Gå til innhold

LilleMy med bebis <3

LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Det blir skikkelig bra :hjerte: Og veldig koselig med samme terminklubb! (Jeg er faktisk litt lei for at vi rekker fristen.... Jeg var jo forberedt på å være hjemme lengre og ikke sende en liten som nettopp er fylt ett år i barnehage... )

-------

6 uker i dag!! Håper på null spotting de neste dagene :hjerte: Det føles virkelig denne gangen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, sjeldent at man ser noen som er lei seg for å ikke rekke barnehagefristen. Søtt :)

Gratulerer med 6 uker, det her går jo bare rette veien :)Skulle ikke du på tidlig UL i uke 6?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tilbud om i uke 9 men jeg tror jeg står over fordi jeg uansett får henvisning til gyn og ultralyd i uke 12 :hoppendeglad: Jeg vil ikke ha nå fordi jeg tror at hvis det går ille så er det verre å ha sett bebis og hjerteslag egentlig... :) Så er jeg jo roligere nå enn jeg har vært før og da er jeg mer tålmodig. Ikke lenge til 12 uker nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går kjempefort til 12 uker, nå som det er førjulstid og alt! Dessuten har du jo fått så mange positive tegn allerede, det går veien det her vet du! UL i uke 12 er kjempefint, da er bebis en ordentlig bebis! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Nok å gjøre fremover og mye å glede seg til! Det blir masse kos :hjerte: Og rett etter nyttår er det mannen sin bursdag og ul :hjerte: 

Jeg har tidenes ømmeste bryster, vondeste nippler og trøtteste tryne.... Kort oppsummert :P og så er jeg ganske sulten.... Nomnom! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg blir så glad av å lese her inne nå! :strix:

Har du fortalt til familie og venner allerede eller tenker dere å vente ( og i så fall hvor lenge)? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:laugh:

Ignorer den over... Så fint å kunne glede deg! Neida:p Takk for det :) Vi venter nok til 12 uker denne gangen. Med mindre vi slipper bomben på julaften :hjerte: :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 uker er et bra tidspunkt å ta ultralyd på :) Da ser jo bebisen ut som en minibaby og ikke en reke lengre, også ser man sikkert litt armer og bein som spreller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg streiker! Jeg nekter å ta oppvask eller rydde matrester. 

Våknet til et hus som lukta sterkt av middagen i går kveld (fordi vi ikke gadd å rydde da) og hadde problemer med den lukta altså! Når jeg satte inn i oppvasken og vasket og hev rester så brakk jeg meg flere ganger. Jeg nekter! 

Jeg har reagert flere ganger før på lukta av oppvaskmaskina og matrester etc. Så nå når jeg er gravid så blir det sambo sin oppgave. Hvertfall til jeg ikke er kvalm/ikke reagerer på luktene lenger :) 

Apropo kvalme, jeg trodde ikke den skulle være slik? Det er liksom ikke skikkelig kvalme, mer som at den ligger i halsen/sur mage/brekning. Veldig vanskelig å forklare. Føles liksom ikke ut som at hvis jeg spyr så er det ikke fordi jeg er kvalm men mer fordi jeg kjenner lukt eller tenker på noe ekkelt... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt dette med gammel matlukt altså. Jeg er generelt veldig overfølsom for lukter, så det er vel bare et tidsspørsmål før den overfølsomheten fordobler seg :P 

12 uker føles som en liten evighet, før man kommer på at man allerede er 4 uker (ish) når man tester positiv :fnise: Vi har huket av for den "magiske" datoen i den mentale kalender: 17. januar. Det var en liten drøm å fortelle det på julaften, men i og med jeg ikke ble gravid før nå så blir det altfor tidlig. Selv om jeg er sterkt redd mamma lukter lunta når jeg ikke skal ha Aquavit til julematen....

Gratulerer med milepælen! Jeg er sikker på at det kommer til å gå utmerket denne gangen :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lukta er her fortsatt og jeg er kvaaaalm.... :spy: Det er helt forferdelig. Det er enda verre med folk som ikke har skjønt viktigheten av personlig hygiene, unnskyld meg men å fyyyf...n så j.vlig de lukter. 

