Gå til innhold

LilleMy med bebis <3

LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fantastisk - og for en nydelig liten bønne! :rodmer: Veldig lik S da hun var 8+2, faktisk! ;) Det er en fantastisk følelse å se babyen sin for første gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk - og for en nydelig liten bønne! :rodmer: Veldig lik S da hun var 8+2, faktisk! ;) Det er en fantastisk følelse å se babyen sin for første gang!

Awwwww, så søt :)

:hjerte: Det er virkelig ubeskrivelig. Og å få høre lyden, magisk! :hjerte: Vi er begge to helt i bobla :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med UL!   Vi skal neste uke, gleder meg :)  Det blir liksom litt mer ordentlig når man har sett at det er noe der. 

Ang ammepute, så var det helt bortkastet for min del, jeg brukte ikke min i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest morhjertegod

Hører ikke til i denne tråden, den tiden er forbi. Men mamahjertet smeltet nesten da jeg så ultralydbildet av vidunderet deres. Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det mor

Hører ikke til i denne tråden, den tiden er forbi. Men mamahjertet smeltet nesten da jeg så ultralydbildet av vidunderet deres. Gratulerer så mye!

Takk for det :hjerte: Så koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke klart meg uten ammepute. Bruker den ikke bare ved amming, men også når hun ligger i armkroken på sofaen (særlig hvis hun sovner) så blir jeg ikke sliten i armen. Og så legger jeg den under lårene når jeg sitter med beina opp i sofaen og S på fanget (altdå langs lårene), sånn at hodet hennes kommer litt høyere. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der blir definitivt en slik en! Har til og med fått klarsignal fra godeste mannen :hjerte: Så etter nyttår blir den bestilt ;) Gleder meg! :strix:  Takk for innspill og engasjement rundt ul :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Awww, så herlig å se bebisen på ordentlig! :laugh: Og så utrolig at barnet er så få cm men allikevel så detaljert utviklet! Utrolig fascinerende altså. Jeg måtte vise mannen også. Sååå søt :rodmer: Nå føler jeg plutselig det er veeeldig lenge til å vente til uke 13 for å se baby :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt sagt! :hoho: 

Jepp! :jepp: Kg suuuuger på mobil! Eller så er den min mobil som ikke henger med.... Bajs. Det skal stå: For så god ser den faktisk ut til å være!

Awww, så herlig å se bebisen på ordentlig! :laugh: Og så utrolig at barnet er så få cm men allikevel så detaljert utviklet! Utrolig fascinerende altså. Jeg måtte vise mannen også. Sååå søt :rodmer: Nå føler jeg plutselig det er veeeldig lenge til å vente til uke 13 for å se baby :fnise: 

Veldig herlig :hjerte: Ble litt mer virkelig og hvertfall når vi fikk høre hjertet som toget avsted :hjerte: Hvis du venter til uke 13 så får du jo både se og vite mer ;) Så det lønner seg nok :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor opplevelse @Weebs :jepp: Ble jo forelska og innså at nå skjer det faktisk. Men veldig vanskelig å se for seg at jeg har et lite menneske inni magen :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, så gøy å se et lite levende mirakel. Jeg føler det sånn - det er jo helt sykt at jeg har noe levende inni meg, som bare blir større og større pga meg. Gratulerer så mye med vellykket UL og at alt så så bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, så gøy å se et lite levende mirakel. Jeg føler det sånn - det er jo helt sykt at jeg har noe levende inni meg, som bare blir større og større pga meg. Gratulerer så mye med vellykket UL og at alt så så bra ut :)

:hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, det er litt uforståelig og veldig veldig stort! 

Jeg blir smittet av gruppepress og må nå kjøpe ammepute. Håper de kommer på salg i januar ... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...