Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dødsspennende! 

Ja har testet hver dag men det blir liksom bare skyggestreker. .. :klo: på ALLE? Har ihvertfall kjøpt digitale nå. Får se om jeg tar en i morgen eller om jeg venter litt ;) 

Idag har vi vært (slik som halvparten av Norges befolkning) å byttet de julegavene som ikke passet. Barna fikk noe klær som var for smått, O fikk ett ullsett (Refleks Kos) som var kjekt å ha i en større størrelse osv. Det ble mye klær for det som ble byttet! 1 bukse, t-skjorte og jakke til E ble til 4-5 gensere og 2 bukser :sjokk: og en pyjamas til O ble til 2 bodyer og en bukse (60kr imellom). Gutten vår vokser jo så fort (som normalt :P) og skal snart over i str 74 ;) Heldigvis har vi arvet litt men ikke på langt nær så mye som vi har fått i de andre str så da må det shoppes litt :)  

Nå parkerte vi utenfor så nå må jeg avslutte :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde vært innom her før, men tydeligvis ikke. Nå har jeg skummet gjennom de første 30 sidene og fått med meg det viktigste, men regner med jeg finner en fødselshistorie etterhvert også. Og så var det jo veldig spennende med testing her på slutten! :nigo: 

I tillegg ble jeg fryktelig nysgjerrig på hvor på Sunnmøre du bor. Kan sende en PM om du vil fortelle meg. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: @Jill

Å herregud, skal du lese hele :sjokk: Du er godt igang ihvertfall :nigo: Fødselshistorien finner du på side et-eller-annet :jepp: 

Spennende og spennende. ... testene blir liksom ikke noe mer ennden skyggestreken... Kanskje jeg ikke har hatt EL engang? Tok to el tester og der er det en tydelig strek,  men den er ikke like sterk som kontrollstreken heller :klo: Time vill vis! 

Pm sendt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det har kommet to sider til før jeg rakk å poste her; ting går ikke alltid fort med baby! Tror kanskje du håper litt at den er positiv?:) skjønner deg godt, jeg hadde blitt kjempeglad selv også:P(men ingen som helst tegn til hverken el eller mens (eller graviditet) her altså:/).

Ser dessverre ingen strek, men jeg mener å huske fra vi var prøvere sist at du er ganske godt kjent med kroppen din og tegn på både el og graviditet?

Lykke til i hvert fall:) spennende altså!

Endret av N85
Oppdatert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, LilleMy1989 skrev:

:velkommen: @Jill

Å herregud, skal du lese hele :sjokk: Du er godt igang ihvertfall :nigo: Fødselshistorien finner du på side et-eller-annet :jepp: 

Spennende og spennende. ... testene blir liksom ikke noe mer ennden skyggestreken... Kanskje jeg ikke har hatt EL engang? Tok to el tester og der er det en tydelig strek,  men den er ikke like sterk som kontrollstreken heller :klo: Time vill vis! 

Pm sendt ;) 

Neei, blir nok litt hopping frem til fødselshistorie nå. :fnise: El-testene kan vel vise positivt om du er gravid har jeg skjønt. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: @Mumsy! Testet idag ja. Kom opp strek hvis man myser osv.. Nei den var faktisk ok å se men ikke slik at den hverken er positiv eller negativ. .. bah. Jeg etterlyser grønn tå ala @lille_frosk:fnise: 

Herregud så mange siklesmekker vi bruker! :overrasket: Vi fikk ca 20 stk med en venninne og har vel ca 25 tilsammen. .. likevel er det ikke nok. Vi må selvfølgelig vaske de på 60* og bruker 4-5 stk om dagen ca. Blir tomt hele tiden. Må sy flere (evnt kjøpe) asap! 

