Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, LilleMy1989 skrev:

Popkorn!? I en stund som dette!? Haha :fnise: Men seriøøøøøst. Ser du noe?? 

Hihi! 
Jeg må nok skuffe å si at jeg ikke ser noen strek... 
Men så er jeg heller ikke kjent for å se disse berømte svaksvake strekene som legges ut her inne generelt, så om du ser dem så ville jeg heller stolt på deg! ;) 

Hvis ikm er på fredag så kommer det vel opp på en digitaltest? 
Har du tenkt å prøve en eller vil du vente et par dager? 
(for plutselig trang til å drikke fløte er ganske sært) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Jeg ser strek på alle 4. Men usikker på om det er skyggestrek (bare reagensstreken) eller om det er svak positiv... er jo 17 dager siden "aksjekjøp" men el kan ha vært mye senere, for en graviditet så er vel maks 12 dager siden, jeg aner virkelig ikke når det har vært. Før alt dette begynte så trodde jeg at jeg ikke hadde hatt EL enda. Men jeg har hatt skikkelig mensmurringer i en uke og det er nytt både før og etter O. 

Strimmeltestene er mye mer følsom enn digitale ;) Så det blir evnt når jeg er "sikker" på at jeg er over Ikm.  Blir nok strimler hver dag fremover :fnise: 

Ja jeg synes også at fløtedrikking er, som du sier, såkalt "sært". Hoho! Skulle lage multekrem - "jeg MÅ smake på kremfløten, nam nam!" Jeg var helt nødt til det! 

Men det kjennes virikelig ut som TR kommer. Og magen er skikkelig i ulage. Buldrende og må på do. Rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uæææ, her var det jo full action!!! Krysser fingrene for at det blir sterkere streker  =)  (gitt at det var ønskelig?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt for spennende :sjokk: Jeg blir jo helt gal. Har fått beskjed av mannen å ikke teste for da er det alt jeg maser om :bond:Men jeg hører ikke etter :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Ok. Nå er jeg litt forvirret. Jeg har hatt mens to ganger siden fødsel og hver syklus har vært ca 5 uker, dvs litt lenger enn før. Jeg har hatt lette menssmerter og ikke fått noe forvarsel før TIDLIGST dagen før eller ikke i det hele tatt. Har fått tilbake pms (kviser og vond hodebunn). IKM i forhold til tidligere sykluser ville vært ca igår og det stemmer med når jeg tror evnt EL var (har hatt flere perioder med El symptomer i samme syklus første mens etter fødsel), IKM i forhold til app og de to forrige syklusene er 30.12. Men det er litt lenge til når jeg har hatt pms symptomer i 14 dager. Kan nevne at de første to syklusene ga en lutealfase på bare 12 dager.

Nå er situasjonen slik: mulig tmi

- mensmurringer i nesten en uke allerede! 

- "løs" mage

- drakk kremfløte :overrasket: og ville drikke mer

- trang til å lukte på kremer (som er luktfrie!) 

- ekstremt luftig

Vi har hatt sex en gang denne syklusen og vi brukte metoden som vi brukte før vi prøvde. Vi hoppet av. Det var selvfølgelig i perioden med EL-symptomer for ett av symptomene er jo som kjent lyst til å hoppe i høyet. 

Jeg har seffern tatt noen tester men blir ikke klok, hva skjer kroppen!? :mynona::bond:

Ja og bekkenet er litt verre og annerledes. Og nå fikk jeg hikke... Jeg hikka MYE i begynnelsen med O... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, boks skrev:

Jeg pleier alltid å redigere lys og farge på skyggetstene, tok meg friheten til å gjøre det med dine og det er strek der :fnise: 

:overrasket: Kan du sende det til meg??? Nå ble jeg veldig nyskjerrig. Er det en bulletproof måte å finne det ut på? Jeg tror jo det er skyggestreker (egentlig ikke, har tatt 4, nei vent 5 med den nå nettopp, tester med samme resultat). Har aldri fått strek, hverken synlig eller nesten usynlig, på de testene uten graviditet. Herregud jeg blir gal. Er redd for at det bare er reagensstreken jeg ser, altså den som er der hele tiden, men jeg ser den jo ikke før jeg tar testen? :klo: 

