opprettet ikke denne tråden for at folk skulle fortelle meg når jeg burde ha det, eller hva jeg burde kalle festen (haha).

Det er ikke noe vits i å kommentere på en tråd, om man BARE gjør det for å irritere. Funket jo rimelig bra i dette tilfellet, men...

Anonymous poster hash: d1ccb...61d

Bryllup i år, fest til neste år. Det er en flott måte å gjøre det på, når det er det som føles best for dere :) Lytt til dere selv, ikke andres meninger :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det høres veldig koselig ut :) Hadde satt pris på å blir invitert til en slik fest, hadde ikke tenkt at det hadde vært dumt eller rart at det er så lenge etter selve bryllupet.
Hvis dere har lyst å gjøre det slik, så gjør dere det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...