Idag fikk jeg virkelig gjort mye :jepp: kl 08 laget jeg til en bilderamme med ul-bilde fra uke 9 og 18 og nyfødt bilde. Så sov O fra 09.05 - 10.20 og på den tiden fikk jeg vasket bad -do. Doen tok jeg når han lå på gulvet. Etterpå leste vi litt bok og sang litt før han var klar for ny lur 11.15. Den tok vi sammen og sov til 11.45 :fnise: Da fikk jeg mld om at ei venninne med baby ville komme på besøk. O fikk ligge på gulvet imens jeg småryddet og støvsuget hovedetasjen. Vi hadde besøk fra ca 13.30 - 16. Innimellom alt det så har vi jo også skiftet endel bleier, gått på do, spist mat og vasket 2-3 maskiner med klær. Rett etter 16 kom mannen hjem og da fikk jeg skiftet på senga også ;) 

Tror faktisk det er den dagen jeg har fått gjort mest når jeg har vært alene hittil i permisjonen. :nigo: Er vel noe med at O nå vil stå opp 07 :Gjesp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Applaus for effektiviteten din Lillemy! Også krysser jeg fingrene for grønn tå i løpet av natten, eventuelt tydelig test i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde megasvak test på dag 9 og 11 når jeg testet med lillebror..i utgangspunktet vil jeg si strek er strek, og dermed positiv test - men..du har ikke tatt en digital en, sånn som det står gravid/ ikke gravid på? Jeg trodde ikke på noen av testene før jeg fikk bekreftet det med en sånn :sjenert: Den testen var min grønne tå :ler: Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bjørka skrev:

Applaus for effektiviteten din Lillemy! Også krysser jeg fingrene for grønn tå i løpet av natten, eventuelt tydelig test i morgen! :)

:duskedame::klappe::hoho::nigo: 

Jeg har dessverre ingen tro på tydelig test. Jeg må jo være over Ikm HVIS el var når vi hadde oss :fnise: der er eneste tiden jeg har hatt el-symptom denne syklusen men det kan jo hende el ikke har vært engang :overrasket: 

1 time siden, Diddles skrev:

Jeg hadde megasvak test på dag 9 og 11 når jeg testet med lillebror..i utgangspunktet vil jeg si strek er strek, og dermed positiv test - men..du har ikke tatt en digital en, sånn som det står gravid/ ikke gravid på? Jeg trodde ikke på noen av testene før jeg fikk bekreftet det med en sånn :sjenert: Den testen var min grønne tå :ler: Lykke til!!

De sier jo at strek er strek, meeen Altså streken er jo såvidt synlig. Det er sånn at jeg troor den er rosa (med litt godvilje) synes uansett det er rart med skygge på alle 10 tester.... Jeg ser heller ikke streken før eller under selve testingen, bare etter. 

Nei jeg har ikke tatt en digital en fordi de kan bli negative før ikm tror jeg?? Jeg har to stk i tilfelle jeg går over "ikm". Også rart med skikkelig mensmurringer i 1 og 1/2 uke :(  og øm i høna (bekken) og ryggen og, og, og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp. Det her er vel ikke bare skyggestrek? Nå så jeg den før den hadde tørka også! Typ gått 1 min eller noe.... Men negativ på digital :bond:

Screenshot_2016-12-30-07-39-12.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser heller ingen strek 😕 Ingen tvil om at dette vil du i hvertfall 😃😃 

Vi og bruker mengder med siklesmekker... Bytter jevnt og trutt hele dagen. Folk har kommentert "straks tenner nå!" i tre måneder... Hun burde ha felt melketenner allerede om det hadde vært så 😂 Handler mye om babling, smatting på fingre/tær o.l. tror jeg da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg klarer ikke å se noen strek, men hvis den er svak så viser det jo heller ikke på bilde..de første testene med lillebror var sånn at jeg måtte holde de opp mot lyset for å se streken :fnise: Men så kjente jeg på kroppen at det var noe, og det stemte jo!! Gi det noen dager My, prøv å ikke teste mer nå før over helga..det kan jo enten være du er gravid men at det er veeeldig tidlig - eller det kan være kjemisk; altså at egget har touchet borti sånn at kroppen har begynt å produsere HCG, men ikke festet seg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gaaaaal.  Samme test. ..

Vente til mandag??? Er du sprø kvinne!? 

 

De sikler vel egentlig generelt mye, ihvertfall noen bebiser som bare er slik ;) Og de kan jo gjøre det leeenge! Nei bare å produsere smekker! Klipper opp en Pippi smekke nå for å.se hvordan den skal sys ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CB digital så omtrent ut som bilde nr 3 her: rw87ti.jpg Men den sterkeste var den øverste da. Jeg har SELVFØLGELIG demontert den :fnise: men den viste jo IKKE GRAVID...?

 

Jeg innser at jeg er blitt fullstendig sprø og opphengt i det her. Stakkars mannen. For realz, han blir kalt inn på badet flere ganger daglig for å stirre på tissepinner... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...