5 minutter siden, Chandra skrev:

Oi oi så spennende da!! :alice: Kjenner jeg blir sliten bare av tanken men. :ler:

Å holy crap, yes! Graviditet + baby ::kvalm: men samtidig :nordvesta::hoho: Stakkars kroppen min... Da blir det virkelig skjerpings! Null sukker og sunt kosthold. Det er jo planen uansett, men da må jeg virkelig ellers går det ille. Bekkenbelte blir bestilt as we speak! Greit å ha uansett.

Herregud jeg kjenner jeg blir sprø av det her... 

@boks Du må svare meg asap! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thank juuu! 

Nå har jeg klart å overbevise meg selv om at det er tilfelle.... Fallhøyden er stooooor og jeg blir skikkelig skuffa om det ikke skjer :(  samtidig som det ikke er helt ideelt :blink:

Vet ikke lenger hva jeg skal skrive, har likevel lyst til å bare rabler ned bokstaver :fnise:  Stakkars mannen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende Lillemy! :hjertesmil: hvor stor blir aldersforskjellen mellom O og lille da evt? :) Min er snart 8 mnd og merker jeg har blitt verpesyk igjen, men vi har blitt enige om å vente med prøvingen igjen til W er 2 år ca. Men merker jeg syns dette var veldig spennende nå altså :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooi så spennende :D Her får vi 21 mnd mellom de, men det blir vel en god del tettere om du er gravid her da? ;) 

Jeg prøver å se strek, men føler bare jeg ser streker over hele pinnen da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Sille4 skrev:

Oi, så spennende Lillemy! :hjertesmil: hvor stor blir aldersforskjellen mellom O og lille da evt? :) Min er snart 8 mnd og merker jeg har blitt verpesyk igjen, men vi har blitt enige om å vente med prøvingen igjen til W er 2 år ca. Men merker jeg syns dette var veldig spennende nå altså :nigo:

Hei! Da blir det ca 13-14 mnd imellom :sjokk: Verpesyk ja, lyst til å være gravid - not so much... :spy: Jeg håper vi evnt begynner å prøve igjen til sommeren hvis det ikke skjer nå. Har igrunn mer tro på at det er sommeren som gjelder. Vi har ikke snakket om det men vi er enige om mindre enn 2 år imellom og da må vi vel begynne da ;) Det avhenger dog av endel anære faktorer, se lengre ned. 

4 timer siden, Frøkenanonym skrev:

Oooi så spennende :D Her får vi 21 mnd mellom de, men det blir vel en god del tettere om du er gravid her da? ;) 

Jeg prøver å se strek, men føler bare jeg ser streker over hele pinnen da :fnise:

Litt tetter ja ;) Det høres ut som en god avstand og er noe av det samme vi tenker sånn egentlig :nigo: Hah ja det er ikke alltid lett. Jeg ser dem både på bildet og her og synes virkelig de er rosa men likevel så er ikke troen der idag... 

4 timer siden, Weebs skrev:

Veeeeldi spennende! Og veldig gøy om dette stemmer! Dette har du lyst til, I know it ;) 

:jepp: 

Jeg har vel egentlig litt lyst ja. Men vet det blir travelt og ikke lyst til å være gravid! Spesielt ikke med et slikt svangerskap jeg hadde. Bare smerter og styr :( Vil unngå bekkenløsning og svangerskapsdiabetes neste gang :opplyser: 

Selv om jeg vil så er det noen ting som burde være på plass eller være forbedret først:

- min helse: utrent og høy bmi. .. Skulle absolutt vært sterkere og mange kilo lettere... 

- økonomi: jeg har ikke jobb så det burde være på plass.

- hus: vi må pusse opp endel og det henger jo sammen med det over ;) 

- mannen: burde være på en bedre plass psykisk :( og fysisk (derav psykisk) gjelder egentlig begge.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...