Ja det er jo faktisk bare 8 uker å vente egentlig ;) For oss er datoen 3 januar så her er det liksom snakk om under 2 uker på julaften :hjerte: Vi får se... Spørs om det går å skjule det også, ikke sikkert vi klarer det :) Jeg hadde hatt full forståelse for at du ikke ville ha akevitt til maten, ufyselige greier! :sprettoy:

Takk for det! Håper at det gjør det altså :hjerte: Det føles jo mer virkelig denne gangen med kvalme, trøttheten og vonde pupper, likevel er det første jeg tenker når jeg våkner "har jeg mindre symptomer i dag?" og det er litt travelt så det skal bli godt å komme seg gjennom denne uka. "Heldigvis" har jeg blitt mer kvalm de siste to dagene så det er bare å krysse fingrene! :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker så mye på mat. Når er neste gang jeg får mat? Hva skal jeg spise? 

Nå har jeg laget meg buljongspaghetti og det er helt nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker Aquevit som medisin. Jeg blir gørrdårlig av all den feite julematen, og da er det eneste som hjelper et lite snapseglass til maten. Uansett for sterkt og ekkelt det er :fnise: 

Vi får se om vi klarer å holde oss, men jeg ser for meg 17. januar som oute-daten til nærmeste familie. 

Ooh, fortell mer om buljongspaghetti. Hva er det?! :sikle: Nå står mannen på kjøkkenet og kokkelerer. Taco står visst på menyen. Helt greit at vi ikke holder oss til fredagstradisjonene når en får sånn mat MIDT i uka :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! :vinke:

Så plutselig i underskriften din at du hadde dagbok, så da må jeg jo nesten innom for å si hei!

Jeg er forøvrig også veldig sulten om dagen. Dvs. jeg veksler mellom å være skrubbsulten i det ene øyeblikket, så litt småkvalm og ikke ha lyst på mat i det andre, før jeg er skrubbsulten igjen :fnise: Prøver å spise så så sunt som mulig da, sånn at jeg kan spise litt ekstra uten at det nødvendigvis legger seg på rumpa. Favoritten om dagen er pink lady epler og klementiner :spise: ...og så sjokolade da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker Aquevit som medisin. Jeg blir gørrdårlig av all den feite julematen, og da er det eneste som hjelper et lite snapseglass til maten. Uansett for sterkt og ekkelt det er :fnise: 

Vi får se om vi klarer å holde oss, men jeg ser for meg 17. januar som oute-daten til nærmeste familie. 

Ooh, fortell mer om buljongspaghetti. Hva er det?! :sikle: Nå står mannen på kjøkkenet og kokkelerer. Taco står visst på menyen. Helt greit at vi ikke holder oss til fredagstradisjonene når en får sånn mat MIDT i uka :laugh:

aha! Nei fysj å fysj... Det er spagetti kokt I kjøttbuljong :hjerte: Det var nydelig! Og så er spagettien delt I fire korte tråder ;) nomnom nom! Åh, Taco hadde jeg lyst på tidligere I dag! Og jeg får det ikke på fredag for da skal vi på koooonseeeeert! *hulk* lørdag kanskje!!!!?? 

Hei hei! :vinke:

Så plutselig i underskriften din at du hadde dagbok, så da må jeg jo nesten innom for å si hei!

Jeg er forøvrig også veldig sulten om dagen. Dvs. jeg veksler mellom å være skrubbsulten i det ene øyeblikket, så litt småkvalm og ikke ha lyst på mat i det andre, før jeg er skrubbsulten igjen :fnise: Prøver å spise så så sunt som mulig da, sånn at jeg kan spise litt ekstra uten at det nødvendigvis legger seg på rumpa. Favoritten om dagen er pink lady epler og klementiner :spise: ...og så sjokolade da :sjenert:

Hei og velkommen! Klementiner! Og sjokolade!!! :hjerte: telefon er mongolske å svare med!!!! Jeg må kjøpe sjokolade.... Oooooh sånn salte padder hjelper forresten mot kvalme ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, nice! Selv er jeg superfan av spaghetti med stekt løk og sprøstekte grillpølsebiter :sikle: Den retten gjør seg sikkert enda bedre med litt mer smakfull spaghetti. O-la-la!

Hvilken konsert skal du på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MMMMMMat! Hehe spaghetti er faktisk veldig godt altså! Egentlig pasta generelt ;)

Vi skal på Return og Stage Dolls konsert :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...