Enamorada Skrevet 6. september 2015 #421 Del Skrevet 6. september 2015 Det kan hende du hadde EL senere enn du tror på grunn av SA. Min EL ble 4 dager forsinket av samme grunn, så jeg flyttet på IKM dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 6. september 2015 Forfatter #422 Del Skrevet 6. september 2015 Ja det er selvfølgelig mulig med El så sent som lørdag/søndag forrige uke... Hvilket vil si at jeg egentlig er 7 DPO, men jeg tviler i og med at jeg hadde akkurat samme EL tegn nå som jeg hadde første gangen jeg ble gravid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enamorada Skrevet 6. september 2015 #423 Del Skrevet 6. september 2015 Ja det er selvfølgelig mulig med El så sent som lørdag/søndag forrige uke... Hvilket vil si at jeg egentlig er 7 DPO, men jeg tviler i og med at jeg hadde akkurat samme EL tegn nå som jeg hadde første gangen jeg ble gravid.. Hvor lange sykluser har du til vanlig? Hvis jeg ikke tar feil, så er du på cd 27 nå (SA 10.08)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 6. september 2015 Forfatter #424 Del Skrevet 6. september 2015 26-28 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 8. september 2015 #425 Del Skrevet 8. september 2015 Hvordan går det Lillemy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 8. september 2015 Forfatter #426 Del Skrevet 8. september 2015 Hvordan går det Lillemy? Nei her skjer det absolutt ingenting.... Har ikke testet siden sist jeg skrev og ingen tegn til TR heller :/ Vet ikke hva det er som skjer men blir vel en test på fredag Hvis jeg ikke får positiv eller TR før mandag tror jeg at det blir en tlf til legen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enamorada Skrevet 9. september 2015 #427 Del Skrevet 9. september 2015 Nei her skjer det absolutt ingenting.... Har ikke testet siden sist jeg skrev og ingen tegn til TR heller :/ Vet ikke hva det er som skjer men blir vel en test på fredag Hvis jeg ikke får positiv eller TR før mandag tror jeg at det blir en tlf til legen... Det sier jo at mensen kommer 4-6 uker etter SA. Så det er mulig EL var forsinket og syklusen er annerledes enn vanlig. Selv om du opplevde alt som normalt etter første SA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 9. september 2015 #428 Del Skrevet 9. september 2015 Hos meg prøvde kroppen på el to ganger med en ukes mellomrom for hver forsøk. Prøvde først på å få til el til vanlig tid (fikk tilnærmet positiv el-test, men tempen steg aldri etterpå), som om jeg aldri hadde vært gravid, men fikk det ikke til før en ukes tid etterpå - altså ny syklus fordi jeg var en liten periode gravid. Kan noe tilsvarende ha skjedd deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 9. september 2015 Forfatter #429 Del Skrevet 9. september 2015 Første gang hadde jeg EL 3 uker etter SA. Det er en mulighet for at det samme skjedde nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 10. september 2015 #430 Del Skrevet 10. september 2015 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 11. september 2015 Forfatter #431 Del Skrevet 11. september 2015 Negativ igjen I natt... men glemte å sjekke kl når jeg våkna så jeg teste kl 3.... Er det mulig? Så da blir det vel ny test søndag om ikke TR er her først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enamorada Skrevet 13. september 2015 #432 Del Skrevet 13. september 2015 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 13. september 2015 Forfatter #433 Del Skrevet 13. september 2015 Her går det fint TR kom i dag tidlig så da bomma vi på EL denne gangen Ikke så rart når det virker som kroppen forberedte EL en uke tidligere også... Så da er det ny syklus og ny pp Satser på akjser annenhver dag om en uke fra nå, og frem til etter EL Tror det blir temping denne pp. Blæh, hater mensen. Kunne godt vært foruten den altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enamorada Skrevet 13. september 2015 #434 Del Skrevet 13. september 2015 Satser på akjser annenhver dag om en uke fra nå, og frem til etter EL Tror det blir temping denne pp. Jeg har planer om å sette inn aksjer annenhver dag gjennom hele syklusen. Har mistanker om at EL er noe senere etter positiv EL-test enn 12-36 timer. Kan hende vi slapper av for tidlig. Blir spennende å følge deg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 13. september 2015 #435 Del Skrevet 13. september 2015 Temping er egentlig veldig gøy, blir litt kjent med kroppen. Jeg bruker fertilityfriend for å føre inn og anbefales veldig. Kanskje vi ender i samme termingruppe? Jeg tror ikke det har klaffet denne perioden nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 13. september 2015 Forfatter #436 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg har planer om å sette inn aksjer annenhver dag gjennom hele syklusen. Har mistanker om at EL er noe senere etter positiv EL-test enn 12-36 timer. Kan hende vi slapper av for tidlig. Blir spennende å følge deg videre. Det er en bra plan Får håpe den sitter for oss denne PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 13. september 2015 Forfatter #437 Del Skrevet 13. september 2015 Temping er egentlig veldig gøy, blir litt kjent med kroppen. Jeg bruker fertilityfriend for å føre inn og anbefales veldig. Kanskje vi ender i samme termingruppe? Jeg tror ikke det har klaffet denne perioden nemlig. Det er det! Veldig gøy å se endringene. Jeg bruker Kindara og synes den er bra. Eneste er at den ikke justerer EL og IKM etter notatene Det gjør nemlig Clue, som jeg også har prøvd, men den finnes ikke til android. Det hadde vært koselig om vi gjorde Jeg krysser allikevel for at du tar feil og får TB denne PP ☆ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enamorada Skrevet 13. september 2015 #438 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg bruker Period Tracker og er fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 13. september 2015 #439 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg brukte også period tracker og var også fornøyd med den Nå har du jo fått mensen, så du slipper å gå rundt å lure lengre, men neste pp, så klaffer det sikkert igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 13. september 2015 Forfatter #440 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg brukte også period tracker og var også fornøyd med den Nå har du jo fått mensen, så du slipper å gå rundt å lure lengre, men neste pp, så klaffer det sikkert igjen. Det er nettopp det som er så deilig Nå vet jeg når EL og IKM er!! Woho! Så da er det bare å lage bebis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå