Gå til innhold

UNGKARSKVINNEN USA (Obs: Spoiler for de som følger med på Ungkaren på Norsk tv)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sa ikke på sesongen med Andy som Nick var med på. Hvorfor er det så mange som ikke liker han egentlig? Har inntrykk av det. Hvordan var han i den andre sesongen?

Syns han var helt grei jeg, kanskje litt klengete bare. Men gutta mente at han var manipulerende og arrogant, akkurat som i denne sesongen. Det verste han gjorde i Andis sesong var å oute henne på tv ved å spørre hvorfor hun hadde sex med han når hun ikke kom til å velge han eller noe i den duren.

Og så er det alle disse ryktene om diverse damer som har versert i media, blant annet at han datet Andi etter at det ble slutt med Josh, samt Whitney som var forlovet med Chris.

Skrevet

Syns han var helt grei jeg, kanskje litt klengete bare. Men gutta mente at han var manipulerende og arrogant, akkurat som i denne sesongen. Det verste han gjorde i Andis sesong var å oute henne på tv ved å spørre hvorfor hun hadde sex med han når hun ikke kom til å velge han eller noe i den duren.

Og så er det alle disse ryktene om diverse damer som har versert i media, blant annet at han datet Andi etter at det ble slutt med Josh, samt Whitney som var forlovet med Chris.

På tv virker han ikke manipulerende og arrogant, synes jeg. Shawn (det er det han heter?) virker bare utrolig sjalu.. Utrolig smålig av han å gå til personangrep på Nick. Er det mulig.

Er ikke Chris forlovet lengre? Ikke Andi og Josh heller? Jeg så bare på den siste episoden av de to sesongene.

Skrevet

På tv virker han ikke manipulerende og arrogant, synes jeg. Shawn (det er det han heter?) virker bare utrolig sjalu.. Utrolig smålig av han å gå til personangrep på Nick. Er det mulig.

Er ikke Chris forlovet lengre? Ikke Andi og Josh heller? Jeg så bare på den siste episoden av de to sesongene.

Jeg syns ikke heller det, men det er det de andre gutta sier. Shawn virker kjempesjalu, men jeg skjønner han i grunn godt. Hadde aldri klart å være med på et slikt program, og jeg tror ikke helt at de skjønner bestandig hva de melder seg på. I tillegg syns jeg Kaitlyn virker helt sinnsykt arrogant, er egentlig ganske enig med Ian i hans utbrudd, selv om han gjorde det på en litt unødvendig måte (og var ekstremt usjarmerende selv).

Andi og Josh varte ikke så lenge. Ryktene sier at hun er en sjalu kontrollfrik som bare ville bli kjendis, og at Josh ikke taklet at hun hadde sex med Nick i fantasy suiten.

Chris og Whitney annonserte bruddet i slutten av mai, og her sier ryktende at livet med Chris absolutt ikke ble slik Whitney hadde forestilt seg. At hun var alene hele tiden, at Chris var mer opptatt av berømmelsen enn henne og at hun derfor ikke ville slutte i jobben sin. Og at det da til slutt var avstanden som tok knekken på forholdet.

Det er i hvert fall dette jeg har fått med meg fra de amerikanske sladrebladene, men det er sikkert mer å hente hvis man googler litt :)

Skrevet (endret)

I den forrige sesongen var jo også Nick veldig sånn ''jeg gidder ikke å prøve å få venner'', og som de fleste som sier det, fremstår han som rimelig arrogant. Ikke slem, men ikke særlig hyggelig heller...

I tillegg har han en veldig merkelig måte å snakke med de andre på. Han sitter liksom og forteller detaljert om sine dater, sine følelser og masse selvfølgeligheter rundt prosessen  - litt som om han er en ''narrator'' (husker ikke det norske ordet  :laugh:)... Mens de andre gutta sitter der og bare ser på uten å egentlig kunne tilføye noe som helst. Bare jeg som har lagt merke til det?  :fnise: Jeg synes det virker veldig tilgjort og merkelig.

Jeg er litt lei meg pga. Shawn. I utgangspunktet var han favoritten min, men han blir jo bare verre og verre. 

Men sannsynligvis står vel Nick og Shawn igjen. Kaitlyn sender jo gang på gang de snille, ordentlige og udramatiske fyrene hjem. Tror ikke hun er helt klar for å gifte seg, jeg, og jeg er nesten helt sikker på at hun vil være blant dem som bryter forlovelsen raskt.  :tongue:

Endret av Gaea
Skrevet

Jeg syns ikke heller det, men det er det de andre gutta sier. Shawn virker kjempesjalu, men jeg skjønner han i grunn godt. Hadde aldri klart å være med på et slikt program, og jeg tror ikke helt at de skjønner bestandig hva de melder seg på. I tillegg syns jeg Kaitlyn virker helt sinnsykt arrogant, er egentlig ganske enig med Ian i hans utbrudd, selv om han gjorde det på en litt unødvendig måte (og var ekstremt usjarmerende selv).

Andi og Josh varte ikke så lenge. Ryktene sier at hun er en sjalu kontrollfrik som bare ville bli kjendis, og at Josh ikke taklet at hun hadde sex med Nick i fantasy suiten.

Chris og Whitney annonserte bruddet i slutten av mai, og her sier ryktende at livet med Chris absolutt ikke ble slik Whitney hadde forestilt seg. At hun var alene hele tiden, at Chris var mer opptatt av berømmelsen enn henne og at hun derfor ikke ville slutte i jobben sin. Og at det da til slutt var avstanden som tok knekken på forholdet.

Det er i hvert fall dette jeg har fått med meg fra de amerikanske sladrebladene, men det er sikkert mer å hente hvis man googler litt :)

Jeg skjønner ikke hvorfor hun bare fortalte om Nick til Shawn.. Ja, jeg er også litt enig med Ian..

Er det i det hele tatt noen som har holdt sammen? :P

AnonymBruker
Skrevet

Tenk hvor snurt og deppa Nick kommer til å bli hvis det ikke blir han til slutt da. Ettersom han er så cocky og selvgod nå. Og han outa Andi sist gang, så kommer han vel til å gjøre det samme med Kaitlyn på oppsummeringen/intervjuingen til slutt. (Men tror ikke vi får se det da ettersom jeg tror Nick velges til slutt).  

Og angående siste episode (uke 9) tror jeg Jared (het han det?) ble sendt hjem fordi han ikke hadde fått noe date. Så tenk hvis daten med Ben hadde vært med Jared i stedet, da hadde nok en av de tre gjenværende vært en annen en...

Anonymous poster hash: 2e0ac...02a
Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke hvorfor hun bare fortalte om Nick til Shawn.. Ja, jeg er også litt enig med Ian..

Den første ungkarskvinnen (Trista) er fortsatt gift med han hun valgte. Også er vel Molly og Jason fortsatt sammen, Sean og Katherine. De jeg kommer på i farta. Men utifra hvor mange sesonger som har vært så er det jo absolutt ikke mange som har holdt sammen. Endret av Missfebruary
AnonymBruker
Skrevet

Hun fortalte det kun til Shawn fordi hun er feig. Hvis hun hadde fortalt det til noen av de andre så hadde de garantert valgt å dra derfra. Men Shawn følger jo etter henne som en stakkarslig hundevalp.

Anonymous poster hash: cff02...b80

Skrevet

Hvor blir det av episode 10?? 😆

Skrevet

Hvor blir det av episode 10??

Den kommer vel imorgen?

Skrevet

Hvor blir det av episode 10??

Kommer i morgen den! Episoden går i USA i kveld

Skrevet

Det er mandag i dag ja, ikke tirsdag. *feriemodus* :ler:

Skrevet

Fort gjort :fnise:

Skrevet

:fnise:  Skulle ønske det var tirsdag da :laugh:  Husker ikke en gang hvordan forrige episode endte jeg.. :klo:

Skrevet

:fnise:  Skulle ønske det var tirsdag da :laugh:  Husker ikke en gang hvordan forrige episode endte jeg.. :klo:

Endte med at Shawn besøkte Nick på rommet for å konfrontere han om diverse ting :P

Skrevet

Endte med at Shawn besøkte Nick på rommet for å konfrontere han om diverse ting :P

JA, det var det ja :P huff

Skrevet

Hvor mange episoder er det igjen nå? Blir det resten av fantasy suite, så hometowns og så menn tell all? Eventuelt bytte på de to siste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...